Zene: | Me And The Devil - Soap&Skin |
¤ 2 héttel később ¤
¤ 22:56 ¤* Logan POV
Még két hét és kezdődik a szezon. Oscar most nem tudom, hogy hol van. Engem meg, Liam meghívott hajókázni Olaszországba. És kirándulunk is. Egész jó a társasága. Minden este nevetünk, beszélgetünk, és természetesen baromkodunk is. Oscart meg hiába hívom, írok neki semmi válasz. Mint akit elnyelt volna föld. Nyilván Liam nem tud a kapcsolatunkról az ausztrállal. Csak Carlos és Lando tud róla. Remélhetőleg.
Most is a vitorláson vagyunk. Egész szép kis hajója van Liaméknek. Ő most tusol le, én kinn ülök a hajó elején és valamit iszom. Egyszer csak felvillan a telefonom. Leclerc írt valamit Messengeren. NEKEM!?!? Mit írhatott? Inkább megnyitom, mert még a végén megvádol hogy ghostolok. Ez áll benne:
"Szia Logan! Rendezek egy bulit holnapután Rómában, egy hotelben. Nem tudom lenne -e hozzá kedved? Ha lenne (maximum) plusz egy főd, az még nem gond, de amúgy ezt egy "csak pilótáknak" buli lenne. Nem mindenki lesz ott, ezt azért közlöm veled előre. Este 8-ra gyere/gyertek a Major's Hotelhez Köszi ha gyorsan válaszolsz. Semmit nem kell magaddal/magatokkal hozni. Nagyon kellene hogy ki jön és mennyien leszünk".
Őszintén szólva meglepődtem, hogy meghívott. De kit hívjak meg? Habár, ha jobban belegondolok, akkor szerintem meg is van a plusz egy főm. Éppen most ül le mellém.
- Liam, Leclerc meghívott egy buliba engem. Lehet vinni plusz egy főt is. Lenne kedved eljönni velem?
- Te ugye csak szórakozol velem!??!? Persze!! - kiabált őrjöngve, pedig ő még semmit sem ivott.
- Holnap után lenne a buli a Major's Hotelben. Gondolom ráérsz.
- Ha lenne programom is lemondanám Logan! Mindjárt hozok inni, valami erősebbet!
Én már így is alig látok ki a fejemből, de nem akarom elrontani az örömét. Hirtelen indokolatlanul írok Oscarnak.
LS/ Szia Oscar! 1. Miért nem válaszolsz? 2. Téged is meghívott Leclerc a buliba? 3. Te kit hozol (már ha meghívott)?/- meglepődésemre, azonnal elolvasta és válaszolt is. Bezzeg előtte amikor írtam akkor nem.
OP/ 1. Mostanában történt egy két dolog velem, amit megbeszélnék veled, de nem így😥
2. Engem nem.
3. De attól függetlenül jöhetek veled?/LS/ Hát én már megígértem Liamnek. Nem tudom jöhetsz -e mert Leclerc azt írta, hogy "maximum 1 plusz fő" jöhet./
OP/ MI VAN!! TE NEM IS ENGEM HÍVTÁL EL!!!!! /
LS / Bocsi, csak hát nem nagyon válaszoltál nekem, én meg most éppen Liammel vagyok a vitorlásukon. És nem akarom megbántani, mivel neki már elmondtam, és meg is hívtam őt./
OP/ És szeretsz MÉG egyáltalán?/
LS/ Nyilván Oscar, csak hát eltűntél./
Ennyi. Ezt írtam neki utoljára de meg sem nézte. Most tényleg azt várta, hogy majd meghívom miután eltűnt? Komolyan! Egyáltalán miért tűnt el?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
¤ egy nappal később ¤
¤ 08:48 ¤Reggel van, én most kelek, Liam meg nem tudom, hogy hol van. Este még mellettem feküdt, de az is lehet ő már felkelt. Kimászom az ágyból, lassan kimegyek a kabinunkból. Mikor felérek Liam már vár engem.
ESTÁS LEYENDO
Logan & Oscar: Ez Rólunk Szól
FanficArról álmodom, hogy Oscarral huncutkodunk. Felébredek. Szédülök. [...] Miért fekszik rajtam Oscar? Olyan valóságos volt az egész. Miért nincsen rajtunk ruha? Mi történhetett? Vajon hangosak voltunk? Megint szexeltünk volna? ❗️‼️❗️ Könyvben történtek...