2.BÖLÜM

23 15 2
                                    

Selam!

Oy verip yorum yapmayı unutmayın⭐️

                  ✨Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






                  ✨Keyifli okumalar✨







Merhaba, ben Melisa.
Adımı bana hastanede bırakan kişiden değil, hastane personelinden aldım. Kimliğim hakkında hiçbir fikrim yoktu, sadece bir isimle tanınıyordum.



17 yaşındayım ve orta boylu bir kızım. Uzun, dalgalı siyah saçlarım var, genellikle onları atkuyruğu veya hafif dalgalı bırakmayı tercih ederim.

Gözlerim, belki de en dikkat çekici özelliklerimden biri. Onlara koyu kahverengi diyebiliriz, bazen güneş ışığında hafifçe parlarlar.

Ten rengim açık olmasa da tam olarak beyaz da değil. Kırık beyaz bir tenim var, bazı hafif çillerim var, belki de güneşte fazla vakit geçirdiğimden.



Tarzım genellikle rahat ve sade. Kot pantolonlar, tişörtler veya hırkalar giymeyi severim. Renkli ve desenli kıyafetler de tercihlerim arasında yer alır, ama genellikle sadelikten yana olurum.



Okul hayatıma gelince, her zaman öğrenmeyi seven biriydim.
Derslerimin genel olarak iyi olduğunu söyleyebilirim. En çok matematik ve edebiyat derslerini seviyorum.
İnsanlara yardım etmek istediğimi fark ettim, ileride psikolog olmayı çok istiyorum. İnsanlara yardım etmek ve onların duygusal sorunlarına çözüm bulmak beni gerçekten mutlu eder.



Hastaneye getirildiğimden beri, hastanenin yakınındaki bir okulda eğitim aldım. Kitaplar benim en iyi arkadaşlarımdı. Okumayı çok severim, özellikle de macera ve gizem dolu kitapları. Onlar beni gerçek dünyadan uzaklaştırır ve yeni dünyaların kapılarını açar.Kim beni büyüttü diye sorarsanız, gerçekten cevabım yok. Hastaneden sonra, birkaç farklı aileye yerleştirildim. Bazıları iyiydi, bazılarıysa... pek de değil.


Çocukluğumun büyük bir kısmı belirsizlik ve merak içinde geçti.
Kim olduğumu, nereden geldiğimi ve neden terk edildiğimi bilmek istedim. Belki de bu merak beni bugüne kadar getirdi. Artık gerçek ailemi bulmak ve geçmişimin sırlarını çözmek istiyorum.



~




Melisa'nın Gerçek Ailesi:

Melisa'nın babasının adı Ahmet Kaya, 49 yaşında olan Ahmet Kaya, İstanbul'un zengin iş çevrelerinde tanınan ve saygı duyulan bir işadamıydı.


Gerçekten de, kendi gayrimenkul şirketinin başında duruyor ve işlerini sıkı bir şekilde yönetiyordu.
Ancak, ailesine karşı da oldukça şefkatli ve koruyucu bir babaydı.



Melisa'nın annesinin adı ise Ayşe Kaya.
45 yaşında olan Ayşe Hanım, sosyal sorumluluk projelerinde aktif olarak yer alan ve ailesine büyük önem veren bir kadındı.



Zenginliğine rağmen, mütevazı ve samimi bir kişiliğe sahipti.Melisa, dış görünüş olarak annesine daha çok benziyordu.

Zarif ve narin yapısı, annesinin izlerini taşıyordu. Ancak, babasından da bazı özellikler almıştı, özellikle de babasının koyu kahverengi gözlerini miras almıştı.

Melisa'nın ailesinde iki abisi vardı.
Büyük abisinin adı Emre Kaya, 27 yaşında uzun boylu ve kaslı bir yapıya sahip biriydi. Babasıyla birlikte aile şirketinde çalışıyor ve ailenin işlerini yürütüyordu.


Ancak, her zaman bir kız kardeşi olmasını istemişti ve Melisa'nın bulunması için hep umut etmişti.



Diğer abisinin adı ise Murat Kaya. 25 yaşında olan Murat, annesine oldukça düşkündü. Kaslı ve uzun boylu bir yapıya sahipti, kalpli ve hassas bir ruha sahipti.



Doktor olarak çalışıyor ve insanlara yardım etmeyi ve onları iyileştirmeyi seviyordu.Melisa'nın gerçek ailesi, uzun yıllar boyunca onu aramış ve umutsuzca bulmaya çalışmıştı. En sonunda, bir eski hastane çalışanının yardımıyla Melisa'nın izini buldular ve hemen onu bulmak için harekete geçtiler.

...





•Nasıldı bölüm?

•lütfen bölümü oylayıp yorumlamayı  unutmayın ⭐️🩵

• Instagram: gecoef_

Gizemli İzler: Kayıp Kimlik ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin