0.9

3.6K 173 45
                                    

Hepinizin bayramı mübarek olsun 🍬💓

.............................................................................................................................................................................................................

Her an görev gelebilir diye telefonlarını tekmil vererek açıyordum.

"Yıldız aşireti için aramıştım kızım"

Kızım dediğine göre resmiyete gerek yok.

"Terörle bir bağlantıları var mıymış Tolga baba?"

"Varmış kızım, kırmızı listede aranan biriyle çalışıyorlarmış ama kim olduğunu bulamadım."

"Bu kadarı da yeterli Tolga babam. Ben sana konumu atıcam sen oraya onları alması için birilerini yolla."

"Tamam kızım dikkat et."

"Ederim Tolga babam ederim."

Telefonu kapatıp valizimi elime aldım ve aşağı indim. Aşağıya indiğimde Ateş ve Alp dışında herkes valiziyle bekliyordu. 15 dakika sonra Alp ve Ateş'de geldi ve Adnan bey konuşmaya başladı.

"Kim nasıl gidicek?"

Bana sorulduğunu anladığım için cevap verdim.

"Ben kendi arabamla gidicem Adnan bey siz konumu yollarsınız bana."

"Tamam kızım. Alp, Demir, Bora ve Ateş siz beraber gidin. Dağhan ve Poyraz da bizimle gelsin."

Valizimi alıp arabanın bagajına koydum sonra da arabaya binip Adnan beyin konumu atmasını bekledim. Adnan bey konumu attıktan sonra o konuma doğru sürmeye başladım.Önde ben, arkamda Alp'ler onların arkasında da Adnan beyler olmak üzere 3 araç yola çıktık. 35 dakika süren yolun ardından konağa gelmiştik. Arabayı park edip aşağı indim, bagajdan valizimi alıp arabayı kilitledim. Ben bunları yapana kadar Adnan beyler de arabadan inmişti. Valizimle beraber onların yanına doğru yürüdüm. Adnan bey bana dönüp anlatmaya başladı.

"İçeri girdiğimizde yengelerin laf söylemeye çalışabilir sakın izin verme kızım."

"Merak etmeyin Adnan bey kimse namusuma da hiçbir şeyime de laf söyleyemez."

Adnan bey sanki "işte benim kızım" der gibi bakıyordu. Derya hanım önde Adnan bey arkasında eve doğru yürüdük. Kapıyı çaldığımızda üstünde hizmetçi kıyefeti olan bir kız açtı tahmini 21 yaşlarındaydı. Salona girdiğimizde büyük bir kalabalık vardı. Yavuz Albay ve Halit General de burdaydı. Onların burda ne işi var?

flash back

Minik Defne 12 yaşındaydı. zil çalmıştı annesi de kapıyı açmaya gitti. Babası gelmişti. Minik Defne de her kız çocuğu gibi yanına koşup sarılmak için kollarımı açtı. Ama babası ona hissiz bir şekilde baktı. Minik Defne o an kalbinin kırıldığını hissetti. Küçük Defne bu acıyı ilk defa yaşamıyordu. Her gün babası böyle hissiz bakıyordu minik Defne'ye. Beraber yemek masasına geçtiler çorbaları içerken abisi minik Defne'ye büyük bir arzuyla bakıyordu. Defne çok rahatsız olduğu için çorbasını hızlıca içip odasına çıktı. 15 dakika sonra abisi gözlerindeki o büyük arzuyla Defne'nin yanına geldi. Defne'yi yatağa yatırıp üstüne çıktı. Küçük Defne çok korkuyordu abisini itmeye çalıştı. Ama abis kollarını sabitlemişti. Defne abisinin gözlerinde gördüğü o iğrenç arzuyu görmemeyi diledi. En sonunda Defne diziyle abisinin erkekliğine diziyle vurmayı düşündü ve başka çaresinin olmadığını anlayınca abisinin erkekliğine diziyle vurdu. Abisi iki büklüm olmuştu Defne abisni üzerinden itip koşarak evden kaçtı. Koştu koştu ve koştu sürekli koştu sonra bir kaldırıma oturdu. Küçük Defne orda ağlarken iki adam Defne'nin sesini duydu. Yavaşça Defne'nin yanına gelip yere çöktüler. Yaşlı olan konuşmaya başladı.

"Merhaba küçük kız adın ne?"

Defne ağlaması durunca cevap verdi.

"Defne, benim adım Defne."

"Burda bu saatte ne yapıyorsun Defne?"

Bu sefer yanındaki ıdaha genç olan adam konuşmuştu.

"A-abim y-yüzünden"

(A-abla k-klavyen k-kekeliyor)

"Nasıl yani?"

"A-abim b-bana t-tecavüz e-edicekti"

İki adam da küçük Defne'nin suratına şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Yaşlı olan sözü devraldı.

"N-nasıl yani?"

Küçük Defne yine ağlamaya başladı.

"Sakin ol Defne, bize şimdi ne olduğunu anlat."

*anlatır*

.............................................................................................................................................................................................................

Bölüm nasıldı?

(535 kelime)

Kod Adı: KUZGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin