بدونِ داستان

7 0 0
                                    

سلام ..
این پارت داستان نیست
ولی حرفاییه که پشتشون داستان دارن ..‌

گاهی اوقات من شبیه مادربزرگاییم که نصیحت میکنن
احتمالا توی قسمت هایی از زندگیم هم شبیهشون خواهم بودن چون دلم میخواد بقیه بعضی اشتباهاتمو تکرار نکنن ...

اومدم بگم ... احمق نباشید :)
این حرفمو به منزله توهین در نظر نگیرید لطفاً...
و من مثل بقیه آدم ها و بخش زیادی از جمعیت و رسانه ها نمیخوام بگم ... اعتماد نکنید ، اینکارو نکنید ، از ادم ها فرار کنید و...

میخوام بگم ... اگر یک نفرِ زندگیتونو پیدا کردید ... یک نفره حقیقی رو ...
لطفاً حماقت نکنید ...
اون یک نفری که سعی میکنه پیشتون بمونه ... باهاتون مهربونه و حتی خودش رو سعی میکنه حفظ کنه بخاطر کسایی که دوست داره ..
اون یک نفری رو که ارتباط عمیقی میگیره باهاتون و دلش میخواد به عمق وجودتون نفوذ کنه و قلبتون رو برای خودش داشته باشه ...

موقع عصبانیت عصبانی میشن ... موقع ناراحتی و مسئله ای ناراحت هم میشن
شاید گاهی بنظر بیاد چرا
یا ما متوجه نشیم درست یا کامل
اما اونها از اهمیت دادن های اون آدمه
گاهی شاید اونقدی نگن بهتون
ولی اگه فردتون رو پیدا کردید سعی کنید بفهمیدش..

از سمتی ... لطفا خودتون رو بسازید ، بشناسید ، زندگیتون رو کنترل کنید و شماهم خودتون رو حفظ کنید بخاطر کسایی که دوستشون دارید ..
شما شاید بنظرتون نیاد ... خیلی از افراد خیلی اوقات متوجه اش ممکنه نشن
اما ضعف ها ، زخم های وجودی و خیلی چیزهای مشابهش ... چیزایی که شما از درمانشون فرار کردید
از پذیرششون
یا یاد گرفتن ازشون...
یه روز میتونن برای گرفتن عزیزترین چیزهاتون ازتون تلاش کنن :)

شخصیت های دلباخته ی فیلم هارو دیدی؟
یا ارتباط های عمیق داخلشون رو؟
بنظرمون میاد تو دنیای الان واقعی نیستن... اما خب
حقیقت اینه که هستن
فکر کنم خیلی از شعرا ، شعر های شاهکارشون رو ، چیزایی که درک عمیقشون به سادگی نیست رو .. با قلبشون نوشتن و قطعا منبع بخشی از قلب و بخشی از مغز و عشق داخل هر دو و حتی درد و احساسات دیگه همراهشون بوده ...

متاسفانه دنیامون دارع به سمت افت کردن میره
ارتباطاتی که سطحی میشن
ادم هایی که هر روز بیشتر از روز قبل درونگرا میشن و جماعتی که هر روز فرد گرا تر میشن و ترویجش میدن ..

حقیقت این نیست که با وجود عشق و علاقه ی واقعی توی زندگیتون و ارتباط خوب و عمیق و حتی امن و متفاوتی با کسی داشتن قراره همه چیز آروم و بی خیالانه باشع
یا شما بتونید به تنهایی فقط روی یک چیز تمرکز کنید تا به دستش بیارید
درواقع تو زندگی نمیشه فقط روی یه چیز تمرکز کرد اما خب وقتی چیزی که منظورمه رو پیدا کنید مطمئعنا بخش مهمی از وجود و زندگیتون میشه
زندگیِ شما ، دایره ی نزدیکی که متعلق به شماست ..

اتفاقا ممکنه گاهی استرس بگیرید ... سعی کنید بیشتر مراقب خودتون باشید
رویا پردازی کنید
بخندید
و حتی گریه کنید

اونموقع شما میشید دونفر
دو روح با وجود خوبی ها و بدی های خودشون و حتی زمان های خوب و بدی که باهم و کنار هم دارن
اما با وجود همه چیز ، دو روحی که همدیگه رو دوست دارن و سعی میکنن با وجود تمام موضوعات زندگی و ناراحتی های خودشون و حتی موارد توی رابطه همدیگه رو به آغوش بکشن ...
اون فرد ممکنه حتی بشه اون نقطه امنی که توی سرد ترین زمان ها میتونه گرمتون کنه ... و آغوشش ، و حتی کلماتش و وجودش چنین قدرتی میتونن داشته باشن...

کسی نباشید که پس میکشید ... اگه چنین آدمی رو در زندگیتون پیدا کردید کسایی باشید که سعی میکنید خودتون رو کنار همدیگه بسازید ...

شما تبدیل می شید به دو روحی که حاضرن وقتی خودشون زخمی ان دیگری رو برای دلداری به آغوش بکشن تا آرومش کنن ...

توی دنیای امروزیه ما دنیا پر از این آدم ها نیست بچه ها
پس خودتون یکی از این آدم ها باشید و وقتی آدمتون رو پیدا کردید حفظش کنید ....

همه نکات خوب دارن ... و بدون شک نکاتی که میتونن تو مواقع مختلفی بد باشن ...
ولی ساختن و با این وجود دوست داشتنه که اون آدم هایی که میبینیم عکر طولانی ای رو کنار همه رو میسازه ...
و این ها حماقت نیست ‌....

به خودتون شک نکنید ...
اگه چیزی به نظرتون اشتباهه فقط درستش کنید و ناامید نباشید یا حالاتی شبیهش :)
به عشق خودتون شک نکنید
و کسی که بهتون ثابت شده
گاهی میبینیم که تو مواقع سختی بعضی چیزا میتونه فراموش بشه ولی چیزی که اون روابطو نگه داشتن از یاد نبردن دقیقا توی همون زمان هاست ‌...

احتمالا خودتون بهتر متوجه حرفم میشید وقتی میگم نشون دادن روحتون عمیقا و به طور حقیقی به کسی کار راحتی نیست :)
...

پس ... امشب خواستم بهتون بگم مراقب خودتون باشید ....
مقابل دنیای بی رحم و عجیب و پر از ابهام رو به رو
اما اگه اون فرد رو پیدا کردید
اگر اون یک نفرِ خودتونو پیدا کردید ازش دست نکشید...
برای از دست دادنش ریسک نکنید
ناامید نشید و مراقب اون و خودتون باشید ....
این یکی از بززرگترین سرمایه هاییه که توی زندگیتون پیدا میکنید:)
و زمانی که همه چی تو زندگی فرو می ریزه ، بهم میخوره ، سخت میشه و...
این می‌تونه اون گرمایی باشه ته دلتون ایجاد میشه ، نیروی دوباره ی تلاش ... زندگی ، امید و...
اون فرد ، اون رابطه ، اون بودن ، اون زمان ها:)
زندگی سخته...دووم آوردن تو زندگی هم همینطور.. پس اگر چنین چیز نابی بهتون هدیه شد از دستش ندید ..
از عزیزانتون توی زندگی محافظت کنید ...

میتونم به یک نفره خودم صفتِ جواهر ناب بودن توی زندگی آدم رو بدم :)) ....

{{ و در آخر .. همراهه خدا باشید:) اون بزرگترین دسته معجزه و قدرت رو تو این جهان داره ... ورای تصورتون ... }}


آرزوی امشب... امیدوارم خدا براتون حفظش کنه :)

و همیشه توی قلب و روحتون بخشی از خدا باشه... چون زندگیتون رو بهتر می کنه :) و حتی وجودتونو  ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

☀☔Lines Of Life❄🌙Where stories live. Discover now