Bi günde sorunsuz bitsin.
Şuan kantindeydim kantin kantin değil cafe mübaarek her neyse.
Cindyde kantinde carlıyordu. Başımda kapşön kulağimda yine kulaklık vardı eh tabi bir az matematik çalışım demişdim keşke sınıfda çalışsaymışım..
Cindi gülere bana baktı, tehlikeli gülüştü guya aklındakı.
Puff. Gerçi ismi Cindymi yoksa Cindi bilmiyorum ama her neyse.
-Arkadaşlar her kez buraya baka bilirmi?!!
Sesin batsın çiyan
Bomba geliyor.
-Aramızda ailesinden şiddet gören birileri var.
Tahmin etmişdim.
Belki dün Hector bu yüzden senden özür diledi?
Sanamam, öyle bir şey yapmazdı, ben annemle konuştugum zaman sınifda Cindyde vardi.
Sanirsam telefonunda sinifda koyup gitmisdi ses kaydı altında olmalıydık o an.
Beni aptal sanıyordu ama ben her kezden 5 adım öndeydim her zaman.
Asıl tehlikeli gülümseme sırası bendeydi.
Ama şuanlık sadece şuanlık rolunu iyi oynamasina izin verciketim.
Kantinde pıçıltılar yükseldi
-o kızz okula yenii gelmişş, ilk ders günü hocaya laf sokmaya çalışmıs ve dersten atılmış bi kızzz ismideee
-CİNDY!
Gelen sesle hafif irkildim, Hectorun sesini bu kadar ciddi çıktığını şimdi fark ediyordum.
-o kişi Ariana Airas!
Diye Cindy bağırdi her hez bana bakmaha başladı, ama ben Cindye bakıyordum.
Hector sinirle Cindynin yanına geldi onun kolundan tutdu.
-ne yaptığını sanıyorsun sen?!
Şimdi sıra bende.
-Bitdimi?
Diyerrk araya girdim. İkiside bana bakınca gülümsedim.
-evet arkadaşlar ben üvey babamdan şiddet görüyorum doğru! O acılı suratınızıbana göstere bilirsiniz umrumda olmaz, ama ben en azdından
Diyerek ayağa kalktım ve tehlikeli bir şekilde Cindye baktım ve parmağımı ona taraf uzatarak konuşmama devam etdim.
-Ben en azından sırf para hemde iyi bi not için hocamın altında yatacak kadar düşmedim, hiç kimseye boyun eymedim.
Dediğiim şeyle beraber fısıldamalar yine başlamışdı Cindiye yaklaşdım sadece onun ve Hectorun duya bileceĝı tında
-Bana bulaşma Cindy yoksa o görüntüleri tek tek sosyal medyaya veririm, o zaman aileden şiddet neymiş görürsün.
Çantamı omzuma asarak okuldan çıktım sıkmıştı artık.
Arkamdan adımın bağırılmasıyla durdum Hector yanıma geliyordu.
Üzerinde okul formasi değil spor kiyafetleri vardı
Bu çocuk yaşına göre çok yakışıklı değilmi? Ultra!
-Ariana
Dedi ve solukandı, az çok tahmin ediyordum yapıcağı konuşmayı
-gerek yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hector Fort(Serseri)
AdventureMilyonların önünde çıkma teklifi almak çok ikonik bir şeydi, çıkma teklifi aldığınız insanınsa Barcelona oyuncusu olması başka bi ikoniklikti...