Bu bölümün birazı School 2017 kdramasında var-📷-
Dışardan hrr aslında mrr
Hyeyoon
Jungkook yapmadım de lütfenYehyun
Jungkook yapmış olamaz değil miHoseok
Hayır onu tanıyoruz o öyle bişey yapamazJimin
Belki de tanıdığımızı sanıyoruz sonuçtaJungkook bize hiç kendinden bahsetmedi
Yehyun
Kes sesini o yapamazYoongi
Ne sikim oluyor yineTaehyung
Noldu kiHyeyoon
Ya bi susun siz şuan olmazJungkook
SiktirCidden siktir
Bu sefer bittim net
Taehyung
Oha küfür etti|Hyeyoon
Jungkook herşeyi açıklaman için 2 dakikan var-🌟-
Ders sıkıcı geçiyordu. Çizim defterime birşeyler karalıyordum ki kimya hocası beni gördü. Defterimi aldı. Defterimi almak için yanına gittim orospu karı vermedi. Eh bende vermezse alırım diye düşünüyordum.
Öğrencilerden alınanlar öğretmenler odasında ki masanın çekmecesinde olduğunu biliyordum. Çıkışta gizlice defterimi almaya karar verdim.Çıkışta gittim oraya ve siktir biri vardı. Okuldan biri olduğuna yemin edebilirim.
Siyah kapüşonlu sweatshirt giyiyordu.
Sweatshirtün arkasında "X" yazıyordu. Elinde çakmak vardı masada dosyalar vardı çakmakla hepsini yaktıElinde çizim defterim vardı?
Sonra beni görünce paniklemişti ve kaçmaya çalışmıştı. Ben bileğini tutunca karnının sağ tarafını duvara vurdu. Duvara baktığımda kan olmuştu.Bileğini benden kurtardıktan sonra yerden bir sandalye almıştı ve sandalyeyle camı kırıp camdan atlamıştı.
Ve odaya giren güvenliği görmemle yakalandığımı anlamıştım. Siktir sicilim...
Yanan dosyaları yangın söndürücü ile söndürdükten sonra müdürü aradılar. Müdür doğal olarak şaşırmıştı.
Eh sonuçta kimse okul ikincisinin önemli evrakları yakıp, camdan kaçmaya çalışacağını düşünmezdi. Yapmadığımı söylesem de suç üstü yakalandığım için defterimi almak için geldiğime kimse inanmıyordu.
Eğer okuldan atılırsam babam çok kızardı. O yüzden müdüre yalvardım ve bana kendimi kanıtlamam için 3 hafta süre verdi ama öğretmenler odasında kamera yoktu?
Şimdiyse kafeye gitmiş, yaşadıklarımı Taehyung'a anlıtıyordum. Aslında ona da anlatmayacaktım ama çok üstüme gitmişti.
"Nasıl suçsuz olduğumu ispatlayabilirim ki?"
Anlattıklarımdan dolayı sinirliydi. Düşünüyordu.
"Bilmiyorum ama bir şekilde X'in kim olduğunu bulmak zorundasın."
X... Kimsin sen?
O sırada arkamdan gelen sesi duymamla oraya döndüm
"Kim lan bunu yapan orospu!?"
Sırıttım. Demek kiHyeyoon, Hoseok, Yehyun, Jimin ve Yoongi en başından beri bizi dinlemişlerdi.
"Sağlam bir plana ihtiyacımız var. Yoksa ailem beni öldürebilir."
Hyeyoon kaşlarını çatmıştı. Kollarını ise önünde birleştirmiş bizi izliyordu. Diğerleri ise oturuyordu.
"Nasıl bulabiliz ki? Hangi gerizekalı böyle birşey yapmaya cesaret edebilir?"
Yehyun da Hyeyoon'u onaylayarak konuştu. Yehyun konu ben olunca biraz hassas yaklaşıyordu.
"Hadi herşeyi geçtim. Senin yaptığına nasıl inanırlar?"
"Sizde benim yaptığımı düşünmüştünüz. Suç üstü yakalandığım için ve ortada benden başka kimse olmadığı için benden şüphelenmeleri normal."
Benden şüphelenmeleri beni kırsada belli etmemeye çalışmıştım. Aklıma gelen şeyle gülümseyip devam ettim.
"Ama ne yapmam gerektiğini biliyorum. Biraz uğraştırıcı olacak ama bulacağım."
Yoongi konuştu.
"Plan ne Jungkook?"
"Belinin sol tarafı kanamıştı. Okulda belinde yara olan biri var mı diye tek tek arayacağım."
Hyeyoon konuştu.
"Aslında mantıklı. Sonuçta başka çaremiz yok gibi."
Jimin devam etti.
"Ama 300 kişinin beline nasıl bakacağız amına koyayım. Adımız 'kusursuz 5li'den
'sapık 5li'ye çıkar."Güldüm. Haklıydı. Bu durumda bile nasıl güldürebiliyorlardı anlamıyordum. Lattemden bir yudum aldıktan sonra konuştum.
"Siz birşey yapmayacaksınız. Bana bırakın. Halledeceğim."
Tabii ki onlarında bu olaya girip başlarını belaya sokmalarına izin verecek değildim. Yehyun heyecanla konuştu.
"E hadi o zaman. Söz vermiştik ne olursa olsun listedeki maddeleri yapacağız."
Jimin devam etti.
"Öyleysee hadi alışverişe!"
-📷-
Bu bölümü çok uzatmak istemedim
Bakalım X kimmiş?Düzenleme: ben bu fici yazdığımda bipolarmışım çünkü bir bölüm 1500 küsür kelime bir bölüm 250 kelime cidden
Neyse düzenleyerek adam ediyorum fici
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L.İ.D. Cafe || TaeKook
FanfictionJungkook her gün kahve içmeye geldiği kafe de uyuya kalır.