"Adamın Instagram hesabını nasıl buldun?"

120 13 81
                                    


Uzun süredir yokum ehehe- ama bizim ebimizde altyapı yok babama Mart sonu Nisan başı gelicek demişler ama Mart sonundayız ve hala gelmedi>3 Neyse işte hade yazam baree (int gelince atcam birsürü bölüm biriktiricem onları atıcam heehhehe)

---

Han-

Evet lanet bir okul sabahı daha😭

Kalktığım gibi saate baktım , bir de ne göreyim? SAAT 08.40! VE DERSİMİZ MATEMATİK! VE BEN GEÇ KALDIM😭😭🤧

Hemen hazırlandım , yemek yemeden çıktım evden.

İnşallah Jungkook Hoca birşey demez.
Aslında derse onu Taehyung Hocaya şikayet ederim😌

Taekook ship ship shippp tüm okul onları shipliyorrrr ağağağağ aşırı yakışıyorlarr(ben kitabı tam hatırlamıyorumm o yüzden önceden sevgiliydilerse de boş veriin>:)

Neyse ben böyle boş boş konuşurken sınıfa varmışım, hemen kapıyı çaldım.

"Gel Jisung gel"

"Hocam açıklayabilirim-"

"Neyi açıklayacaksın amcık kafalı a geç otur yerine. Geleceğini bildiğim için yok yazmadım😑"

"CANIM HOCAMM BİTANEM YAĞĞ SÖZ BİRDAHA DERSİNİZE GEÇ KALMIYACAĞIM VE SÖZ SİZİ BİR DAHA TAEHYUNG HOCAYA ŞİKAYET ETMİCEM SÖZ!"

"Beni Taehyung hocaya mı şikayet ediyordun? Bende diyorum niye sizin sınıftan her çıktığımda Tae bana kızıyor. Seni velet"

"Ups eheheheh-"

"Sus. Derse dönüyo-"

*Diriririiriririririririiririririririririr*

"Dönemiyoz hocam"

"Sus Taehyun sus. Neyse sayfa 100'den 145'e kadar ödeviniz. Bir sonrki dersimizde bakacağım."

"YUH HOCAM AMA 45 SAYFA MDEV VERİP YARINA KADAR SÜRE VERİYORSUNUZ OLURMU BÖYLE?!"

"Sus Yeonjun, ben ne dersem o. Şimdi gmrüşmemek üzere hoşçakalmayın."

"İNŞALLAH GİDERKEN GÖTÜNÜZÜN ÜSTÜNE DÜŞERSİNİZ HOCAM HOŞÇAKALMAYIN"

"KAİ!"

Jungkook hoca Kai'ye bağırırken bi' anda götünün üstüne düştü LDĞFMİNHOMDMÜWİWKGĞFKSÜWŞDÜVLYARRAĞDÜWLC bundan sonra Kai'ye hep beddua ettireceğim LSĞFKGĞWŞFMİNHOMLDİFLSİK

"KWPGKSĞFELİXSĞGŞÜQKDĞSKKDŞ GÖRDÜNÜZMÜ HOCAM KAİ NİN BEDDUALARI TUTAR."(Hyunjin söylüyor)

---

Derssssssssssssssssssssssssssssssss Felsefe🤧😭 neyse Shuhua hoca kötü değil en azından😌

"Selam çocuklarrr"

"Selam favori teacheremm"

"Ayy yerin senii Yejiii🌼💗"

"Yağcııı"

"Sussana sen Changbin"

"Shh(red lightsss) sessiz olun çoçuklar. Bugüüün size ders işletmeyeceğim serbestsiniz."

My Teacher || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin