11

65 9 0
                                    


Nerede kahve orada kahpe

Lütfen bir gün gel ve bana dediğin herşeye pişman olup özür dile
Siktiğimin o iki kelimesini bir araya getir

Düzenleme: şey öhm üstte destan yazıyordu da sildim çoğunu ve şey öhm VALLA ÖZÜR DİLEDİ ama affetmedim yeah

-📷-

O gün gelmişti. Okuldan atılmaması için olan süre dolmuştu. Jungkook dün Taehyug'la geçirdiği güzel anlardan sonra az da olsa sakinleşmişti. Şimdiyse hepsi salonda oturuyordu.

Jungkook, Eunbyeol'ü arıyor, ama ulaşamıyordu. Sinirle saçlarını karıştırdı. Diğerleri stresle Jungkooku izliyordu ki telefonu çaldı. Eunbyeol sanıp hemen telefona koşsada arayan bilinmeyen numaraydı. Jungkook telefonu açtı. Diğerleri karşı tarafın sesini duyamıyordu.

"Jeon, Eunbyeol ve babası burada. Konum atacağım çabuk olmalısın."

"Siktir kimsin sen?"

"Jeon adamın elinde bıçak var ve şuan önemli olan benim kim olduğum mu?"

"Ne! at şu konumu."

Diğerleri birşey anlamamıştı. Jungkook gelen konumla evden aceleyle çıkmıştı. Diğerleri peşinden gitme konusunda çok düşündüler. Ama Jungkook'un yapacaklarından korktukları için cesaret edememişlerdi.

Taehyung gitmek istemişti ama Yoongi izin vermemişti. Hepsi gergindi. Bekliyorlardı. Hoseok konuştu.

"Ya katil olursa?"

Bir an duraksamışlardı. Abartıyordu. Jungkook yapmazd. Hyeyoon konuştu.

"O kadar ileri gitmez."

Taehyung konuştu.

"Hepimiz biliyoruz. Jungkook aile konularında çok hassas."

Yoongi konuştu.

"Jungkook'u bu kadar etkileyecek ne yaşatmış olabilirler?"

Hyeyoon konuştu.

"Sanırım... Ben biraz birşeyler biliyorum. Bir kere Jungkook'un ağlarken kendi kendine konuştuğunu duymuştum. Orada olduğumu bilmiyordu. 'Asla istediğin kişi olmayacağım. Sevgini kazanmak için istediklerini yapmak zorundamıyım? Hayır kölen değilim. İstediğin kadar nefret et, istediğin kadar vur, tüm nefretini kus. Ben ne olursa olsun kendim olacağım. İstediğin kişi olmayacağım. Bırak beni.' kendi kendine bunları tekrarlayıp duruyordu."

Sessizlik oluşmuştu. Yehyun ağlıyordu. Jungkook'un hiçbir şeyi belli etmeden bu kadar zorlanmış olması ağır gelmişti hepsine. Jimin sessizce konuştu.

"Korkuyorum."

Derin bir sessizlikten sonra Hoseok telefonunu eline almıştı.

"Siktir... Bu sefer kurtulamayacak."

"Ne diyorsun amına koyayım."

Hoseok telefonu gösterdi. Okulun itiraf sayfası açıktı. Bir video vardı.

Video da adam Eunbyeol'e bıçak çekiyordu. Jungkook adamın yüzüne bir yumruk attıktan sonra adamın bileğine bıçakla derin izler bırakmıştı.

L.İ.D. Cafe || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin