AĞAĞAĞAĞA Jeonjin sıralamasında #5 yerdeyiz ve 16 izlenme almışımğğğ, reading liste girmişimğğğ, bunun şerefine yeni bir bölümğğ
Ofise vardım ve şirkette stajyerler için olan odama gittim. Arkadaşlarımdan Kumral, gerçek ismiyle Park Ja-Hyun içerideydi ve yatağımda oturmuş asabi bir şekilde yere bakıyordu. Kapıyı açmıştım ama dikkatini çekmek için kapıyı tıklattım ve bana bakmasını sağladım.
"Kumral?"
"Kaç kere tekrarlıyorum bana Kumral deme diye?!" -Kumral.. Yani Hyun unnie asabi bir şekilde bana baktı
"Unnie? İyi misin?" -sesinin tonunu artırmıştı ve bir şey olduğunun farkındaydım. Gidip yanına oturdum ve elimi beline koyup biraz eğildim, "Unnnieee anlatacak mısın artık?"
"Nerdeydin?.."
"Ofiste..?" -onun bilip endişelenmesin istemiyordum. Bir keresinde böyle bir olay yaşanmıştı ve tüm ofisi ayağa kaldırmıştı, bense dışarıda oturuyordum, içeriye geldiğim zaman tüm herkes bana bakıp Kumralı çağırmıştılar. Kumral koşarak bana doğru gelip ilk önce dövdü daha sonra beni kollarının arasına alıp sıkıca beni bağrına basıp sarıldı. Hastalığım olduğunu ofiste sadece o maalesef Stray Kids üyeleri de biliyordu...
"Yalan söylüyorsun! Seni sorduğum zaman bana hastanede olduğunu söylediler! NEDEN?!"
"Sen.. nasıl?.." -Nasıl yani başından beri biliyor muydu?..
"Kim söyledi.."
"Lee Know.. beni arayıp haber verdi.. Parayı ben yolladım yani onlar değil.."
Aklımı kaybedecek haldeydim. PARA?! MİNHO?! NE OLUYOR LAN?! Ayağa kalktım ve parayı cebimden çıkarıp Kumralın yanına attım, "Bunu yapmamalıydın Kumral.. Sende biliyorsun ki, böyle şeyleri sevmiyorum!" -başta Minho şimdide Kumral! Hiç kimseyi tanıyamamış mışım! Odaya terk ettim ve depo odasına gittim. Kapıyı kapattım ve dizlerimin üstüne çöktüm. Kollarımı dizlerimin üzerine koyup ellerimle yüzümü tutdum, biraz ellerimi gözlerime bastırıyordum ki, gözyaşlarım akmasın. İki yıl ya! İKİ YIL! Diye bağırmak istiyordum, ama yapamazdım. Sonra düşünmeye başladım, ne hakkında mı? En sevdiği.. Hatta onların can sağlığı ve ya iyiliği için canımı bile verebileceğim bir grup.. Benden nefret ediyor.. Istida et diyor.. Tam bunları düşünürken birden gözlerimden göz yaşlarım akmaya başladı.. Artık çok geçti ve hönkür hönkür ağlıyordum. Ellerimle ağzımı tutuyordum.. Sesimi birisi duyup benim.. Lily'nin.. Ne kadar güçsüz olduğumu bilmelerini istemiyordum..
"Daha ne kadar orada kalmayı düşünüyorsun?" - Birden kapı açıldı ve odaya ışık geldi. Biraz irkildim ve geriye doğru gidip orada olan kargo kutusunun arkasına geçtim. Gelen kişinin sesini tanımıştım ama çıkaramıyordum. Hıçkırıklarımı tuttum ve odaya adımı atan ve kapıyı giren adamın ayakkabılarını gördüm. Bana doğru gelmeye başladı ama kargoyu götürmedi, arkasında durup boğazını biraz temizledi
"Lily.. Odaya girdiğini gördüm, bu yüzden burada olduğunu nasıl bildiğimi sorgulama"
Ne? Bang Chan? Nasıl ya? Ya da en iyi soru, NEDEN?!
"Yani?" -Kız ne dedim ben, NEDEN BÖYLE BİR ŞEY DEDİM YA HİÇ KONUŞMASAMDA OLURDU! Chan iç çekip kargonun karşısında oturdu, ama birbirimizi görmüyorduk. Chan bir daha iç çekti, galiba sonsuza kadar iç çekecek bu deyip yeniden bir şey diyecekken Chan sözüne devam etti
"Tamam.. Yani demek istediğim bizim gruba katıla bilirsin. Bunun senin suçun olduğunu ve ya bunun için stajyer olduğunu düşünmüyorum.. Diğer idolleride ikna edeceğim.. Minho ve Changbin biraz zor olacak ama.. Hyunjinde karşı çıkacak gibi görünüyor.. Ama yinede dediğim ve bildiğin gibi ben liderim ve tüm üyeleri korumam ve sakin olmam lazım.. Umarım bizi anlarsın ve iyi geçiniriz.. Umarım.." -Son sözü biraz sessiz demişti ama duya bilmiştim. Chan bir yandan konuşurken benim gözlerim dolmuştu ve ağlamamak için elimle ağzımı tutuyordum. Maalesef bir şey söyleyemedim ama ona gerçekten minnattardım.. Chan bir şey söylemediğimi görüp yine iç çekti ve kargonun yanından bana bir kağıt uzaatı, daha sonra ayağa kalkıp odayı terk etti. O çıktığı an biraz sakinleştim ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Yarım saat falan sonra daha iyiydim, kağıda baktım ve elime götürdüm. Üzerinde üyelerin ve.. benim adım vardı.. Yanda ise bazı üyelerin imzaları.. Felix, İ.N, Chan ve Jisung çoktan imzalamıştı. Kağıdın konulduğu yere baktığımda bir kalem gördüm.. İmzalamalı mıyım?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1
ФанфикBaşka bir ülkede yaşayan ama idol olmak isyeyen bir kız Koreye gider, ama Korecesi yoktur. Yinede bir çok yönden iyi olduğu için stajyer olarak Jyp şirketine alınır ve bir çox olaydan sonra Stray Kids adlı bir grupa katılır, grup çoktan çıkış yapmış...