ZAG!NIONA ROZDZIAŁ 2

11 1 0
                                    



-Co? - odpowiedziały jednocześnie Rosé i Jisoo-Poszukamy jej! - wypaliła szybko Lisa-Ale ona może być wszędzie! - powiedziała Kim-No niby tak, ale co innego mamy zrobić? - odpowiedziała Manobal - przecież Guri to małe miasto.Wszystkie trzy się zastanowiły.-W sumie, spoko. Gdyby zapomniała o imprezie poszła by na huśtawkęt nad klifem - zauważyła Park.-Hm, faktycznie. Idziemy! - zarządziła najstarsza z dziewczyn, Jisoo.Szły przez godzinę na chwilę zapominając o przyjaciółce. Wtedy Lalisa zauważyła huśrawkę nad klifem, i natychmiast powiadomiła resztę i ich "misji". Jednak Jennie nigdzie nie było.-Dziwne. Raczej by przyszła tutaj - stwierdziła pełna przekonania Rosé-No... Ale nie traćmy nadziei! - wykrzyknęła Jisoo, próbując pocieszyć dziewczyny widząc ich smutne miny - zaraz ją znajdziemy.Najmłodsza Lisa popatrzyła zmęczonym wzrokiem na Kim. -Zróbmy sobie przerwę - ogłosiła najstarsza.Usiadły na brzegu klifu, gdy zobaczyły pełno karetek, straży pożarnej i policji. -Coś tam się dzieje! - wykrzyknęła Rosé - biegniemy tam! - i nawet nie czekając na odpowiedź zbiegła w dół klifu. Jisoo I Lalisa nie zwlekając podążyły za nią.-O Jezu... - usłyszały głos Roseanne. Szybko doszły aby sprawdzić, co się stało. Jennie. Tak, Jennie. To Jennie spadła z klifu. Lisa szybko przytuliła się do starszej Przyjaciółki, a Rosé stała jak wryta. 28-letnia Jennie spadła z klifu. [Przecież są tam barierki...] pomyślała Jisoo [Napewno nie spadła sama. Ktoś ją zrzucił] -Dziewczyny, idziemy - zarządziła i wszystkie trzy odeszły, wiedząc, że dziewczyna która teraz jedzie w karetce to Jennie Kim.Nie były w humorze aby wyprawić przyjęcie. Każda poszła do siebie do domu, i to był błąd.




//I mamy drugi rozdział. Każdy rozdział będzie się kończyć w decydującym momencie//

//Rozdziały będę wstawiać co niedzielę chyba że będzie się coś działo to może wcześniej albo później// 

//Na razie jeszcze wstawię trzeci rozdział i czwarty w niedzielę tak jak pisałam//

ZAG!NIONA (BlackPink)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz