1.Bölüm

741 29 0
                                    

Sevgili, kalbinin sahipleri.
Nabersinizz

yeni bir kurguyla sizlerle beraberim inşallah bu kurgum tutacak amin diyin kız.

Bu kurgumda görüp görmeyeceğini hersey olucak kilşe, düşmandan aska, mafya, silah, şiddet, her şey kısaca lütfen rahatsız olanlar şimdiden çıkmasını rica ediyorum

İyi okumalar

Asya LİAM

Vücüduma gelen titremeyle gözlerimi açtım. Lanet olsun! Dünen gece ilacımı içmeyi unutmuş olmalıyım.

Bu hisi hiç sevmediğim için hemen yanımda duran küçük komomidinin üzerindeki ilacımı alıp ayağı kalktım Bu titreme canımı atmaya başlamıştı onun için hızla odamdan çıkı mutfağa doğru ilerledim.

Bu arda ben Asya, Asya LİAM 19 yaşında çıtır(!) bir kızım neyse bu kadar cıvıklık yeter. ismimin belidiğim kadarıyla 2 anlamı var. Biri normal Asya kıtası diğeri ise En sevdiğim anlamı 'şifa' annem hep bana şifa olarak geldin der. Çünkü ben annem ölüm döşeğindeyken doğmuşum doğduktan sonra annem, daha doğrusu onun anlattığı kadarıyla şifa olmuşum.

Mutfağa geldiğimde Biraz su doldurup ilaçla berber içtim 1, 2 dakika sonra vücudumdaki titreme durmuştu aynı zamanda acıda.

Odama doğru yürürken annemin bünyemin bile kaldıramayacak neşeli sesini duydum.

"Günaydın güzel kızım. Sen yine ilacını içmeyi mi unutun?!" ellerimi teslim olur şeklinde havaya kaldırıp ona döndüm.

"Anne yemi ederim hep Kaan yüzünden dünen gece odama girip beni kızdırıp çıktığı için içmeyi unutum." annem ellerini belinde birleştirerek konuşmaya başladı.

"yalan atma bana dünen gece Kaan evde dahi değildi yahu!"

nE!

iyice sıçtım hem 13 yaşındaki bir çocuk niye evde değildi?

"Kaan niye evde değilmiş ben bak 19 yaşındayım halla arkadaşlarımın yanında bırakamıyorsun." bu sefer annem ellerini kaldırdı sorgu sırası galiba bendeydi.

"kızım vallahide billahide babandan izin alıp gitmiş duyduğumda bende sinirlendim. AA! Şey benim ocakta çantam vardı. Aman yemeğim" diyip mutfağa girdi.

Kahkaha atarak odama doğru çıkarken konuşmaya başladım. "eğer Kaan bugün orda kaldıysa bende bu akşam ezgilerde kalırım." annemin oflama sesini duydum izin vermesi lazımdı yoksa ben giderdim zaten.

Yukarı çıkıp bir güzel duşumu alıp elbiselerimi giydim. Duş herzamn bana iyi geliyordu iyiki varsın!

Evet buna bile iyiki varsın diyen biriyim.

Aşağıdaki kapının kapanma sesini duyduğumda babamın geldiğini anlayıp aşağı inmeye başladım.

Babam gececiydi. Akşam saat 9 gibi çıkar sabah saat 9 gibide gelirdi.

"Oyy şu boya posa bak be babam gelmiş!" babama etiğim iltifatlarla babam ğöğüsünü gerdi.

Ona doğru gidip sarıldım. Biraz yalakadan zarar gelmez.

Aşk Dolu KurşunlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin