Şuan saat 23:20
Sıcaktan uyuyamıyorum aklımda hiçbir şey yok öylesine yazacağım bu bölümüDüzenleme: bu bölümü final yapmaya karar verdim 20 bölüm yeterli
-📷-
Jungkook okuldan yeni çıkmıştı. Yorgundu. 11. Sınıftı ve sınav haftasıydı.Jungkook okuldan çıkmıştı. Yorgun hissediyordu. Lise öğrencisiydi, 11. Sınıftı ve sınav haftasındaydı. Okuldan nefret etsede çok fazla çalışıyordu. Nasıl olsa üniversite sınavına 2 yıl kalmıştı. Okula geçen sene nakil olmuştu. Neden okul değiştirdiğini bilen yoktu.
Pek sosyal biri olduğu söylenemezdi. Yine de çok iyi anlaştığı samimi arkadaşları vardı. Hoseok, jimin, Hyeyoon, Yehyun
Aslında onlarla da biraz mecburiyetten arkadaş olmuştu. Çünkü 4 arkadaş Jungkook'un gizemli ve asosyal biri olduğunu düşündüklerinden Jungkook'u çekici bulmuşlardı. Ve Jungkook onlarla samimi olana kadar peşini bırakmamışlardı.
Eh sonuçta tüm okulun gizemli bulduğu çocukla arkadaş olmuşlardı.
Her ne kadar sadece onu gizemli buldukları için onunla arkadaş olduğunu düşünecek olsalar bile aralarındaki ilişki oldukça samimiydi ve birbirlerine tamamen bağlıydılar. Birinin canı yansa diğerleri herşeyi yapabilirdi.
Bu yüzden tüm okulun kıskandığı arkadaş grubu olmuşlardı. Okuldakilerin söylediğine göre onlar ' Kusursuz 5'li ' olmuşlardı.
Herşeyi beraber yapıyorlardı. Her günleri birlikte geçiyordu. Birbirlerinden ayrılmayı hiç istemiyorlardı. Bu yüzden hep birlikteydiler. Listeleri bile vardı.
Her gün gittiği L.İ.D. Cafe'ye doğru gidiyordu. 10 dakikalık bir yürüyüşün ardından kafeye varmıştı. Kafe çok kalabalık değildi. Bu duruma sevindi. Çünkü kalabalık olduğunda fazla ses oluyordu ve bu can sıkıcıydı. Boş masalardan birini seçti. Ders çalışması gerekiyordu. Yarın biyoloji sınavı vardı.
Garsona her zamanki gibi latte sipariş ettikten sonra siyah sırt çantasından kitaplarını çıkardı ve çalışmaya başladı.
-🌟-
Aradan bir buçuk saat geçmişti. Jungkook kahvesini içmişti. Ama bir sorun vardı.
Jungkook her gün kahve içmeye gittiği L.İ.D Cafe'de uyuya kalmıştı...
Winx
Jungkook
HASİKTİRREZİL OLDUM #?")2)#)_2)#(₺1
KAFEDE UYUYA KALMIŞIM
Hyeyoon
DejavuJimin
Aylar önce yaşamıştıkHoseok
Çok dalga geçmiştik yaTaehyung
BebekJungkook
Buluşalım mıHyeyoon
OluurrYehyun
OleyHoseok
Bilemedim şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L.İ.D. Cafe || TaeKook
FanfictionJungkook her gün kahve içmeye geldiği kafe de uyuya kalır.