Bem geldiim. Ilk bolumle karsinizdayim. Off cok heyecanli. Tarkan gibi oldu PAISJISKSSULSJSKSHSJSHDJ.
Bu arada sunu soylemeyi unuttum. Gelecek bölümlerde bolumun vibe'ina gore size sarki onerecem ki bolumu o sarkiyla okuyun. Cunku buyuk bi ihtimalle ben o sarkiyla yazmisimdir.
Neyse cok uzatmadan bolume gecelim.
*****
Sabah gözlerimi karnım dahil başımdan aşağıya su dökülmesiyle açtım. Bunu yapanın kim olduğunu tahmin etmek zor değildi .
ANNEM. Artık her sabah boyle uyandırdığı için alışmıştım . Ne yapayım uyanamıyorum .
"Sığır gibi yatma karşımda kalk, bi' de bönbön bakıyo yaa" diye söylene söylene kapıyı sertçe çarparak odamdan çıktı.Oflayarak doğruluğumda odamın kapısı aynı sertlikle açıldı sırılsıklam olmuş bir şekilde yarı uykulu kapıya bakarken içeri 16 yaşındaki ergen kardeşim girdi.
Sabahın stresiyle "Yine ne var?!" diye sordum. Hatta sormadım çığırdım. "Sonunda uyandın prenses, diye alaya aldı beni. Bak ben bunu bi elime geçirirsem var ya- Sakin ol Almina."Şarj aletini ver" Haha paşama bak ya bi' de benden şarj aleti istiyo. Vallaha bi gün kafayı sıyıracam."Yok kızım sana şarj marj en son verdim de noldu, kopardın yenisini yine benim paramla aldık"
"Yaa abla lütfeeen" diye yalvardı enayi. İşin sonunda kıyamayıp vericem zaten ama süründürmek çok eğlenceli.
Kız sende az fena degilsin haa
Eyvallah iç sesim
Eyvallah bizden
🥲 İç ses Allah belanı- Neyse biz Kumsalı süründürmeye devam. "Ya vermicem gitsene veled"
"Abla nooolur şarjım 1 cok acil dışarı çıkmam lazım ver lüütfeeeeen"
"Ne dışarı çıkması Ergenus okulun var senin kalk hazırlan"
"Ne alaka abla, saat 12 ve bugün cumartesi"
WTF?!
"NE saat 12 mi tamam al makyaj masasının üstündeki çekmecelerden sağ tarafın üstten 2. Olan çekmecede şarj aletim" aşırı telaşla ve hızlı konuşmuştum. Çünkü benimde bugün saat 13de Defneyle buluşmam lazım. Kumsal şarj aletini alıp odadan çıktı. Bende telefonumu elime alıp Defneyle olan mesajlarımıza girdim.Defnem
Kanka uyandinmi
07.46
Kiz uyansnaaa
09.14
Almis oldunmu
10.56
ALMIIIS UYANN
A
L
M
I
S
UYAN
UYAAAN
11.33
son görülme bugün 11.34Siz
Bisey sorcam
Yeni uyandim desem tepkin ne olurdu
Oylede cunku
12.16Defnem çevrimiçi
Defnem
NE
KANKA
SEN
SAKA
YAPMIYOSUN
DIMI
YAKLASIK YARIM SAAT 45 DK SONRA
ENISTENLE
TANISCANDA
CUNKUSiz
Ehe
Ama merak etme
Ama merak etme askim ben cabuk hazirlanirimDefnem
İnşallah oylesindir cunku 12.40ta bizim evde oomazsan gec kalicazSiz
Rahat ol kaptan 🫡
12.18
Kaptan rahat olsunda biz rahat değiliz . Daha duşa girmem lazım Offf yaa.
"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TADIN DİLİMDE
RomanceAlminanın eniştesinin en yakın arkadaşına aşık olması mı?! 🌿~from Hillis