Před několika týdny
,,Ty jsi to myslel vážně?" překvapeně jsem se podíval na svého kamaráda, který stál v mém obýváku; já mu ten klíček dávat neměl.
,,Ano, myslel." překřížil ruce na hrudi a začal podupávat nohou, aby dodal důraz na to, že je dotčený, že ho neberu vážně.
,,Takže mi řekni, proč sakra nejsi nachystaný?" zamračil se na mě.,,Protože nikam nejdu." opáčil jsem, jak kdyby to nebylo očividné už jen podle toho, že jsem zabalený v dece a sedím na pohovce s popcornem v rukách.
,,Ale jdeš." misku s popcornem mi vytrhl z rukou, načež ji odložil na stůl a následně ze mě strhl i deku.
,,Hej!" okřikl jsem ho a postavil se na nohy, abych si svou deku vzal zpátky a mohl se do ní zase hezky zachumlat.
,,Deku dostaneš zpátky až si se mnou dnes vyjdeš ven." podíval se mi do očí a deku schoval za záda.
,,Potřebuješ to. Jsi tady zavřený už dost dlouho.",,Nejsem zavřený jenom doma, chodím do práce, Chenle." pokroutil jsem očima a využil situace, že nedává pozor a pro deku se natáhl. Bohužel, on byl rychlejší a uhnul bokem.
,,Wow, chodíš do práce, gratuluji." on též pokroutil očima.
,,Ale pak jdeš hned domů a sedíš tady u televize, jak hromádka neštěstí." poznamenal a sjel mě od hlavy až k patě.,,Za tohle mi budeš kupovat oběd celý měsíc." řekl jsem nakonec a pohrozil mu ukazováčkem.
,,Platí!" řekl a nadšeně zatleskal rukama, takže mu kvůli tomu deka spadla na zem. Bylo celkem lákavé toho využít, deku si vzít a opět skončit na pohovce se svým popcornem, ale nechal jsem to být.
,,Jdu se teda nachystat." vydechl jsem.
,,Zatím si tu udělej pohodlí, jako by jsi byl doma." pověděl jsem mu otráveně a šel k sobě do pokoje, abych si na dnešní večer mohl vybrat svůj outfit.,,Hlavně si vem něco sexy, ať se ti podaří někoho ulovit!" zavolal na mě ještě předtím, než jsem stihl zavřít dveře od svého pokoje. Měl jsem příšernou chuť mu na to něco říct, ale udržel jsem se a dveře radši zavřel; bůhví, co by na mě ještě chtěl volat.
Ze skříně jsem začal vytahovat nějaké pěkné oblečení, které by na dnešní večer mohlo být to pravé. Jakmile jsem měl několik kusů oblečení hozené na posteli, uvědomil jsem si, že bych si měl dát i sprchu, protože ji už tak trochu potřebuji. Z postele jsem vzal ty nejlepší kousky, se kterými jsem se následně zavřel do koupelny a udělal pořádnou očistu vlastního těla. Po umytí jsem se oblékl a rovnou si udělal i jemný make-up, abych vypadal aspoň trochu k světu a Chenle neměl nějaké zbytečné řeči, že jsem se mohl snažit víc.
,,Myslím, že to půjde." promluvil Chenle, když jsem se už nachystaný objevil v obýváku.
,,Mohlo to být lepší, ale už tak jsme ztratili příliš mnoho času, takže to nechám tak." dodal a usmál se na mě; stejně jsem se tomu nevyhl.
ČTEŠ
Nightmares | Junhao
RandomNoční můry nejsou vůbec nic příjemného. Obzvláště, když se zjeví náhle, naruší vám tak klidný spánek a ještě vám připomínají věci, na které se snažíte ze všech sil zapomenout. A co teprve, když se nočních můr dokážete zbavit jen tím, že se s někým v...