Ilyen lenne egy nyugodt este?

58 7 3
                                    

Zene: | Dark Paradise - Lana Del Rey |

¤ 23:10 ¤

* Oscar POV

Elindultunk. Mikor találtam egy ajtót ami nem volt becsukva, benyitottam. Hát nem az fogadott mint amit vártam, ugyanis Lando és Carlos már bent voltak. És igen hevesen "játszottak". De még milyen hangosan.

- Ohh  jesszus, én most ki megyek! - kiáltom és becsapom magam mögött az  ajtót. Már rohantam is volna tovább, de Carlos utánam viharzik. És elég idegesnek  tűnik.

- Hé Oscar! Neked nem tanították meg otthon, hogy mielőtt benyitunk valahova, előtte kopogjunk?

- Miért nem zártátok be az ajtót? - kérdezek vissza nagyképűen, de amúgy rettentően félek.

- Ahh, nem gondoltuk volna, hogy egy GYEREK befog nyitni!!

- Nem vagyok GYEREK Carlos!

- Inkább menj aludni a "kedves, drága és aranyos" Loganeddel!

- Őt hagyd ki ebből! - kiabálok vele, de szerintem ő is észrevette, hogy mindjárt elsírom magam.

- Miért is? Ahh..Inkább menj innen! Nehogy majd én is benyissak hozzátok! De akkor én be is szállok hozzátok, és abban nem lesz semmi féle köszönet!

Valamit mondani akartam, de ekkor Logan gyengéden megragadta a derekam és óvatosan maga felé fordított. Mielőtt megszólalhattam volna az ujját szép lassan a számra tette jelezve, hogy inkább duguljak el. Ezalatt gyengéden magához ölelt. Mindeközben Carlos végre elment vissza a szobájukba. Nem is akarok belegondolni, hogy mit fognak majd csinálni. Fujjj. Inkább az érdekel mi mit csinálunk majd.

- Logan, most mondanék rád olyan dolgokat, amiket megbánnék. De képtelen vagyok ilyet tenni. - mondom neki majd megölelem.

- Na gyere, menjünk el a szobába amit találtam. Nem gond neked, az, hogy csak egy ágy van?

- Ez most ugye nem volt komoly? Lehetséges, hogy lefeküdtem veled mikor részegek voltunk, és most te azt kérdezed tőlem "Nem gond neked, az, hogy csak egy ágy van? " !

- Na hagyjál, vagy nem lesz hol aludnod. - mondja nekem nevetve. Mire én meg válaszolok neki, ami láthatóan meglepi.

- Carlosékhoz majd csatlakozom. És egész este a te nevedet fogom majd nyögni, tiszta erőmből Logan. - mondom neki, majd elkezdünk mind a ketten nevetni. Na jó inkább visítozunk.

- Akkor inkább aludj velem Oscar, és együtt nyögjük a másik nevét.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

¤ 01:13 ¤

Egész idáig teljes nyugalomban aludtunk, de most mintha valaki sétálgatna és figyelne minket. Én tettetem azt, hogy alszom, Logan meg alszik. Na jó, rendes félek. Inkább megnézem mi vagy ki az aki itt van. Csak ne Carlos vagy Lando legyen az könyörgöm. Kikelek az ágyból, és kezembe veszem a papucsot amit kaptunk Charlestól, biztos ami biztos. Kimegyek a konyhába. Már ha lehet azt annak nevezni. Most a hátam mögött sétálgat. Vissza rohanok, vagy inkább ugrok az ágy mellé. Azt hittem egyedül vagyunk ott Logannel, de megbotlom valamiben. Vagy inkább valakiben. Felkapcsolom a lápát. Liam az.

- Mi az isten folyik itt? - kérdezi az amerikai miközben a felül az ágyban és a szemét dörzsölgeti.

- Liam te mit keresel itt! - kiabálok vele. Logan meg szerintem azt se tudja, hogy hol van.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 18 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Logan & Oscar: Ez Rólunk SzólOnde histórias criam vida. Descubra agora