8

97 13 1
                                    


Hayat sıkıcı bts dinleyin

-📷-

Aradan iki hafta geçmişti. Jungkook ailesinden dolayı pek iyi hissetmiyordu. Bu yüzden haftalık planlarına bir süre ara vermeye karar vermişlerdi. Çünkü Jungkook kötü hissettiğinde hiçbir şey yapmak istemez, yalnız kalmak isterdi.

Yeni uyanmıştı. Taehyung ile birlikte uyuyorlardı ve ikiside bundan rahatsız değildi. Taehyung da uyandıktan sonra Sohyun, Yoongi, Taehyung ve Jungkook kahvaltı yaptılar

Jungkook'un morali bozuktu. Babasının söylediklerini düşünüp duruyordu. Onları düşünmek istemiyordu ama elinde olan birşey yoktu. Taehyung Jungkook'un moralinin bozuk olduğunu fark etti.

"İstersen okula gitme bugün."

"Bizimkiler merak eder."

"Söylersin."

"Peki."

Jungkook arkadaşlarını arayıp bugün okula gelmeyeceğini söyledi. Sohyun ve Jungkook birlikte film izliyordu. Jungkook çok sevmişti bu filmi. Odaya birden Yoongi daldı.

"Şu kız filmin sonunda ölüyor."

Jungkook ve Sohyun sinirlenmişti. Film 3 saatlikti ve daha sadece 25 dakika izlemişlerdi. İkiside aynı anda bağırdı.

"Ya!"

"Ağlamayın veletler."

"Yoongi uğraşma çocuklarla."

Evet. Taehyung hepsinden daha olgundu.

"Jungkook dışarı çıkalım mıı? Lütfen nolur nolur nolurrrr."

Jungkook Sohyun'un yalvarmalarına güldü. Aynı koltukta oturuyorlardı. Karşılarında ise televizyon vardı. Yan taraftaki tekli koltukta Yoongi oturuyordu. Taehyung ise ayaktaydı.

"Çıkalım tabiki."

"Hadi o zaman kalk çabuk. Hadi hadi. Kombinini ben yapmak istiyorum. Saçını da ben yapayım."

Taehyung, Jungkook'un saçlarına kimsenin dokunmasını istemiyordu. Çünkü saçları gerçekten yumuşak ve çok güzeldi. Çok güzel kokuyordu. Yine de birşey demedi. Çünkü karışmaya hakkı yoktu.
Jungkook konuştu.

"Taamam ama bende senin kombinini yapayım."

"Olur. Ha birde senin parfümünün markası ne ya çok güzel kokuyor. Bende alacağım."

Bunu söylerken Jungkook'a daha fazla yaklaşıp tişörtünü koklamıştı. Jungkook gülümsüyordu. Taehyung ise hayretle izliyordu. Sohyun'un bu kadar yakınlaşmasına şaşırmıştı.

"Ben parfüm kullanmıyorum ki. Bebek kolonyası kullanıyorum. Dalin deniz esintisi."

"Bebek gibi çocuksun işte."

Taehyung, Jungkook'un kokusunu sevdiği için o bebek kolonyasından kendine alacaktı. Kullanmak için değil, Jungkook'un kokusunu özlediği zamanlar için kullanacaktı. Taehyung konuştu.

"Jungkook'a özenmeyi bırakmalısın."

"Uf aman be al senin olsun."

L.İ.D. Cafe || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin