7. Bölüm

213 52 22
                                    

Yorum sınırı: 20

Jimin gözlerini koridorda gezdirmeye devam etti. İç çekti ve başını yere eğdi. Jungkook'u bugün hiç görmemişti. Dün yaşananlardan sonra ikili zar zor ayrılmış Jungkook biraz durduktan sonra gitmişti. Jimin her ne kadar onun gitmesini istemese de evinde kalmasını teklif edecek cesareti bulamamıştı.

Jimin kendini sert bir şekilde yanına bırakan bedene döndü. O da bir avukattı. Jimin onu burada birçok kez gördüğünü hatırlıyordu. "Nasılsın Jimin?" Dedi kısa saçlı kız. Siyah saçları ve sert bakışları sayesinde çok ciddi duruyordu. Jimin zoraki bir tebessümle "İyiyim, siz nasılsınız?" Dedi onun aksine mesafeli bir sesle. Lisa iç çekti. Çantasını dizlerinin üzerine bıraktı.

"Aslına bakarsan iyi değilim. Jungkook savcım gerçekten sert bir savcı." Dediğinde Jimin ona hak verir bir şekilde başını salladı. "Onun girdiği davalarda kazandığım olmadı henüz. Duyduğuma göre siz yakınmışsınız. Ondan rica etsen bana biraz daha nazik olabilir mi?" Dedi üstün bir şekilde. Jimin kaşlarını çattı. Kendisine kin dolu bakan kıza karşı Jimin bu sözlere sinirlendiğini hissetti.

"Ne demek istiyorsunuz?" Dedi Jimin saygısını bozmamaya çalışarak. Lisa dudaklarını birbirine bastırıp sürttü ve ruju bu sayede düzgün bir şekilde dağıldı. "Adliye sizin hakkınızda çalkalanıyor. Zaten yeni bir avukat olarak aldığın davalardan biraz olsun anlaşılıyor." Dedi sesinde açıkça belli olan hırsla. Jimin kaşlarını kaldırdı "Dedikodu, benim ya da savcımın ağzından duymadığınız şeylere itibar etmeyin. Zira sonuç olarak yanlış şeyler öğrenmiş olursunuz." Dedi net bir sesle.

Jungkook bu sırada koridora girmiş yanındaki bir avukatla hızlı hızlı ilerliyordu. Anlaşılan bir duruşmadan çıkmıştı. "Duruşma bitti hanımefendi, peşimden gelmenizin bir anlamı yok!" Dedi Jungkook tahammülsüzce. Jimin ve Lisa gelen sese döndüklerinde uzun, kahverengi saçlı avukat hızlandı ve Jungkook'un önünü kesti.

"Sadece bir şey sormak istiyorum savcım." Dediğinde Jungkook sabırla nefes aldı. "Zamanım yok, lütfen önümden çekilin." Kız yenilgiyle omuzlarını düşürdü. Cebinden hızlıca çıkardığı kartı ona uzattı. "Ben Jisoo lütfen müsait zamanınızda beni arayın." Dediğinde Jimin merakla savcının vereceği tepkiyi beklerken Lisa "Bu ne sikim?" Diyerek tavrını belli etti.

Jungkook uzatılan karta bakmaya devam ettiğinde Jisoo ısrarlı bir şekilde "Almazsanız gitmeyeceğim." Dedi. Jungkook kartı sertçe çekip aldı ve kızın yanından öylece geçip gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lawyer • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin