3. Bölüm

501 103 41
                                    

Yorum sınırı:40


"Bu mesleği seçerken ne düşünüyordum anlamıyorum. Kazanmak okumaktan kesinlikle daha kolay." Jungkook güldü. "Daha önünde birçok yıl var. Hepimiz bu işe başladığımızda çokça düştük." Jimin omuz silkti. "Bir katili savunmak için karşınıza geçmek hoşuma gitmiyor." Jungkook gülümsedi. "Müvekkillerine bu kadar güvenmemelisin. Unutma ki onlar ilk seni inandırırlar ki sende bizi inandır. Oldukça basit bir denklem baktığında."

Jimin dudağını büzdü ve ağlamaklı birkaç ses çıkardı. "Bunaldım. Başka şeylerden konuşsak?" Jungkook arkasına yaslanıp tatlısından bir çatal alırken "Hay hay." Dedi. "Kaç yaşındasınız bu arada?" Jungkook iç çekti. "Otuz altı." Jimin gözlerini kocaman açtığında Jungkook tatlısını yemekle meşguldü. "Cidden mi? Hiç göstermiyorsunuz." Jungkook sırıttı. "Kendime dikkat ediyorum Jiminie. Hakim arkadaşlarım gibi yaşlı bunak gibi görünemem. Sen kaç yaşındasın?" Jimin biraz çekinerek "Yirmi dokuz. Benimle konuşmak istemezseniz anlarım." Dediğinde Jungkook kaşlarını çattı.

"Oradan bakınca insanları yaşlarına göre mi değerlendiriyor gibi duruyorum." Jimin dudağını ısırdığında Jungkook'un bakışları oraya kaydı. "Öyle demek istememiştim." Jungkook gülümsedi ve gözlerini yeniden onun gözlerine çevirdi.

"Bir avukat için sarı saç hm?" Jimin güldü. "Biliyorum biraz ciddiyetsizlik yaratıyor ama tamamen doğal saç rengim. Boyayla bozmak istemiyorum." Jungkook açıkcası onun gerçekten sarı olmasına şaşırmıştı.

"Senin saç rengin mi?" Jimin başını salladı. "Evet. Annem ve anne tarafım tamamen sarı saçlı." Jungkook gülümsedi. "Gerçekten yakışıyor ama sarı sana." Jimin utangaç bir şekilde gülümsedi. "Teşekkür ederim." Tatlısından bir çatal daha alıp ağzına attığında dudağının kenarına bulaştığını fark etmedi.

"Dur bir saniye." Jungkook kendisini ne olduğunu anlamamış bir şekilde bakan çocuğun dudağına baş parmağını sürttü ve temizlendiğine emin olduğunda kendi dudaklarına getirip emdi. Jimin kızaran yanaklarıyla savcıya baktı. Jungkook ise onun aksine sanki yaşanmamış gibi "Daha fazla kalmak isterdim ama maalesef duruşmaya gitmem gerekiyor." Dedi. Jimin gülümsediği sırada Jungkook garsondan hesabı istedi.

Jungkook gelen hesaba bakıp cüzdanından parayı çıkardı. Jimin onun koyduğu parayı gördüğünde elini onun para tutan elinin üzerine koydu. "Lütfen sadece kendinizinkini ödeyin." Jungkook onun elinden kendi elini kurtardı. "Seni buraya ben çağırdım. Ondan ben ödeyeceğim. Başka zaman ödeşiriz zaten." Dedi.

"Şey numaranızı alabilir miyim?"

.

Bilinmeyen numara:
Merhaba bay Jeon.
Ben Jimin.
Numaramı kaydetmek için yazmamı istemiştiniz.

Savcım:
Bu kadar resmi olma Jiminie
Ve kaydedip geliyorum

Jiminie:
Tamam

Savcım:
Kaydettim
Nasılsın iyi misin

Jiminie:
İyiyim
Birazdan arkadaşımla beraber
Dışarı çıkacağız
Onu bekliyorum

Savcım:
Ooo güzelll
Belki stres sıkıntını alır🙂

Jiminie:
Ah
Stresli olduğumu düşünmüyorum
Daha doğrusu düşünmüyordum

Savcım:
Stresini yenmek için birkaç yöntem düşünmeliyiz jiminie
Duruşmada çok gergindin

Jiminie:
Hmmm
Teşekkür ederim tavsiyeniz için
Dikkate alacağım

Jiminie:HmmmTeşekkür ederim tavsiyeniz içinDikkate alacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lawyer • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin