Erika
De mai bine de 4 zile stau închisă în amărâta asta de cameră plângând pentru un mare prost.. cum a putut Rob să îmi facă asta? Unde e acel Rob care era atent cu mine,îi era teamă să mă facă să plâng? Unde e acel băiat de care m-am îndrăgostit..? Am nevoie de el mai mult ca de aer.. dar sunt în stare să îl iert? Îl iubesc în deajuns încât să îl iert?
-Erika.. cred că e cazul să cobori jos ,te aşteaptă cineva .
-Cine e ..? Nu vreau să văd pe nimeni ,te rog.
-E un băiat ,nu îl cunosc să îţi spun cine este.
-Firar.. spune-i că cobor imediat.
-Bine ..dar după vreau să vorbim ceva serios.
-Plecăm iar?
-Vorbim după..
Cine poate fii la ora asta ? Este 7 jumatate dimineaţa .. ssper să nu fie Roberto ,chiar nu sunt în stare să vorbesc cu el acum ,aici .Mă îmbrac repede cu nişte haine luate în viteză ,trec în zbor prin baie ,îmi fac rutina de dimineaţă în fugă ..închid uşa de la cameră uşor . Cine poate fii ?Băiat ..hm . Marco?
- Bună Erika.
-Bună Marco..
- Ce faci? Ai treabă, pleci pe undeva?
- Nu, de ce?
- Nu ai vrea să ieşim prin oraş să mai vorbim?
- Ok.. stai să îmi iau telefonul.
- Te aştept afară..
Oare ce are de spus de vrea să ne şi plimbăm.. sper că nu despre Roberto, numai vreau să plâng. Ajung repede în camera mea ,îmi iau telefonul, îmi aranjez puţin părul, mă încalţ şi plec.
-Sisss, vezi că eu am plecat.
- Ok,ai grijă. Mă suni dacă vrei să vin să te iau sau ceva.
- Da da.. ai şi tu grijă să nu dai foc la casă .
- Ce bătaie îţi dau...
- Pa! şi ies pe uşă fără să mai apuce să zică ceva. Ce îmi place să o enervez ..
- Am o surpriză pentru tinee!!!
- Te rog fără Roberto..
- Of,numai la el ţie gândul. Nu e el, este...
- Cine?
- Surpriză!!!
- Firai tu să fii. Ziii
- Hai să mergem la mall şi o să afli.
- Of..ce îmi faci.
CITEȘTI
Dependenţă
RomanceEa,Erika William, o fată de 16 ani, orfană de părinţi din cauza unui naufragiu, alături de sora ei mai mare ,Andrada William în vârstă de 23 de ani,se mută în Italia pentru o viaţă nouă dar nu o să fie aşa cum şi-au propus ele. Deoarece au "în spate...