We zijn weer een uurtje verder. We hebben nog even geprsat en ik hen samen met gareth nog wat asassins creed gespeeld. Nu gaat het verhaal weer verder:"gareth go with Dave to the pool, i am back in a couple of minutes." Gareth en ik lopen naar het zwembad. "You go first!" zegt gareth tegen mij. "Fine!" zeg ik terug. Als we bij het zwembad zijn neem ik een sprint en spring het water in. Gareth rent achter mij aan en duikt bijna bovenop me. "Wow dude hahaha" gareth lacht ook en we besluiten om nog een paar keer te springen. Zo'n 4 sprongen verder hangen we beide aan de rand. "Can i ask you something?" vraagt gareth. "Yeah sure" "how do you get here, How did you met tulisa, what happened?" "i knew that question came some day. It's a long story. But beacause i was listening to tulisa's music, i was kicked out of the hotelroom where i was staying with my friends on holiday. So i drowned for a couple of days on the streets, most of my clothes were stolen by homeless people. At one day i walked in to the bar beacuse i needed something to drink. So i went into a local pub. And when i had my drink. Tulisa came in. We had a little chat and i told her my story. than she rang someone. And yeah than i went with her, because she would help me and otherwise i had to go back on the streets. So i went with her and now I'm here." "wow, that's one hell of a story. I understand why she took you with her. Honestly, i would have done the same." "wow, you're a very nice guy!" "thanks man." "now i have a question for you! How is it to live with tulisa?" "oh man, it's so much fun! We always have down moments or moments that we're both busy but most of the time it's lots of fun. She is such a nice woman! I love every second of living with her." "oh i can understand. I......" ineens horen we een stem: "hello there boys! Ready for some fun?" we draaien ons om en dit is een van de mooiste dingen die ik ooit in mn leven heb gezien. Tulisa in een bikini! Holy shit! "Oh my god! You look absolutely Stunning!" roep ik! "aahhww thanks hun!" zegt tulisa terug. "indeed!" reageert Gareth. ze springt in het water en komt bij ons hangen. "So, what are we gonna do?" vraagt Tulisa. "i dunno, i'm absolutely speechless right now." zeg ik. "why, it's just me hahaha" antwoordt ze terug. "yeah but not every fan sees you in a bikini!" zeg ik terug. "haha true dat! You have a world exclusive here than!" zegt gareth lachend. "i Think so!" zeg ik lachend terug. "well, lets have some fun!" roept Gareth! Na een gezellig uurtje in het zwembad vinden we het mooi geweest en gaan we afdrogen en omkleden in rustige kleding. Dan kom ik erachter dat ik dus geen pyjama meer heb. "Guys, i have no pyamas, so i'll be sleeping in a t-shirts and my underwear." roep ik van boven "haha that's alright" " Come over here man, let's watch a movie". Ik wandel naar beneden en plof op de bank. Ik ga naast gareth zitten en we wachten ff op tulisa. "U want a drink?" "oh i love a drink?" "what do you want?" "what do you have besides caprisun?" "we have coke, sprite, Fanta, orange juice and more so it's up to you." "i like Sprite!" "ah good choice haha." we lachen allebei. gareth staat op en loopt richting de trap. "U want a drink too T?" schreeuwt hij naar boven. "Yeah, one Coke for me please" hij wandelt naar de keuken en haalt het drinken. Als hij terug is komt Tulisa naar beneden in een joggingpak. "So, let's watch some movies!"
JE LEEST
Examining Honesty (Tulisa Dutch fanfiction)
Фанфикeen gezellig examenreisje loopt voor sommigen toch iets anders als gepland, benieuwd? check it out!