Yeni hoca Lee Min-ho

254 18 134
                                    

(COK CRİNGE AMK OKUMAYIN LÜTFEEĞĞNN)

"AGAGA OKULA YENİ GELEN HOCAYİ GORDUNUZMU??"

"AGAGAG COK YAKİSİKLİ DEGİLMİ?"

"EVEEETT"

her zaman ki gibi yeji ve rose bizi haberlerden yoksul birakmiyordu ve hocalarin yakisikli olmalarini konusuyorlardi.

"Ne ogretmeniymis?" Diye sordu felix.

"İngilizce" diye yanitladi yeji.

"Yaaa soyeon hoca gitmisti demi..." dedi Jisoo aglamakli bir sesle. Soyeon hoca tum okulun favori hocasiydi. Gitmesiyle tum okul yas cekmisti. Hala cok ozluyoruz onu..

"Adi neymis biliyormusunuz?" Dedim.

"Adi Lee Minho'ymus sanirsam"dedi rose.

Tam birsey diyecektim ki Seungkwa hoca iceri girdi.

"Gunaydin cocuklar."

Hepbir agizdan "gunaydin hocam" dedik. Seungkwa hoca din hocasiydi.(👩🏿‍🦲)

"Hocam yeni gelen ingilizce hocasi nasil birisi?" Diye sordu yeonjun.

"Suan bu konu hakkinda konusamayiz bay choi. Ders islememiz lazim."

Yeonjun oflayarak kafasini siraya gomdu.

Seungkwa hoca derse baslamisti ve onu tek dinleyenin seungmin olduguna eminim.

**

Ders bitmisti sukurler olsun. Bunun uzerine hemen felixlerin yanina gittim.

"Hadi yeni gelen hocaya bakmaya gidelim!"

"Dersimiz zaten ingilizce jeongin. 10 dk bekleyebiliriz." (Hyunjin)

"Ya amaaaa🥺"

"Offf hadi gidelim."

Yazar:

6 genc jeongin in zoruyla ogretmenler odasinin oraya gittiler. İceriye baktiklarinda hepsi tanidik hocaydi : jungkook hoca, taehyung hoca, nayeon hoca, seungkwa hoca, niki hoca, shuhua hoca, chen hoca, yoongi hoca, hwasa hoca ve namjoon hoca.

Tam iceri girip hocaya soracaktiki jeongin , arkadan tanimadiklari bir ses geldi.

"Hosbuldum San Hocam🙂."

Bu yeni hoca olmaliydi. Yeji ve rose nin dedigi kadar varmis diye dusunduler. Cidden cok yakisikliydi.

"Aa merhaba cocuklar, bu yeni ingilizce hocaniz Bay lee."

"Memnun olduk hocam, bizde 12/B sinifindaniz. Ben jeongin."

"Seungmin."

"Bangchan."

"Hyunjin."

"Changbin."

"Jisung."

"Memun oldum cocuklar."

Minhonun gozu jisunga bakakalmisti. Cocuk simdiden ilgisini cekmisti. Neden boyle dusunuyordu ki?

Bir anda zilin calmasiyla 7 gencte sinifa ciktilar. Arkalarindan minhoda ilerledi cunku dersi onlarlaydi diye hatirliyordu.

Cocuklar sinifa girdikten sonra minho hoca arkalarindan sinifa girdi ve herkes ayaga kalkti.

"Merhaba cocuklar. Ben yeni ingilizce hocaniz Lee Minho."

"Memnun olduk hocam!"

"İlk gunum oldugu icin bu ders sizinle tanisma zamanimiz olsun. Simdi sirayla isimlerinizi soyleyin tanisalim."

My Teacher || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin