Capitolul 4

96 6 0
                                    

Roberto

O văd că pleacă şi mie se rupe sufletul.. vreau să o am mereu lângă mine, să îi miros prafum care ma înnebunit efectiv, să o strâng în braţe mereu ,să o las fără suflare numai când îi şoptesc vorbe dulci la ureche, să îi simt buzele moi şi pline pe tot corpul meu.. doamne. Fata asta mă omoară fără măcar să mă atingă sau să se chinuie. Trebuie să fie A MEA.
- Erika..
- Noapte bună ţi-am spus.
- Te rog, lasă-mă să te duc măcar acasă.
- Prefer să merg pe jos.
- Atunci merg cu tine. Vreau să ştiu că ajungi în siguranţă acasă. Nu vreau să îmi fac probleme cu sora ta?
- Da.. sora mea. Andrada William ,ţi se pare cunoscut numele? poftim?! Nu am auzit eu bine cred..
- Andrada Will..William?
- Exact ea. În carne şi oase.
- O doamne..
- Nu îţi vine să crezi ,nu? Nici mie nu mi-a venit să cred când mi-a spus.
- Era ca sora mea în copilărie. Eu, Andra şi Marco eram de nedespărţiţi..până când ea a rupt orice legătură cu noi şi nu ştiu de ce..nu i-am făcut nimic.
- Defapt am apărut eu şi s-a axat mai mult pe sora ei adevărată decât pe aşa zişi 'fraţi mai mici'.
- Deci tu ai fost cauza..
- Aşa se pare.
- Cât mi-aş dori să o văd.. nu cred că se poate.
- Stai să mă uit la ceas. scoate ea telefon ,îl deblochează şi îmi arată. NORMAL CĂ NU AI CUM, OM NEBUN. ESTE 4 JUMĂTATE DIMINEAŢA.
- Ce-mi place când eşti nervoasă..
- Îţi zic eu că nu o să îţi placă când o să te şi bat.
- Ooo periculoasă şi tupeistă. Combinaţia fatală.
- Amuzantule.. Se pare că am ajuns acasă aşa că NOAPTE BUNĂ.
- Erika...
- Ce mai e?
- Lasă-mă să te ţin în braţe..
- Te rog..mie somn.
- Puţin..
Stăm de mai bine de 30min îmbrăţişaţi şi mă uit în ochi ei fără să spunem nimic. Doar ne sorbim din priviri..şi ador asta. Îi stă foarte bine în braţele mele.. doar că am impresia că e prea bună pentru un nenorocit ca mine.
- Haide sus.. spune ea mai mult în şoaptă
- Nu vreau să te deranjez..
- Te rog,rămâi cu mine să dorm..
- O să plec în zori fără să mă vadă sora ta.
- Bine..
Calmează-te Roberto, vrea doar să dormiţi sau mai bine zis să o adorm.. sigur nu o să pot eu să dorm lângă o aşa frumuseţe de fată.
Urcăm nişte scări neterminabile.. dar nici nu am avut ochi să observ casa din cauza părului lung al ei care îmi mai intră din când în când în ochi..şi chiar îmi place. Ajungem în faţa unei uşi albe dintr-un lemn dur.. o deschide şi mă invită înăuntru. Îmi scapă un 'wow' uşor.. e superbă cameră. Are privelişte la marea puţin agitată acum.. totul alb, ţie şi frică să pui mâna pe ceva să nu laşi urme sau să murdăreşti. Are în mijlocul camerei un baldachin imens cu aşternuturi albe spre un roz pal .."tipic fetelor roz" .. mă aşez pe marginea patului şi o privesc. E uimitoare cum arată în umbra soarelui care dă să răsară..
- Mă duc să mă schimb. Fă-te comond.
Fata asta clar vrea să mă omoare.. e frumoasă oricum,oricând ..dar cea mai frumoasă cred că este fără nici un petic de imbracaminte pe ea. " Trezeste-teee, eşti în camera ei, în patul ei ,ai venit doar să dormi cu ea." ..ştiam şi singur chestiile ăstea.
Mă fac mai comod, îmi dau tricoul jos şi adidaşi ..hai să nu fiu aşa nesimţit şi să creadă că vreau ceva mai mult de la ea, îmi las pantaloni pe mine. Mă întind în patul foarte comod.. dar lipseşte ceva. EA. Că tot vorbeam de lup.. iesă din baie îmbrăcată cu nişte pijamale minuscule care îi scot în evidenţă formele apetisante şi corpul tras ca prin inel. Nu mai am cuvinte... înghit în sec când se pune în pat şi se apropie de mine. Se întoarce cu faţa la mine şi îmi şopteşte ..
- Noapte bună Roberto..
- Noapte bună pisicuţa mea.Şi o sărut uşor pe frunte ,cobor spre nas şi îi las mici săruturi pe buzele ei puţin roşiatice. O strâng în braţe şi simt cum somnul mă ia..

Erika

Cred că am avut cel mai dulce somn din viaţă. Sunt aşa fericită şi bine dispusă încât o să trec cu brio peste discursul Andrei. Când îi simt parfumul lui înseamnă că nu a plecat de foarte mult timp.. că tot vorbeam de el.. Cât de bine sărută cu buzele alea senzuale, pline şi moi. Debea aştept să se întâmple iar.. de dată asta numai ripostez, numai întrerup nimic.. mă las purtată de val. Sunt întreruptă de un ciocănit uşor ..
- Intră.
- Bună dimineaţa rază de soare. Cum ai dormit?
Ehe şi cu cine am dormit mai surioara..
- Foarte bine, sunt plină de viaţă. Tu?
- La fel. Vrei să te duc eu la şcoală?
- Da ,te rog, doar stai să mă trezesc.
- Bine, te aştept jos.
Mă ridic cu greu din pat..vreau să mă înbăt mai mult cu parfumul lui. Fac repede un duş, mă îmbrac cu nişte blugi tăiaţi şi un tricou mov cât să îmi acopere sâni.. şi nelipsiţi mei converşi negri. Părul îl prind într-o coadă de cal, puţin rimel,pudră şi luciu şi gataaa. Sper să mă întâlnesc azi cu el... chiar dacă noi mei prieteni o să reacţioneze ciudat.. asta e. Simt că el e alesul, mă simt ca acasă în braţele lui..uit de toate problemele ..cred că uit să şi respir. Sunt deranjată de bipaitul unui telefon.. sigur este al meu. Am primit un mesaj de la prinţ. " Bună dimineaţa pisicuţă. Sper că ai dormit bine pentru că eu am dormit excelent. De bea aştept să ne vedem azi la şcoală.. te pup şi ai grijă ce faci. O să fiu mereu prin preajmă şi o să te privesc. Roberto " . Ăsta da mesaj de bună dimineaţa..
- Eriii, mai ai mult?
- Imediat. Mă mai uit odată în oglindă şi am plecat.
Ajunsă la şcoală îmi văd prieteni şi mă apropiat de ei.
- Bună dimineaţa lumee.
- Bună, bună. Cineva a dormit foarte bine aseară. spune Romira cu zâmbetul pe buze
- Şi încă cum.. simt că pot muta munţi din loc cu mâinile goale. Râdem toţi cu poftă dar ne întrerupe un clopoţel asta însemnând că s-a sunat de intrare.. super.
Orele trec foarte greu.. toate sunt la fel de plictisitor ..să numai vorbim şi despre profesori. Parcă vin toţi din aceaşi pungă de pufuleţi cu surprize. De bea aştept să plec odată acasă.. tresar când simt că telefonul din buzunarul blugilor vibrează de zor. " Te aştept în faţă liceului ,trebuie să vorbim. Al tău R" .. super. Trebuie să o anunţ pe Andrii să numai vină după mine, sigur vrea al meu R să ne plimbăm sau orice altceva. În sfârşit se sună de ieşire şi mă grăbesc să ies prima din clasă ca să am timp de vorbit cu Andra.
- Hei suriii. Numai veni să mă iei pentru că mă duc în oraş cu prieteni.
- Hei surii. Ok, ai grijă.. să nu întârzi mult că vreau să luam cina împreună.
- Binee , te puppp.
Măresc pasu şi îl zăresc pe Roberto cu o brunetă ce îi dă târcoale.. simt gelozia prin sânge. Aşa vrea el să vorbim? Sau despre asta.. o nu. Are iubită. Ce fraieră am putut să fiu că poate fi al meu.. nu s-ar uita el la o boboacă ca mine. Trec pe lângă ei.. se pare că nu ma văzut. Mai bine.. merg mai repede dar sunt prinsă de mână brutal..
- Treci aşa pe lângă mine fără să mă saluţi?
- Erai ocupat şi nu am vrut să te deranjez.
- Pe bune? Tu nu ai să fi niciodată un deranj pentru mine.
- Aha. Ai spus că vrei să vorbim.. aştept.
- Da.. vroiam să te scot la o plimbare pe malul mări, dacă vrei desigur.
- Ok..dar până la cină vreau să fiu acasă.
- Ţi-a impus surioara termen? chicoteste el
- Nu doar că vrea să luam cina împreună. io tai eu sec.
- Bine, atunci să mergem.

DependenţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum