Zene: | American boy - Estelle ft. Kanye West |
*Logan POV*
Vége. Megvolt az utolsó verseny is Bahreinben. Max, Leclerc, Oscar. Ez a sorrendje a legjobb háromnak. Mindenki pakol össze és megy el ünnepelni. Én sajnos kiestem az utolsó körben mert Georgeval összeütköztünk az utolsó kanyarban. Búslakodva sétálok el a paddockból mikor egy ismerős hang rám köszön.
- Szia. - szól hozzám barátságosan Oscar.
- Szia Oscar. Nagyon ügyes voltál.
- Köszi. Kár, hogy kiestél. Amúgy hanyadik lettél volna Logan?
- A tizedik.
- Kár érte.- mondja szomorkásan, ellenben büszkeséggel a hangjában.
- Hát ja. Este van kedved majd elmenni valahova?
- Lesz egy bulink de ha te neked 11 után jó, akkor én benne vagyok. - mondja Oscar boldogan.
- Nekem teljesen rendben van. - válaszolom neki és felcsillan a szemem.
Vissza megyek a Hotelbe. Szomorú vagyok mert ez volt az utolsó verseny ebben a szezonban erre én kiestem. Pedig még pontot is szereztem volna.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
¤ 23:28 ¤
Valaki kopog az ajtón. Egyre idegesebben és hangosabban. Komolyan ki az aki ilyenkor keres engem?
- Megyek már! - kiabálok. Kinyitom a hotelszoba ajtaját. Oscar áll ott mosolyogva.
- Késtél. - mondom neki szemrehányóan de nevetve.
- Bocsi, csak kicsit elhúzták.
- Neked van még kedved bárhova is menni? - kérdem az ausztráltól.
- Most már nem igazán. Majd elfelejtettem! Hoztam egy kis sört. - jelenti ki boldogan.
- Te mindenre felkészülsz Oscar.
- Bizony ám. Mindig kell egy "B" terv.
- Pontosan. - fejezem ki egyetértésem.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
¤ (kb)02:36 ¤
Oscar már alszik. Én meg nem tudok elaludni mert az oldalamban van a sarka. Nagyon részegek vagyunk. Több mint 2 karton sört megittunk. Hogy honnan hozott ennyi sört? Ötletem sincs. Arra sem emlékszem, hogy mit csináltunk mielőtt ágyba kerültünk. Vagy hogy egyáltalán, mikor kerültünk ide és hogyan. Na mindegy is. Inkább kimegyek a kanapéra aludni. Óvatosan kimászom az ágyból, hogy ne ébresszem fel Oscart.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
¤ 10:49 ¤
Ébredezem. Lassan felülök. Oscar már ébren van, már van ha ő az a konyhapultnál.
- Jó reggelt álomszuszék! - köszönt kuncogva engem.
Én nem nevetek annyira. Szédülök és fáj a fejem.
- Te miért nem vagy másnapos Oscar?
- Nem tudom. Talán azért, mert én nem ittam meg másfél karton sört? - viccelődik és ismét elkezd kuncogni.
- Öhhm. - öklendezem és azonnal felugrok majd rohanok mosdóba.
Berohanok a fürdőbe. Felnyitom a WC deszkát. Vagy fél órán át bent voltam. Miután rendbe tettem magamat, kimentem Oscarhoz.
YOU ARE READING
Logan & Oscar: Ez Rólunk Szól
FanfictionArról álmodom, hogy Oscarral huncutkodunk. Felébredek. Szédülök. [...] Miért fekszik rajtam Oscar? Olyan valóságos volt az egész. Miért nincsen rajtunk ruha? Mi történhetett? Vajon hangosak voltunk? Megint szexeltünk volna? ❗️‼️❗️ Könyvben történtek...