Zene: | Would I Lie To You Baby - Charles & Eddie |
¤ 11:23 ¤
*Oscar POV*
Lando most jött át de már elég részeges szóval nem is kell nagyon leitatnunk. Pedig Logannal még direkt vettünk egy csomó piát délután. Ohh istenem. Még arra sem emlékszik ez a szerencsétlen brit, hogy hol volt és kikkel bulizott.
- Te tényleg semmire nem emlékszel? - kérdezem tőle.
- Nem, csak arra amikor bejövök az ajtón és Logan már ott vár.
- Ohh te jó ég.
- És mond csak mennyire emlékszel arra amikor délelőtt beszélgettünk? - kérdezi Logan váratlanul.
De miért?!?! Ennyire még nem részeg. Még a végén lebukunk. Na akkor az már nem lesz a mi kis titkunk, mert Lando kevesebb mint 24 óra alatt mindenkinek elfogja mondani, akinek csak tudja.- Háááát, mi lenne ha előtte játszanánk valamit? Ez egy fair ötlet. Nem Oscar? - kérdezi Lando és rám néz.
Képtelen vagyok a most a szemébe nézni ezért inkább, egyszerre összenézünk az amerikaival. Lebuktunk. Nekünk annyi. Ebből már sehogy sem fogunk jól kijönni.
- És mi lenne a játék Lando? - kérdem kissé remegő hangon.
- Hát mi lenne te barom! Üvegezés! - mondja, de ennek csak ő örül.
- De ugye nem kell majd itt levetkőznünk? - kérdezi Logan elvörösödve.
- Azt majd ha kettesben lesztek jó! Engem nem érdekel hogy mit csináltok a magánéletetekben, oké!?! Majd ha nem leszek itt akkor majd vetkőzhetsz Oscarnak Logan, de csöndesek legyetek majd. Vékonyak a falak.
- Ki mondta, hogy magától fog ő vetkőzni? - mondom és elvörösödve Loganre nézek, aki láthatóan meg is tenné ezt nekem ez az este után. Talán még többet is.
- Ezt majd ha elmegyek! De kanos vagy ma este Oscar! Na térjünk vissza a játékra. Egyszerű a feladat. Csak annak kell majd innia akire az üveg mutat. - magyarázza Lando a játékot.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
¤ 02:12 ¤
Elkezdtünk játszani, de Lando mintha csalt volna. Minden 6. pörgetésnél kellet neki innia. Így viszont mi sokkal részegebbek lettünk mit ő. Én ennyit még sohase ittam az egész életemben. Ezek után pedig, elkezdődött a nem várt beszélgetés.
- És akkor ti most együtt vagytok? Csak mert lent az előtérben nem igazán értettem azt a kis jelenetet. Az egy csók volt?
- Hát ezt még nem beszéltük meg Oscarral, de én örülnék neki. És igen odalent csókolóztunk. - nyögi Logan büszkén, miközben próbál nem leborulni a kanapéról. Annyira aranyos amikor magánkívül van.
- Ohh.... Hát én még nem gondolkoztam ilyeneken Logan mióta összevesztem Lilyvel. De én is örülnék neki.
- Mi vaaan..!!! Te nem vagy már együtt Lilyvel!!! - értetlenkedik Lando.
- Jaaaa... azóta Logannel vagyok. És vele sokkal jobb. - mondom a csapattársamnak magabiztosan.
- Azóta mind a ketten kielégültünk. - mondja Logan magánkívüli állapotban.
Ez a mondat után nem tudtam megállni magam és megcsókoltam Logant. Ott csókolózunk tök részegen Lando előtt. De egyikünket se zavar. Logan megragadja a tarkómat, nehogy el tudjam húzni a fejem.
ESTÁS LEYENDO
Logan & Oscar: Ez Rólunk Szól
FanficArról álmodom, hogy Oscarral huncutkodunk. Felébredek. Szédülök. [...] Miért fekszik rajtam Oscar? Olyan valóságos volt az egész. Miért nincsen rajtunk ruha? Mi történhetett? Vajon hangosak voltunk? Megint szexeltünk volna? ❗️‼️❗️ Könyvben történtek...