4.BÖLÜM

10 6 0
                                    

Merhaba ✨ oy vermeyi unutmayın

Instagram: gecoef_

Instagram: gecoef_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Keyifli okumalar...






Doktor, odasına giren Melisa ve ailesini sıcak bir gülümsemeyle karşılar. Oda sakin bir atmosfere sahiptir, ancak içindeki heyecanı gizlemekte zorlanır.



Doktor: Merhaba, hoş geldiniz. Hepiniz buraya gelerek sonuçları öğrenmek için sabırsızlanıyorsunuz, değil mi? Öncelikle, bu süreçte sabırlı ve anlayışlı olduğunuz için teşekkür etmek isterim.


Melisa ve ailesi gergin bir sessizliğe bürünür, heyecanla sonuçları öğrenmek için beklemektedirler.



Doktor devam eder: DNA test sonuçlarını inceledik ve sonuçlar oldukça net. Melisa, senin biyolojik aileni bulduğun gerçeği heyecan verici bir adım olabilir. Ancak, sonuçlarınızı öğrenmeden önce, bu sürecin her sonucuna hazırlıklı olmanız önemlidir.
Her ihtimali göz önünde bulundurarak bu süreci karşılamak önemlidir.




Melisa'nın kalbi hızlı hızlı atmaya başlar, gözleri doktora sabırsızlıkla bakar. Ailesi ise doktorun sözlerini dikkatle dinlemektedir, heyecan ve endişe dolu bir bekleyiş içindedirler.




Doktor devam eder: Sonuçlara göre, Melisa'nın DNA'sı, Ayşe Hanım ve Ahmet Bey'in DNA'sıyla %99,9 oranında uyumlu çıktı. Bu sonuç, Melisa'nın biyolojik olarak Ayşe Hanım ve Ahmet Bey'in kızı olduğunu kesin olarak doğruluyor.



Melisa'nın yüzünde bir sevinç ve şaşkınlık karışımıyla bir gülümseme belirir, gözlerinden mutluluk yaşları süzülür.



Ailesi ise birbirlerine sevinçle bakarlar, uzun zamandır bekledikleri bu anın nihayet geldiğini bilmek içlerini ısıtır.




Doktor: Bu sonuçları öğrendiğiniz için mutlu olduğunuzu görmek beni de mutlu ediyor. Her şey yolunda görünüyor ve Melisa'nın gerçek ailesiyle bir araya gelme süreci başlayabilir.



Melisa'nın babası Ahmet Bey, gözleri dolu bir şekilde Melisa'ya doğru yaklaşır ve titrek bir sesle, "Melisa, sana sarılabilir miyim?" diye sorar.



Melisa'nın yüzünde bir tebessüm belirir ve hemen babasının kollarına koşar.
Babasıyla sarılırken duygusal anlar yaşarlar.




Melisa'nın annesi Ayşe Hanım, sessizce onlara bakar ve gözyaşlarına hakim olamaz.



Elif Hanım, duygusal bir anın içinde sevinçle onlara bakar ve içtenlikle gülümser.



Ayşe Hanım ve Elif Hanım, Melisa ve Ahmet Bey'in kucaklaşmasını izlerken duygusal bir bağ kurarlar ve birlikte sarmaş dolaş olurlar. Bu an, uzun bir süre hafızalarında yer edecek bir mutluluk anı olarak kalır.



Gizemli İzler: Kayıp Kimlik ArayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin