Capitolul 2

110 5 1
                                    

Roberto

Fata asta este aşa minunată.. o privesc cum se îndreaptă spre maşina unei tipe blonde, cu aceleaşi trăsături ca ea ..cred că e sora ei sau MAMA?! Nu se poate e prea tânăra.. sau dacă face tratamente de întinerire? Ok..o să trebuiască să o întreb cât mai curând ,dar prima şi prima dată trebuie să aflu numărul ei. Auzi la ea "nu dau numărul orişicui " îi se pare că sunt orişicui? Totuşi lsunt Roberto Bellini, cel mai frumos băiat din liceu, Diavolul în privinţa vitezei.. fata asta chiar nu ştie cu cine s-a pus. Chiar trebuie să îl sun pe Bobo, el sigur mă va ajuta în privinţa numărului . Ştiu că o va enerva dar lasă... şi ea ma lăsat cu ochii în soare, avem de terminat o discuţie.
- Ciaoo amigo. Ce faci?
- Ciao Rob, bine pe la birou, tu?
- În drum spre casă. Vreau să mă ajuţi cu ceva.
- Orice pentru tine. Spune!
- Te rog, fă-mi rost de numărul fetei Erika William. E nou venită în oraş.
- Prima fată care te-a refuzat.. se vede că e nouă.
- Îmi trimiţi un mesaj cu numărul şi grăbeşte-te.
- În mai puţin de 30 de minute ţi-l găsesc.
- Grazie .
Mă urc pe motorul meu iubit.. ador sunetul ăsta.. e ca un cântec ce mă trezeşte la viaţă dar mai ales pot simţi mai bine vântul, briza mări.. decât într-o maşină. Pornesc spre apartament dar nu înainte să văd că am un mesaj de la Marco.
"FRATEEE , MAI AI MULT? CHIAR MIE FOAME ŞI AM UITAT SĂ CUMPĂR CEVA DE HALEU. TE ROG CUMPĂRĂ TU DAR MAI REPEDE!!! "
Tipul ăsta chiar e amuzant.. îl cunosc de când eram în scutece. Nu ştiu dacă ne-am certat vreo dată dar de bătut se întâmpla zilnic ,chiar din lucruri banale, gen mi-a luat mingea preferată prin a 2a,mi-a furat o gagică prin a 4a ,mi-a mâzgălit toate caietele prin a 7a şi aşa mai departe. E ca şi fratele meu.. ne asemănăm foarte mult şi la fizic brunet dar cu ochi căprui spre negru, trup bine lucrat la sala de forţă, pasionat şi el de viteză doar că el se limitează la BMW X6 care o numeşte "sufletul vieţi sale".
Ajuns în faţa unui fastfood din apropierea blocului unde stăm amândoi, îl apelez pe ţignit.
- Amore ,ce îţi doreşte inimioara să papi?
- Boboaca nouă care s-a pus în gură cu tine, dar să fie caldă.
- Uşor amorezule. A mea rămâne. Dacă la mine a avut tupeu, tu nu te băga. Eu vreau so ard primul după e numai a ta.
- Bine,bine..hai gata cu fotosinteza. Ia-mi 2 şniţele la lipie că leşin de foame şi vezi să nu fie cu porumb.
- De ce ,fratee? Ţie frică că te transformi în găină?
- Haha, amuzantule. Grăbeşte-te.
- Imediat amore.
Îi iau amorezului cele 2 şniţele la lipie cum mi-a cerut dar îi adaug şi o porţie de cartofi prăjiţi ,oricum îi dă jos la sală. Pentru mine iau o friptură la grătar de pui şi o salată de roşi. Măresc pasul şi imediat ajung în faţa blocului numai din sticlă. Intru în lift şi apăs butonul cu numărul 8.
Îmi ador apartamentul chiar dacă stau la etajul 8 . De sus se vede cel mai bine oraşul dar mai ales marea. Tata chiar are gusturi bune în privinţa locului.. o să îi fac o vizită cât mai curând,parcă mi s-a făcut dor de el sau nu?
Uşile liftului se deschid iar pe hol este o fată nouă. Hopa.. se pare că avem o vecină nouă şi super bună. Are un păr roşcat mai lung de fund lăsat pe spate în nişte bucle uşoare, forme apetisante iar rochia pe care o poartă ii le scoate şi mai mult în evidenţă. Ups,se pare că a înviat mortu.
- Bună, eşti vecina nouă?
- Ciao. Da sunt vecina nouă, Celia Perdi.
- Roberto Bellini, încântat.
- Acel Bellini?
- Neconfundabilul Bellini junior.
- O doamne, sunt foarte încântată să te cunosc. De bea aştept să aflu mai multe despre tine.
- Toate la timpul lor, Celia. Ciao.
- Ciaoo, bacio.
Închid uşa apartamentului cât se poate de repede ,se pare că mortul numai are aer din cauza pantalonilor. "Calmează-te Robii ,o să ai timp berechet să o fuţi pe vecină. Acum gândeşte-te la boboacă." Mulţumesc conştiinţă, să ştii că nu am uitat nici un pic de fetiţa aia. E superbă.. are un par lung, şaten, ochii verzi ,un corp de invidiat, minionă şi cu un funduleţ al naibi de obraznic. Ar fi trebui să îi dau o palmă peste el dar ca un domn ce sunt, m-am abţinut şi nu o să mai ţină mult . " Alooo, trezirea Robeert, nu te poţi îndrăgosti de ea sau ba da? ". Conştiinţă proastă.. de ce nu m-aş îndrăgosti? E frumoasă, bună şi mai mult ca sigur virgină. E perfectă, o fac numai a mea. " Dar poţi iubii aşa mult încât o poţi pastra? " ..ok conştiinţă, m-ai încuiat. Probabil o să pot dar gândesc prea departe.. acum trebuie să o cuceresc, să moară după mine,să ii se înmoaie picioarele numai când mă vede. "Acum vorbeai de tine, nu?" . Să fi al dracu, conştiinţă..
Suntem deranjaţi de la masă de vibraţiile telefonul meu, asta însemnând că Bobo şi-a făcut treaba .
- Vezi că ai primit un mesaj, oare e de la boboacă? spune Marco mai mult râzând
- Nu frate. Nu a vrut să îmi dea numărul ei că cică "nu dă numărul orişicui" . Aşa că l-am rugat pe Bobo să îmi facă rost de el.
- Serios, frate? Aşa tupeistă să fie? spune Marco râzând cu poftă. Mai are puţin şi cade de pe scaun.
- Lasă că nu pentru mult timp o să mai aibă tupeul ăsta prostesc. Nu ştie cu cine s-a pus.
- Ai grijă frate. E frumoasă şi deşteaptă poate oricând să îţi intre pe sub piele şi să te îndrăgosteşti de ea.
- Şi ce? Nu mi-ar strica şi mie o nouă iubire.
- Eşti sigur că eşti în stare după ul...
- Încheie subiectul.
- Scuze, nu vroiam să te supăr.
- Laso baltă. Mai bine o sun pe boboacă şi o scot în oraş.
- Ai grijă..
- Apropo..era să uit. Avem vecină nouă şi e super buuună.
- O nu creeed.
- O ba da. Vorbim când vin.

DependenţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum