Most akkor mi van?

171 11 32
                                    

Zene: | Dark Red - Steve Lacy |

¤ 14:35 ¤

*Logan POV*

Kettőre hazaértünk és Oscar azóta sem jön ki a hálóból. Bemegyek hozzá. Nem az vár engem mint amit vártam.

- Oscar te meg miért sírsz? Ne sírj! Mondtam semmi gond. Nem haragszom rád amiért leöntöttél egy kancsó limonádéval. - mondom neki és látom rajta, hogy kicsit nevet.

- Én nem azért sírok Logan. Van valami amit el kell mondanom neked. - szipog és rám fordítja a fejét. Szegénykének mindkét szeme tiszta vörös. Még mindig bőg. Megpróbálom letörölni a könnyeket arról a puha arcáról. Annyira sajnálom szegénykét.

- Nekem bármit elmondhatsz Oscar, ezt te is jól tudod. Tényleg bármit. És hidd el én együtt érzek veled, történjen bármi.

- Tudod, hogy miért jöttem pont ide?- kérdi miközben megint átkarol jó szorosan. Szó szoros értelmében magához húz.

- Nem tudom, miért Oscar?

- Miattad Logan, miattad jöttem. - mondja a mellkasomba miközben sír.
Én ezt nem értem. Hiszen van barátnője.

- Mi van Lilyvel? Ő a barátnőd nem?

- Már nem. Összevesztünk még Melbourne-ben és ott hagyott engem egyedül. - próbál beszélni de csak egyre jobban bőg.

- Ohh...Gyere ki a nappaliba, szedd össze magadat és megbeszéljük. Rendben? - kérdezem tőle miközben óvatosan megsimogatom a fejét és letörlöm a könnyeit.

- Ühüm.

Kimegyünk a nappaliba. Mondjuk szegény Oscar inkább csúszik.

- És miért pont hozzám jöttél? - kérdezem tőle mikor leülünk a kanapéra.

- Mert nekem csak te vagy... - kezdi de megint elsírja magát. Hirtelen az ölembe borul.

- Ezt,..ezt, hogy érted Oscar?

- Most kissé magányos vagyok. Neked most senkid sincs szóval te ráérsz eltölteni egy kis időt velem. De ha gond vagyok akkor elmegyek. - szipogja az ölembe és közben a derekamat ölelgeti.

- Nekem sohasem jelentettél gondot. - mondom neki és gyengéden megsimogatom az arcát.
De most komolyan. Ő Oscar Jack Piastri, kinek jelentene ő gondot.

- Köszi Logan, hogy te együttérzel velem. Olyan vagy nekem mint egy NAGYON-NAGYON közeli barát. - mondja szipogva.

- Egy NAGYON közeli barát?!? Mi lenne ha ennénk egy kis fagyit? Attól talán jobb kedved lesz. - próbálom terelni a témát a "nagyon közeli barátságunkról". Talán sikerrel járok.

- Egy NAGYON közeli barát, úgy ahogy mondod. Van mentás? Az a kedvencem.

- Persze. Nekem is az a kedvencem. Mennyi hasonlóság van köztünk. Ha megkérdezhetem, elmesélnéd, hogy mi is történt? - kérdezem miközben egy hatalmas kanál fagyit eszek. Oda adom neki a fagyis bödönt a kanállal együtt.

- Hát már nem is emlékszem, hogy min vitatkoztunk de a végére inkább ordibáltunk már, aztán faképnél hagyott. Próbáltam hívni, írtam is neki de semmi válasz. - meséli szomorkásan.

- Uhh basszus. Nekem még nem volt sohasem komoly kapcsolatom szóval csak annyit tudok neked mondani, hogy próbálj meg nem rá gondolni. Várj egy-két hetet és akkor írj majd neki. És miért pont hozzám jöttél? Ott van Lando is. Elvégre ő a csapattársad.

Logan & Oscar: Ez Rólunk SzólWhere stories live. Discover now