Yorum sınırı: 30
Yeni ficccccc
Başlangıç tarihinizi alayımmmTeacher bitmek üzere. Hazırladığım bir 5 özel bölümü var ama neden bu fice de başlamayalım ki??? Fic taslaklarda ilerlettiğim bir fic zaten. 💗💗💗💗💗 BEN BUGÜN NİYE BU KADAR SEVGİ DOLUYUM
Jungkook bir süredir kaldırımda ağlayan genci izliyordu. Sarı saçları yağmurun şiddetle yağması yüzünden ıslanıp alnına yapışmıştı. O ise bunu umursamıyor gibiydi. Jungkook elindeki şemsiyeyi yağmurdan korunmak için tutarken o üzerindeki ince hırkayla kaldırıma oturmuş bir şekilde ağlıyordu.
Dizlerini kendine çekmişti ve başını da dizlerinin üstüne koymuştu. Jungkook her ne kadar ondan on adım kadar uzakta olsa da hıçkırık seslerini ve ara ara mırıldandığı şeyleri duyuyordu. İç çekti ve sarışın çocuğu izlemeye devam etti. Oysa burada neredeyse her gün içi dışına çıkana kadar ağlayan insanlar görürdü ama bu çocuk bir yakınını cezaevine yollamışa benzemiyordu. Bu yüzdendi ilginç olması.
Elindeki şemsiyeyi rüzgardan dolayı uçmaması için sıkıca tutmaya devam ederken yavaş adımları çocuğa doğruydu. Sarışın çocuk kendisine yaklaşan adamı hiç fark etmemiş bir şekilde ağlamaya devam ediyordu. Jungkook önünde durduğunda ise elbette onun varlığını fark etti. Başını kaldırıp yaşlı gözlerle tepesinde dikilen adama baktı. Yağmur damlaları yüzünü ıslatırken burnunu çekti.
"Bir şey mi oldu?" İlk konuşan sarı saçlı olan olmuştu. Tepesinde dikilmeye başlayan adama anlam verememişti. "Ağladığını görünce bakmak istedim." Sarı saçlı beden yüzünü iyice ıslatan yağmur damlalarını elinin tersiyle sildi. Ağlaması başında duran yabancı adamla kesilmişti. Sadece ara ara burnunu çekiyordu.
"Teşekkür ederim." Ne diyeceğini bilememişti. Bir süredir burada ağlıyordu ama ne kadar zaman geçtiğini anlamamıştı bile. Sahi ne kadar olmuştu?
Jungkook kendisine boş bakışlarla bakan genç çocuğun yanına oturdu. Büyük şemsiyesi şimdi sarı saçlı çocuğu da kapatıyordu. "Orası ıslak olabilir." Jimin yabancının oturduğu yer için konuştuğunda Jungkook omuz silkti. "Bunu yağmurun altında oturan çocuk mu söylüyor?" Jimin istemsizce güldü. Aldığı cevap nedense onu güldürmüştü.
"Buraya oturduğumda yağmur bile yağmıyordu." Jungkook onun ne zamandan beri burada olduğunu tahmin etmekte zorlanıyordu. "Epeydir buradasın o zaman." Jimin dudağını büzdü. "Ne zamandır burada olduğumu bilmiyorum bile." Jungkook gözlerini onun sarı saçlarında gezdirdi. "Neden ağlıyorsun peki?" Jimin yeniden burnunu çekti ve gözlerinin dolmaya başlamasıyla dudağı büzüldü.
Jungkook bunu beklemediğinden panikledi. Ne yapacağını bilemez bir şekilde "Hey ağlama. Ağlaman için demedim ki ya!" Dedi. Onun bu paniklemiş hali gözleri dolu olan bedeni gülümsetti. "Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum." Dedi içten bir şekilde. Jungkook onu güldürmenin verdiği rahatlıkla "Ağlama, diğer bütün duygulara açığım." Dedi.
Jimin hırkasının şapkasını örttü. "Avukatım. Henüz yeniyim ama o kadar batırmadığımı düşünüyorum. Daha doğrusu düşünüyordum. Çünkü bu savcılar her seferinde bana bu işte bok gibi olduğumu hatırlatıyor." Jungkook gülümsedi. "Ah şu savcılar..." diye mırıldandığında Jimin'den anında bir onaylama geldi. "Gerçekten! Egolarından önlerini göremiyorlar bile. Makamlarına güveniyorlar diğer her insanı aşağıda. Oturdukları yer gibi, aynı o sevide görüyorlar. Avukat olmak o kadar zor ki böyle insanların karşısında!"
Jumgkook onun elini tutup şemsiyeyi tutmasını sağladı ve ayağa kalktı. Kendisine şaşkınca bakan sarı saçlı çocuğa gülümsedi. "Bence senin bir şemsiyeye daha çok ihtiyacın var. Oturup seninle sohbete devam etmek isterdim ama yetişmem gereken bir yer var. Dikkat et hastalanma. Savcılara karşı kazanmak için dinç olmalısın." Jimin bir süre kendisinden uzaklaşan bedeni izledi ardından ayağa kalkıp evine gitmek için yürümeye başladı.
Jungkook adliyeden içeri girdiğinde kendisini kapıda bekleyen asistanı hemen peşine takıldı. "Sayın savcım duruşmaya oldukça az kaldı. Kahvenizi getireyim mi?" Jungkook odasına ilerlerken "Getir bekliyorum." Dedi. Yanından ayrılan asistanı ile odasına gitti.
İlk düşünceleriniz???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lawyer • Jikook
FanfictionAvukat Jimin bir yabancıya savcıları sevmediğini anlattığında anlattığı kişinin duruşmasında görevli olan savcı olduğunu nereden bilebilirdi? Savcı jk Avukat jm