4. Bölüm

514 100 63
                                    


Yorum sınırı:40

İki ay sonra

Jiminie:
Günaydınn savcımmm
Bugün adliyedeyken
Doğum gününüz
Olduğunu öğrendim
Doğum gününüz kutlu olsunnnn

Jimin kalp atıp atmama konusunda birkaç dakika boyunca kararsız kaldı. Normalde Jungkook kendisine savcı demesini bile istemiyordu. Bu fazlaca resmiydi ve Jungkook aralarındaki ilişkinin resmi ve soğuk olmasını istemiyordu. Yine de kalbin biraz fazla kaçacağını düşündü Jimin.

Jiminie:
🎂🥳
(Görüldü)

Jimin kaşlarını çattı. Elbette karşılık olarak görüldü almayı beklemiyordu. Telefonu çalmaya başladığında ve ekranda savcım yazısını gördüğünde boğazını temizledi. Telefonu açtı ve enerjik bir şekilde "Günaydın savcım!" Dedi. Jungkook kısa bir an kıkırdadı. "Günaydın Jimin. Savcı demesen daha memnun kalırım açıkcası. Neyseeee bu kısmı şu anlık es geçebilirim. Herhalde bana kuru kuru doğum günü mesajı atıp köprüyü geçmeyi düşünmüyordun." Jimin kaşlarını çattı. Onun ne demek istediğini anlamamıştı.

"Nasıl yani?" Diyerek anlamadığını belli etti. "Yanisi beraber bir şeyler yapmalıyız! Emoji olarak attığın pastanın gerçeğini yemeliyiz Jimin-shi." Jimin anladığında güldü. Onun gülmesi Jungkook'u da güldürmüştü. "Tabiki bir şeyler yapabiliriz savcım ama bugün bir buçukta bir duruşmam var. Pek uzun süreceğini düşünmüyorum. Ondan sonra müsaitim." Jungkook gülümsedi.

"Adliyede buluşur beraber geçeriz. Öptüm fıstık!" Jimin yüzüne kapanan telefonla şaşkınca ekrana baktı. Öptü mü? Fıstık mı? Jimin iç çekti ve hazırlanmaya devam etti.

Jungkook ise kapattığı telefona bakıyordu. Ona cidden öptüm mü demişti. "Sapık sanmamıştır umarım." Diyerek içsel bir düşünce yaşadı. Sonra omuz silkti ve telefonu rastgele koltuğa attı. "Aman canım niye sansın ki?"

.

Öptüm fıstık ne PWMDPWMXĞWÖZİSÖS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öptüm fıstık ne PWMDPWMXĞWÖZİSÖS

Lawyer • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin