Ders bitmişdi pekiala hangi parkda kala bilirdim?
Düşüncelere dalmışken birinin elini gözümün öñünde salladığını gördüm.
-hey ders bitdi
Biliyorum Hector, ayağa kalkarak çantamı omzumdan asdım.
Umarım hava yağmurlu geçmezdi,zira dışarda geçireceğim 13 saat vaktim vardı.
Okuldan çıktım aslında biriktirdiyim baya bi para vardı, gidp bi otelde 1 günlüyüne kala bilirdim ama paramı harcamak istemiyordum.
Airpodslarımı çıkararak çantama koydum ve,diğer kulaklıklarımı çıkardım.
Sabah gitdiyim parka gidecektim. İyiki okula telefonun şarj aletini götürmustüm yoksa hem evsiz hemde telefonsuz kalıcaktım.
Sanki birinin bana seslendiğini duyar gibi oldum, ama çoğu zaman yaşadığım bi olay oldduğu için takmadım.
Omzuma birinin dokunmasıyla hafif irkildim. Kulaklığımı kafamdan boynuma indirdm.
Bu kişi şaşmıyacağınız üzere Hector du.
-bir şeymi oldu?
Sorumla kafasını hayır anlamında salladı.
-sadece eve yanlız gidiyordum seni görünce evime ksdar seninle gitmek istedim bu kadar
Diyerek yanımda yürümeye başladı.
Ev, ah evet gerçekten eski evimi özlüyordum yadaki babamı desek tam olur.
Bir çok kez denemişdim babama ulaşmayı,eminimki oda denemiştir bi keresinde annemin onunla konuşutuğunu duymuştum.
Ne demişdi sahi? "Mark rahat bırak Arianayı,arama yeter farz etki senin kızın öldü"
Öldü.
Öldü.
Öldü.
Hayır Ariana ağlamanın sırası deĝil aptal, sol tarafa bakarak gözlerimi sıktım ah evet işe yaramıştı.
-Özür dilerim
Durdum ve ona baktım.
-ne için?
Omuz silkti. Açıkcası pekde takmamışdım, konuşmaya yada bir şey sormak isteği varmis gibi duruyordu.
-Sor yada söyle
-efendim?şaşkınlıkla sorudğu soruya kıkırdadım.
-bir şey sormak istiyorsun ve bunu açıkca belli ediyorsun.
-yada sen bunu iyi hiss ediyorsun? Yüzüne flörtöz bi ifade kondurarak bunu söylemişti.
-bilmem belkide
-Gerçekten eve gitmiycekmisin?
Hiç kimse umurumda değildi,bana acısınlar yada acımasınlar bu bile umrumda değildi.
Çok rahat bi kişiliye sahiptim ben.
-evet gitmiycem hatda okul olmasa direk İngiltereye dönerdim açıkcası
Yine bi soru geliyordu hiss etmişdim ki,devam etdim.
-hayır babamdan şiddet görmüyorum,üvey babamdan görüyorum ama artık alışdim bu ilk kez dışarda kalışım değil.
Şaşkınlığını anlıya biliyordum, ama gerçekten ilk kalışım değildi hatda Amerika döneminde parksaki ayyaş bi adamla kanka bile olmuşluğum vardır.
Kendi kendime güldüm,ne acayip bi geçmişim varmış.
-istersen
Bu lafdan nefret ediyorum
-hayır istemiyorum git evine Hector
Dedm elimle evi gösterek çünki camda tatlı bi kaadın Hectora el salladiğini görmüßtüm.
-Ama
-Hector evine lütfen
Artık ses istemiyorum diye kulaklığĵmı taktım ve ordan uzaklaşmaya başladım.
Yarın bunun okula dedikodusu yayılmasa iyi.
Ola bilir bi ihtimal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hector Fort(Serseri)
AdventureMilyonların önünde çıkma teklifi almak çok ikonik bir şeydi, çıkma teklifi aldığınız insanınsa Barcelona oyuncusu olması başka bi ikoniklikti...