Dwa dni później schodząc do salonu zauważyłam dwójkę moich rozmawiających braci, podeszłam do nich.
- Dokąd się udasz? - zapytał Stefan Damona.
- Nie wiem, do Londynu? - odparł - Spotkam się z przyjaciółmi - dodał.
- Ty nie masz przyjaciół - odpowiedziałam.
- Tylko was, dokąd się wybieramy? - zapytał Damon spoglądając na naszą dwójkę, o nie, nie, wybij to sobie z głowy.
- Razem nigdzie - odparł Stefan - Chcę żyć jak najdalej od ciebie - dopowiedział, i ja tak samo.
- Stanowimy zespół, moglibyśmy podróżować, podbijać świat - zaczął ciemnowłosy wampir podchodząc do nas.
- Zabawne, dokąd pójdziesz? - zapytałam - Bo tutaj nie zostaniemy - dodałam, nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. Stefan poszedł je otworzyć, a za nimi znajdowała się pani szeryf Forbes, nie powiem: zdziwiłam się trochę na jej widok podobnie jak moi bracia.
- Przyszłam do Damona - powiedziała kobieta.
- Pani szeryf, co za niespodzianka - powiedział wcześniej wspomniany brat.
- Przepraszam za najście, musimy pomówić - powiedziała.
- Proszę - powiedział Damon i już po chwili wraz z panią szeryf udał się na podwórko naszego dworka, razem ze Stefanem podsłuchiwaliśmy całą rozmowę w domu.
-,, Doszło do kolejnego ataku: kobieta wyssana z krwi, pasuje do wzoru" - powiedziała pani Forbes, a zapomniałam dodać: Damon po tym jak zdradził Lexy zyskał przychylność pani szeryf i razem pracują nad łapaniem wampirów tylko oczywiście mama Caroline nie wie, że Damon też jest wampirem.
-,, Nie rozumiem" - zaczął Damon -,, Myślałem, że problem zniknął kiedy przebiłem tę blondynkę" - dodał, zacisnęłam pięści ze złości na wspomnienie Lexy, Stefan objął mnie ramieniem i zaczął głaskać po plecach żebym się uspokoiła, poczułam się trochę lepiej.
-,, Musiała kogoś przemienić, może parę osób" - zaczęła policjantka -,, Wersja dla mieszkańców: zwierzę. Ale ile można kłamać? Władze są wstrząśnięte. Myśleliśmy, że to koniec" - dodała.
-,, Co teraz?" - zapytał Damon.
-,, Jako jedyny pokonałeś wampira, ty powiedz" - odpowiedziała i opuściła nasze miejsce zamieszkania. Gdy Damon tylko wszedł do budynku szybko został przyszpilony do ściany przez swojego brata.
- Zabiłeś kogoś? - zapytał Stefan, Damon go odepchnął.
- Odwal się - odparł Damon - A) Nie dotykaj mnie, B) Zatarłbym ślady - ruszył do przodu - C) w mieście jest wampir - dopowiedział.
- Niemożliwe - powiedziałam.
- A jednak - odparł Damon.
- Ale kto? - zapytał Stefan.
- Co nas to obchodzi? I tak się zmywamy - odpowiedział czarnowłosy wampir.
- Nie możemy, jak go znajdziemy? - zapytałam.
- To nie jest zabawa dla dzieci - odpowiedziała Damon spoglądając na mnie i opuścił pomieszczenie. Jakiś czas później wraz ze Stefanem udałam się pod szkołę gdzie chcieliśmy pilnie spotkać się z Eleną. Dziewczyna akurat wychodziła ze szkoły więc podeszliśmy do niej.
- Cześć, pogadamy? - zapytał Stefan, a ona w odpowiedzi kiwnęła głową. Opowiedzieliśmy jej o tym czego dowiedzieliśmy się od Damona i pani Forbes.
CZYTASZ
Miłość aż po grób// The Vampire Diaries
Vampire,,Miłość nie jest prosta i wiem to aż za dobrze. Żyję na tym świecie już ładnych parę wieków ale nic się nie zmieniło: miłość to trudne uczucie" - tak twierdzi Mia Salvatore, ale co się stanie gdy na jej drodze stanie pewien mężczyzna z pięknym a za...