We gaan na een kleine discussie een paar heerlijke filmpjes kijken! We beginnen met aladdinn daarna komt ted, gevolgd door Skyfall, en als afsluiter hebben we nog we're the millers. Ondertussen is het een uurtje of 1 snachts, en met een heel aantal biertjes achter de kiezen gaan we maar eens slapen. Dan zegt T:"come, follow me, i'm gonna show where you're sleeping tonight!" "okayy!" ik volg haar de trap op en vervolgens lopen we naar een deur op de de 1e verdieping. "Here it is, your own bedroom! It's yours for as long as you are staying here. The bathroom is right here, so you don't have to walk that far to the toilet in the middle of the night." "WOW, it's pretty comfortable and very nice for a guestroom! I love it!!" "thanks mate, i'm glad you like it! If you look at the end of the hallway, there is G's room. And my room is right here." en ze wijst een andere kant op. "Okay, Nice!" we lopen naar haar kamer en ze gooit de deur open. "It's just a normal bedroom!" "Normal? I mean that bed is almost bigger than the queens bed!" "hahahah, it's pretty big though. i'm gonna get myself ready to sleep." "sure, but how do i brush my teeth without a toohbrush or toothpaste?" "oh haha sorry, the toothpaste is already in the bathroom, and wait a second, i'm gonna get a brush for ya" "sure". Ze loopt naar de trap en roept naar beneden:" G, can you bring a toothbrush for our lovely guest?" "course!" hoor ik van beneden weer terug. "G is coming with a toothbrush. I'm gonna make myself ready! Be right back!" "byee". Ik loop haar kamer uit en ze gooit de deur dicht. Even later komt gareth aan met een tandenborstel. Ondertussen had ik mn pyjama alvast aangetrokken. "Here's your brush. Let's brush together hahahaha" zegt G heel kinderlijk. "hahahahahahahahahahahah" lach ik terug! En als we samen tanden staan te poetsen komt tulisa er ook bij staan. "Damn, you're a tall guy!" we lachen alledrie. Nu zie ik pas echt hoe klein ze is als ze haar hakken uit heeft. "WOW! that's different from when i saw you on tv. I thought you were a bit bigger. I'm sorry." "It's No problem muffin" "ahw okay, but it is a bit different." "yep! This is me! Without pumps! Hahhahah". Na heel wat gelach en gekloot in de badkamer is het nu echt tijd om naar bed te gaan! "Sweet dreams and i see you tomorrow!" "sweet dreams T!" zegt Gareth. "goodnight to both of you! Till tomorrow!" zeg ik terug en ik geef T een hele dikke knuffel! Na een stevige handdruk van G gaan we richting onze kamers. Dan draait gareth zich om. "Dave, if there is something wrong, wake one of us up, we are right here when you need us!" "OMG! Thats so lovely! Thanks! Goodnight!" ik doe de deur open en loop mn kamer in. Ik duik in bed en kruip onder de deken! Dan realiseer ik me dat ik gewoon in tulisa's huis lig, het voelt niet helemaal comfortabel, maar ze zijn zo liefdevol en zorgzaam, dat mijn gevoel wel een stuk prettiger voelt al. En met die gedachte val ik in slaap.
De volgende ochtend wordt ik wakker, ik gaap een keer en draai me weer om. Ik blijg nog heel ff liggen. Even later wordt ik weer wakker. Ik gaap nog een keer en ga overeind zitten. Ik pak mn telefoon en haal de lader uit het stopcontact. Ik start mn telefoon op, voor het eerst in een dag of 4. Als hij opgestart is zie ik die practige achtergrond van Tulisa. Ik unlock mn telefoon. Hij laad mn homescreen en op dat moment krijg ik echt heel veel berichten binnen van verachillende social media. Bijna zo erg alsof de wereld vergaat. Ik wacht even tot mijn telefoon klaar is met vibreren en vervolgens open ik de social media waar ik heel vaak op zit. Instagram. Een aantal vrienden hebben me getagd in een aantal dingen, een paar zieke auto's en een aantal hele grappige filmpjes. Vervolgens open ik facebook en zie ik vanalles langskomen. Van puppyfoto's tot rare statussen. En van bijzondere trailers tot nogmaals, mooie auto's! Nadat ik mn snapchats ook nog allemaal heb bekeken, open ik mn whatsapp. Ik zie van mijn neefje chris een heel lief berichtje. "Hey brohtje! Ik hoop dat je het heel gezellig hebt daar, ik zie je hopelijk snel weer want ik mis je eigenlijk wel een beetje. Nou veel plezier daar! Doegdoeg!". Daarna kijk je ook nog ff naar de rest. Dan zie ik ineens danny staan:"he ballerina? Hoe zijn de bedden daarbuiten? En heb je al wat gegeten? Je zal vast wel honger hebben na zoveel dagen zonder eten, hahaha see you in hell homo!" en ook nog van joyce:"ik hoop dat je dit leest vlak voor je laatste adem! Ik wil je nog bedanken, nu jij weg bent is alles beter!! Ik heb je nooit gemogen, en ik hoop dat je nooit meer thuiskomt! Doei." ik zit even stomverbaast naar het beeld te staren. Ik sluit whatsapp af en start twitter op. Dan zie je ineens een tweet van Tim: "hij verraadde ons, hij heeft tegen ons gelogen, en ons zelfs uitgescholden en uitgelachen, dat soort mensen verdienen het niet om te leven." mn hart zakt in mn schoenen en er komt een heel depri gevoel omhoog. "Ze willen me gewoon dood hebben! Waarom? Wat heb ik ze misdaan? Ik snap het echt niet meer. Waarom? Wat is het probleem? Het is echt heel raar....." mompelde ik in mezelf. Op dat moment komt Tulisa binnengelopen: "what's up?" "hey T!" "you are not happy, whats wrong with my muffin?" "haha, i'm sorry, i can't barely speak, i am literally speechless right now. I'm gonna explain with breakfast......" "oh wow! Something hitted you hard dude? Tell it when you're ready okay? We're here to help you!" ik wordt weer een beetje vrolijk bij de gedachte dat de echte Tulisa voor me staat, alleen mijn depri gevoel onderdrukt het. "Okay, it will be alright, but i need some time to realise it." "that's alright hun. See you at breakfast!" "byee". Een kwartier heb ik me omgekleed en mn haar gedaan, en loop ik naar beneden. Na een heerlijke bacon and eggs van T vraagt ze:"are you ready to tell me what hitted you so hard this morning?" "yeah, i can talk about it." "are you sure? And Is it okay that gareth is here too?" "yeah, of course!" "okay, well tell us when you're ready." zegt gareth dan. "Okay, it is a bit harsh and rude, but my friends told by social media they have a deathwish for me! And I just cannot understand how people can be so horrible to others!" "okay darling, i'm gonna tell you something! In my business, i heard and read so much horrible things about myself, that is completely crazy and awful. But every popstar has that issue. But in your business, your a kid with a pretty normal life! Going to school, like that. those guys is in my eyes complete lunatics. So show that mesagges right now!" "yeah fine, but they texted and tweeted me in dutch......" "well. We can translate it right?" "yeah i have google translate on my phone, so i can copy-paste and then you can read it, and gareth too of course." ik kopieer en plak mijn whatsapp berichtjes van zowel danny als joyce en ook de tweet van tim! Ik geef mijn telefoon aan T en G. Hun reactie was verbijsterend.
Vote voor dit extra extra lange hoofdstuk! :D
JE LEEST
Examining Honesty (Tulisa Dutch fanfiction)
Fanfictioneen gezellig examenreisje loopt voor sommigen toch iets anders als gepland, benieuwd? check it out!