POV Juna
,,Že tě to baví tady takhle mrznout." poznamenal můj přerostlý kamarád, jakoby tady venku nebyl kvůli naprosto stejné věci, jako já.
,,Říká ten, co si také přišel zapálit cigaretu ke kontejneru za restaurací." opáčil jsem a vydechl kouř ze svých plic.
,,Navíc není zima, jen prší a díky té stříšce jsem kompletně v suchu." jen co jsem to dořekl, na zem, přímo do kaluže přede mnou, skočila pouliční kočka a ohodila mi tak pracovní kalhoty.,,Co jsi to říkal?" posměšně pozvedl obočí a aby toho nebylo málo, tak se také hrdelně zasmál.
,,Jestli tě takhle uvidí šéf, nebude se mu to líbit." cigaretu si dal mezi rty a následně vytáhl z kapse zapalovač, kterým si cigaretu zapálil a potáhl.
,,Tohle jsem dnes fakt potřeboval." řekl si spokojeně pro sebe.,,Neuvidí, zakryju to zástěrou, kterou jsem nechal v šatně, kdyby náhodou." odpověděl jsem mu a nedopalek odhodil na zem a ještě ho zašlápl, aby nic nehrozilo.
,,Na rozdíl od tebe." konečně jsem se na něj podíval a sjel ho pohledem od hlavy až k patě.,,Já si dávám pozor." pohodil hlavou, jak kdybych ho svými slovy urazil.
,,Navíc, jaká je pravděpodobnost, že tou kaluží proběhne další kočka?" otázal se a věnoval mi vítězný úsměv, že právě přišel na to, proč se mu nic takového stát nemůže.Karma je ale dobrá mrcha a s lidmi si umí pořádně pohrát, tudíž to neminulo ani Mingyue. Hned, co opět potáhl ze své cigarety, se kaluží prohnala další kočka a tentokrát to schytal právě on, protože já stihl uhnout.
,,Co jsi to říkal?" vpálil jsem mu do ksichtu jeho posměšná slova, a také se nezapomněl zasmát, aby si to hošánek užil stejně tak, jako já.
,,Nenávidím kočky." zamrmlal naštvaně a podíval se na svůj mokrý pracovní oděv. Ovšem si značně oddechl, když zjistil, že jeho cigareta je vodou nedotknutá.
,,Psi jsou mnohem, ale mnohem lepší." dodal a hned na to následovalo další jeho potáhnutí.,,Kdyby tě tak slyšel Wonwoo, ten by ti dal." pokroutil jsem nad ním hlavou a ramenem se opřel o zeď budovy; ještěže mám černou košili, na které ta špína případně vidět nebude.
,,Asi mu budu muset říct, jak jeho přítel nemá rád jeho vlastní druh." uchechtl jsem se a Mingyu jen pokroutil očima.,,On zas nenávidí psy a podle tvé teorie nenávidí i můj druh, i tak jsem ale spolu už dobrých pět let." mrknul na mě, načež já ho strčil do ramene.
,,Já vím, protože tvůj nebohý kamarád vás musel poslouchat, jak oslavujete své výročí pětiletého vztahu." zamračil jsem se na něj, protože jsem si vzpomněl na tu osudnou noc, kdy jsem neměl žádnou šanci zamhouřit oči.
,,Slíbili jste, že půjdete do hotelu!" prskl jsem po něm naštvaně a tentokrát ho do ramene praštil.,,Hej, to bolí." volnou rukou si rameno začal mnout a mně věnoval ublížený pohled, který na mě ale neplatí.
,,Vždyť jsme se ti už omluvili, tak co je?" celou dobu mluvil s vyšpuleným spodním rtem, jak nějaké mimino - Mingyu totiž je velké mimino.
ČTEŠ
Nightmares | Junhao
De TodoNoční můry nejsou vůbec nic příjemného. Obzvláště, když se zjeví náhle, naruší vám tak klidný spánek a ještě vám připomínají věci, na které se snažíte ze všech sil zapomenout. A co teprve, když se nočních můr dokážete zbavit jen tím, že se s někým v...