(3) Feestje?!

9 1 1
                                    

We besluiten het de eerste avond rustig te houden. Bij een paar biertjes. We lopen weer terug naar het hotel. Eenmaal terug zeggen we elkaar alvast gedag, alleen je kamergenootje nog niet, want die ligt bij je. Ik trek mn pyjama aan en poets mn tanden. Als we allebei klaar zijn met poetsen gaan we ons bed in. In bed praten we nog een beetje. "Hoe vind jij het hier?" vraagt tim aan me. "Anders, maar ik vind t wel goed te doen hier." antwoord ik. "Ik vind t maar een raar zooitje mensen hier, alleen ze maken hier wel goede drank, holy shit!" "true that haha!" "wat vind jij eigenlijk van joyce?" "ik vind haar wel aardig." "wel aardig?" zegt tim. "Ze is facking heerlijk! Ik vind er echt heel lekker." "mja, gaat wel" ik dacht in mn achterhoofd:'ik vind heel iets anders lekker'. Maar ik zeg het toch maar niet tegen hem. "Ik denk dat ik maar eens ga pitten. Trusten ouwe, ajuus" "yoo slaapse man. Laters." en een tijdje later vallen we allebei in slaap.


De volgende ochtend word ik wakker in een kamer met een hoop muziek. Ik kijk op mn telefoon hoelaat het is. Het is half 11. Prima tijdje om op te staan dacht ik zo. Totdat ik wesley hoor roepen:"he slaapkop we hebben honger, kom je nest is uit!" ik rol rustig mn bed uit en trek mn kleren aan. Ik slenter de kamer uit richring het ontbijt. We pakken allemaal een paar broodjes en gaan rustig aan een tafel zitten. Na het ontbijt ruimen we de borden op en gaan we weer terug naar onze hotelkamer om gezellig met zn allen te kletsen over van alles en nog wat.

4 avonden verder...... Het zoveelste briljante feestje!

Waar iedereen blij is.

"Jongens! We gaan vanavond lekker feesten!" roept joyce. "prima!" roepen we terug. We pakken onze spullen en we gaan richting de stad. Als we een leuke club hebben gevonden besluiten we om los te gaan. Zodra we binnen zijn bestellen we gelijk een aantal baco's. De muziek in de club hmis heerlijk. Joyce, tim, danny en wesley staan op de dansvloer. Mark en ik houden het iets rustiger een statafel in te pikken. Na een paar nummers zegt mark:"laten wij ook maar eens wat gaan doen met onze voetjes." we lopen de dansvloer op. Danny en tim draaien allebei een beetje om joyce heen. Verder staat de rest er omheen te dansen. Dan hoor ik ineens de eerste tonen van 'living without you' maar dan de clubremix. Iedereen blijft lekker doordansen. Alleen joyce (en dus ook danny en tim) stoppen ineens met dansen. Mark en ik kijken elkaar een beetje raar aan, maar dansen gewoon lekker door. Als tulisa weer overgaat in een ander liedje lopen wij naar joyce, danny en tim toe. "Wat was dat dan?" Vraagt wesley "ik weiger te dansen op die muziek!" "wat was er mis mee dan?" vraagt mark. "Dat mens is gewoon een verwend kutkreng die alleen maar aan zichzelf denkt! Dat is zij!" ik ging van binnen echt dood en tegelijkertijd wordt ik witheet van woede. Ik probeer mezelf rustig te houden en zeg niks. Een tijdje later zie ik danny en joyce schuifelen over de dansvloer. Op een gegeven moment pakt danny haar vol op de mond. De kus duurde we minstens 30 seconden. Ik zag tim heel sip weglopen en nog maar een drankje halen om waarschijnlijk zn verloren kans te verwerken. Een aantal uren later is bijna iedereen bezopen, alleen ik kan nog enigsinds helder nadenken (zeg maar zwaar aangeschoten). Ondertussen had ik gezien dat het kwart voor 1 was. De club gaat rond 1 uur dicht. Ik loop naar de rest toe: "yo, de tent gaat zo dicht hier. Zullen we maar naar huis gaan?" "Aahh ik wil nog niet" zegt tim stomdronken. "Laat mij nog ff" zegt danny met een bezopen kop. Na een klein gesprekje weet ik iedereen uit de club te krijgen. Wonder boven wonder komt iedereen veilig op het hotel. Alleen joyce heeft staan kotsen langs de straat. Ondertussen was het al half 2. Ik doe de lamp uit en plof in mn bed. De volgende ochtend wordt ik wakker met een beetje koppijn van gister. Het is half 10 als ik op mn mobiel kijk. Ik kan sowieso niet meer slapen door de hoofdpijn, dus ik besluit maar muziek in te doen om te kalmeren terwijl de rest nog ligt te ronken. Om de tijd maar op te vullen.

Examining Honesty (Tulisa Dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu