Bu bölümde yaşanacaklara olan tepkiniz = medya 😌🤝🏿🥳
Belki fark etmişsinizdir, biaslarımın yanına parantez içinde dört tane kalp koyuyorum. Han'ın adının geçtiği yerlere koymasamda isminden ve resmimden Han biaslı olduğum anlaşılıyor bence.
(💗💗💗💗) şeklinde
Düzyazııı
Yazardan
Jisung yine sabahın köründe uyandığı için içinden okul müdürüne söverken kapısının çaldığını duydu.
'kim bu saatte gelir mk?' Diye geçirdi içinden kapıya doğru giderken.
Kapıyı açtığında gördüğü yüzle azda olsa şaşırmıştı.
"Hocam ,neden geldiniz?"
"Seni bırakmak için."
"Evim okula uzak değil hocam ,kendim gidebilirim."
'he Jisung he, bok uzak değil.' diye geçirdi içinden Han.
"Bana hiç öyle gelmiyor ama 'güzelim' "
Han Minho'nun dediği ile öylece durdu. Güzelim demişti ,aslında çok normal birşeydi bu ama Jisung'a daha önce kimse böyle hitap etmemişti. Bu yüzden ona değişik hissettirmişti bu kelime.
(baby ı praaaaaaaayy , baby ı praaaaaay)
"Hadi Jisung , inat etmede götüreyim seni."
"Ama birisi bizi görürse neler düşünür neler.."
"Düşünücekleri tek şey sevgili olup olmadığımız ve sevgiliyiz. Doğru düşünmüş olurlar. Gerekirse söylersin."
Bu lafların üzerine Jisung sessiz kalma hakkını kullanıp sevgilisinin arabasına bindi.
Yaklaşık 10-15 dakika sonra okulun önüne vardılar.
Onları bu şekilde gören herkesin aklından 'oha sevgililer mi yoksa?'
, 'jisung neden Minho hocanın arabasındaydı?' , 'OHAAĞAĞ MİNSUNG OLDUUÜĞĞ!'(Kesinlikle chaeryeong değil bunu düşünen), 'Yakışıyorlardı aslında.' Gibi düşünceler geçiyordu.Han utancından yerin dibine girecekti en son. Bide bu kadar utandığı yetmemiş gibi Minho'nun belini kavramasıyla artık ölmeye yaklaşmıştı.
Minho'nun bu davranışı sonucu herkes 'OoOoooo~' gibi şeyler söylemeye başlamıştı.
Sınıfa vardığında herkesin , özellikle felix, hyunjin, seungmin, chan, changbin ve jeongin'in onu sorguya çekeceğinden emindi.
"Oy sen utandınmıı, utanınca çok tatlı oluyorsun." Diye fısıldamıştı sevgilisi ona.
"Herkesin içinde (olmayan)belimi tutarsan tabi utanırım! Herkes 'oo' demeye başlamıştı!" Diye cevap verdi Jisung , sevgilisine.
"Sizin gibi çocukların doğasında var sevgili olduklarını düşündükleri ya da sevgili gördüklerinde 'oo'lmak. Yani normal karşılamalıydın"
(Boys like youuuuu~~~)
"Susarmısın!"
"Tamam ya!"
Bölüm yazasım yok şuan brazdan devam ederim(15.16)
Devam etmeye karar verdim(18.13)
"Hadi sana iyi dersler güzelim."
"Sanada... Minho."
Minho adını sevgilisinden duyunca sırıtmaya başlamıştı. Gitmeden önce yanağına bir öpücük kondurup öğretmenler odasına doğru gitti.
(O sırada Jisung)
Sınıfa girdiği gibi gözleri üstüne çekmişti Han.
"Oooooooo sevgili misiniz??" Dedi Yeonjun.
"YAŞASIN MİNSUNG'DA OLDU!!" Diye bağırdı Chaeryeong (💗💗💗💗)
'demek minsung ben ile Minho'nun shipinin adıydı' diye geçirdi içinden Han.
"Minsung Minho Hoca ile Jisung muydu?" Dedi Seungmin şaşkınca.
"Başka ne olabilirdiiğ?? Çok yakışıyorlar hem!"
"Hâlâ soruma cevap alamadım bAy HaN." Diye çıkıştı Yeonjun.
(Hayır şuan eczanede you and me dansı yapamazsın... Kendimi zor tutuyorum.. niye eczanedesin diye sorucak olursanız ablamı bekliyorum derhaneden çıktım birazdan onun işi bitecek babamda ikimizi alıcak kuzenlerimin evine gidicez iftara. Bu arada oruç tutan herkesin orucu kabul olsun amiinnn💗)
(Look at you now look at me~
I love you and me dancin' in the moonlight , nothings gonna be, it's just you and ne tonightt~~)
(HAYIR SHUT DOWN OLMAĞAĞAĞAĞZZ APAĞAĞĞSĞAĞ)"Evet... Sevgiliyiz. Ama kimseye söylemeyin , Sakın!!!"
Herkes bi anda bağırmaya başlamıştı.
"ARTIK İNGİLİZCEDEN PUAN DİLENİRSEK HOCAYI JİSUNG A SÖYLERİZ DİYE TEHDİT EDEBİLİRİZ YAŞASIIINN!" Diye çığlık attı Kai.
"HAYIR!!" Diye bağırdı Han.
"EVEEĞĞĞT!" Diye bağırdı Beomgyu(💗💗💗💗)
Hepsi bağırmaya devam ederken Taehyung hoca nın sınıfa girmesi ile herkes susmuştu.
"Oturun çocuklar."
---
(Bunlar yaşanırken Minho)
"Ooo Minho Hocam~" dedi Hwasa.
'Efendim?' Anlamında kafa salladı Minho.
"Hocam salağa yatmayın, sevgili misiniz?" Dedi Namjoon.
(Saat 00.52 mk 6 saat sonra okul için kalkacağım hade bayy)
(Okuldan geldimm 14.13)
"Evet." Dedi Minho sakince.
"OOOO belliydi zaten hocam, çocukların dediğine göre derste hep ona bakıp duruyormuşsunuz zaten." Diye tüm çocukları Minho'ya şikâyet etmişti Seungkwa.
"Onu bunu boş verinde sizle Taehyung hoca olayı doğrumu Jungkook hocam?" Dedi Nayeon.
"Hayır..." Dedi Jungkook ama yalan söylediği çok belliydi.
"Hocam çok belli ediyorsunuz , itiraf edin Minho Hoca'nın yaptığı gibi." Dedi Niki.
"Evet. 1 ay sonra 3. Yılımıza gireceğiz." Dediğinde herkes şaşkınlıkla Jungkook'a bakıyordu.
"2 yıldır sevgilisiniz? Ve evli değilsiniz?" Dedi Chen.
"Aslında 3. Yılımıza girdiğimizde teklif etmeyi düşünüyordum."
"Mantıklıı! Düğününüze bizi çağırmazdanız sizle hayatım boyunca konuşmam!!" Dedi Shuhua.(💗💗💗💗)
"Söz ilk sizi çağıracağım Shuhua Hocam." Diyerek güldü Jungkook.
"Eee ben gideyim artık arkadaşlarım."
Dedi Yoongi."Görüşürüz hocam!" Dedi Hwasa.
Herkese el sallayarak çıktı odadan Yoongi.
---
Offf daha 723 kelime oldu ama neyse çok moralim bozuk şuan. Hadi bay bay.