,,Víš kolik je hodin?" ozval se z druhé strany telefonu můj úžasný kamarád, který mi můj telefonát přijme v jakoukoliv hodinu.
,,Ano, vím." pokýval jsem hlavou, ale i tak se podíval na budík na nočním stolku, který ukazoval tři hodiny ráno.
,,A taky se moc omlouvám, ale ty jsi si vybral, že budeš můj kamarád." pokrčil jsem rameny a opět se začal dívat po pokoji, ve kterém byla tma, takže se ani nebylo na co pořádně dívat.,,No jo, no jo. Lituji toho už od prvního slova, co jsi mi řekl." přísahám, že vidím, jak kroutím očima.
,,Také tě miluju, Lele." uchechtl jsem se, jednou rukou si prohrábl vlasy a jemně vydechl.
,,A omlouvám se, že tě budím takhle brzy ráno." konečně jsem se mu i omluvil, aby se neřeklo.,,Noční můry?" otázal se, protože už věděl, co se děje, jelikož tohle není poprvé, co mu takhle volám.
,,Jo.. noční můry." potvrdil jsem mu to a kousl se do spodního rtu.
,,Dneska to bylo zase o něm." pověděl jsem mu.,,Mám za tebou přijít?" otázal se hned, když zjistil, o čem ta má noční můra byla.
,,Zítra naštěstí do práce nejdu, takže s tebou být můžu." z jeho strany hovoru jsem slyšel, jak leze z postele, aby se mohl nachystat.,,Chenle, to opravdu nemusíš." pokroutil jsem hlavou, i když mě nemohl vidět a natáhl se k lampičce na nočním stolku, kterou jsem rozsvítil.
,,Už... Už to není tak hrozné, jako dřív." opět jsem se po pokoji rozhlédl a cítil se mnohem lépe, že už v něm není tma.Měl jsem v zásuvce zapojenou i noční lampičku, kterou sice potřebují jen mimina, ale žárovka v ní přestala fungovat a já si ještě nebyl schopný koupit novou - hádám, že už je načase.
,,Jsi si jistý, Hao?" optal se mě starostlivě.
,,Nelíbí se mi, že se ti ty sny o něm zase vrátili. To většinou neznamená nic dobrého." pověděl mi, jakobych to zrovna já nevěděl, když se to děje právě mně.,,Jsem si jistý, opravdu." pokusil jsem se mu odpovědět tak, abych tím přesvědčil jak jeho, tak i sebe.
,,Dobře, ale pokud se ti něco nebude zdát, hned mi zavolej, jasný?" úplně jsem viděl ten jeho pohled, který je mix emocí, že mi nevěří a že má o mě starost.
,,Slibuji, že se ozvu, pokud se něco bude dít, a také, když ty noční můry budou pokračovat." odkýval jsem to a už začal plánovat, že zavolám jednomu známému, který mi už párkrát pomohl se zlých snů zbavit.
,,Děkuji." Chenle se odmlčel.
,,A slib mi taky, že nebudeš volat tomu Seungcheolovi. Je sice hezké, že ti pomůže od těch nočních můr, ale nelíbí se mi, jak se k tobě chová, Hao." pokračoval dál; on mi úplně čte myšlenky.,,Neboj se, nemám v plánu ho nijak kontaktovat." zalhal jsem mu. Však víte, jak se říká.. co očí nevidí, to srdce nebolí.
,,Ani nevím, jestli tady pořád je. Myslím, že se už dávno vrátil zpět do Koreje." snažil jsem se ho ujistit, aby mě nepodezříval, i když na to má plné právo.
ČTEŠ
Nightmares | Junhao
RandomNoční můry nejsou vůbec nic příjemného. Obzvláště, když se zjeví náhle, naruší vám tak klidný spánek a ještě vám připomínají věci, na které se snažíte ze všech sil zapomenout. A co teprve, když se nočních můr dokážete zbavit jen tím, že se s někým v...