0 uykuyla derse gitmek yük olurmuş insana.
Telefonumu gece boyunca uçak modunda koymuştum. O eve gitmemek için. Gerçi bu gün gidicektimde her neyse.
Carlos böyle yaparak ona itaet etmemi bekliyordu ama malesef ben babamın kızıydım.
Karşıma ingiltere kralı gelse diz çökmezdim. Acı çeksem bile.
Okula girdim, gözlerimin altı buna alışmış olucakki morarmamıştı hada yorgun gözükmüyordu.
Yüzümü yıkadım göz altlarıma soğuk su tutdum bir az,kahve sevmezdim bu yüzden hiç alma zahmetine girmiyordum.
Lavabodan çıktım, acıkmamışdım
Kendini ölüdürüyorsun Ariana böyle.
Evet git gide hissisleşiyordum,ama bu bana garip şekilde zevk veriyordu,acıddan zevk almaya başlamıştım.
Mesela iliklerime kadar donduğunda her kez sıcak arar ama ben orda donmayı beklerim òyle bi psikopat oldum ben.
Bir az bahçede oturmaya karar verdim. Yanımda olan kulaklıklarıma her şeyi borcluyum.
The Perfecct Gril
Müzik zevkimi karıştırmayın işe gerçekten çok garip bi zevkim vardır.
Kulaklığımın biri çıkarılmasıyla saĝıma döndüm.
Hector? Kulağına taktı ve ben ona bakarken bi kaç saniye şarkıyı dinledi.
-The Perfect Gril, zevkin fena değilmiş.
Yüzündeki çapkın gülümsemeyle bana bakıyordu,göz devirdim ve elimi uzatdım kulaklığımı vermesi için ama o beklemediğim bir şeyi yaptı.
Elimden tutarak beni kendine çekti burunlarımız bir birine deĝince gözleri dudaklarıma yöneldi.
Hemen onu itdirip kulakligımı almadan sınıfa gitdim.
Hay skym utanmışdım,fazlasıyla.
İlk ders cıyak Ingilizcenin dersiyddi. Evet geçen ders dersinden kovulduğum hocanın dersine girecektim.
Şarkı dinlerdik no problem.
Tek kulaklıkla sarmasada artık. Kafamı sıraya koydum.
Yanıma bi gölge düştüğünü hiss etdiğimde hafif sağa döndüm Hector kulağında hala kulaklığım vardı.
Bu o demekti ki, hala şuan benim dinlediğim şarkıyı dinliyordu.
Kapı tıklandı ve bi erkek sesi geldi.
-Merhaba hocam beden hocası futbola gidenleri çağırıyordu
-Tamam 2 dakikaya gönderiyorum
Birden kulağıma nefes geldi
-bensiz 2 ders geçirmek zorundasın bu yüzden
Kulaklığımı geri taktı,saçlarımı daĝıtdı ve ayağa kalkarak gitdi.
Uslanmaz çocuk kafamı sıraya geri gömdüm hadi 90 dakika geçsin artık.
Barca oyununa az zaman kala atıyorum hadi ezelim Psg-ni❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hector Fort(Serseri)
AdventureMilyonların önünde çıkma teklifi almak çok ikonik bir şeydi, çıkma teklifi aldığınız insanınsa Barcelona oyuncusu olması başka bi ikoniklikti...