Geheim

7 0 0
                                    

Het feest van Noah is ondertussen al een weekje geleden,en ik en Asher zijn officeel beginnen daten. Maar wel in het geheim. Echt NIEMAND mag het weten. De enige twee personen die ervan af weten zijn Aïsha en Noah. Maandag eerste lesuur,we weten allemaal wat dat betekent. Frans! Ik wandelde de klas binnen en zag Asher achteraan onze tafel zitten,met de meest grootte glimlach op zijn gezicht."Inayatje,is dat huiswerk van Frans al klaar?" -"jaja het is af, hier losertje". Zei ik natuurlijk sarcastisch, het gedeelte van dat losertje dan toch. Want die taak had ik wel gemaakt. De les begon zoals altijd." Bonjour la classe.." ik voelde opeens iets op mijn been en omg het was de hand van Asher. Hij kneep heel zachtjes ik mijn dij en wreef erover. De kriebels ik mijn buik waren onbeschrijfelijk. Ik kreeg rillingen over heel m'n lichaam. Franse les was afgelopen en het was leswisseling. "En sinds wanneer doen we dat tijdens de les". "Ow moet ik stoppen dan🤭?" "Stoutert". Het was ondertussen al begin november en we vertrekken bijna op Italiëreis. Ik heb er echt veel zin in, een week lang samen met Asher op vakantie en
In dezelfde kamer! Wel dat dacht ik toch. De school was uit alleen alle vierdejaars moesten samen met hun ouders nog een uurtje langer blijven. "Goedeavond aan leerlingen van het Vlaamse Queens college en hun ouders zoals jullie weten ben ik mvr. Jacobs en deze avond gaat de laatste uitleg zijn over onze Italiëreis". Ik en Asher zaten samen aan een tafeltje met Dexter en Liv onze twee nieuwe vrienden uit het vierde jaar. "Om te vermijden dat er dingen gebeuren tussen koppels moeten jongens en meisjes in aparte kamers slapen. Dus jongens en meisjes maak kamergroepjes van 4 en schrijf ze op,op het formulier dat jullie op de tafels hebben liggen". "Wisten jullie hiervan?" Vroeg Dexter. "Nee,niemand denk ik". Liv en ik keken naar elkaar allebei vragend bij wie we in de kamer zouden gaan. Dexter en Asher hadden best snel hun groepje jongens gevonden. Ik en liv besloten uiteindelijk met twee meisjes van onze klas te gaan Thalia en Chleo. Ik kon oprecht niet omschrijven hoeveel zin ik had in de Italiëreis tenslotte zat ik nog altijd in Italië met Asher mijn geheime geliefde. Na de infoavond kwam Asher voor de eerste keer bij mijn thuis eten. We hadden beide stress maar wisten dat het wel goed ging komen. "Hey Asher ik ben Rose de moeder van Inaya". "Goedeavond mevrouw". Antwoorde Asher best formeel. Mijn vader kon er niet bij zijn,hij is op een citytrip met zijn vrienden. Ik en Asher vonden het best ongemakkelijk beneden dus zijn we maar naar m'n kamer gegaan. Ik lag knuffelend in zijn armen en niks in mijn leven kon nog beter,alles voelde zo compleet aan. Alleen datgene dat ik en Asher nog altijd een geheim waren. Op de ene manier vondt ik dit best frustrerend maar aan de andere kant hadden we op deze manier iets dan van ons was. Plots werd er heel zachts iets in mijn oor gefluisterd."Inaya".-"ja" ik moet je eigenlijk nog iets vertellen"'. Hij maakte me wellicht supper nieuwsgierig. Zou hij de woorden al zeggen? Of zou hij me opnieuw kussen? *kus* Ja het was namelijk de tweede optie. Maar die vond ik totaal niet erg. Ik hou van zijn lippen eigenlijk hou ik gewoon van Asher in het algemeen,maar het lijkt me gewoon raar om dat tegen hem te zeggen. Ik bedoel is het misschien niet wat te vroeg? Ik heb echt geen idee. Ik kan beter wachten tot dat hij het gewoon zegt.

We hadden gegeten en Asher moest rond 20u weer thuis zijn dus hij was al vertrokken. Morgen op school tijdens het eerste uur krijgen we de kamerindeling voor de Italiëreis te horen. Ik hoop dat Asher en Dexter in een kamer dicht bij die van mij en Liv.
-dinsdag eerste lesuur-
"Weet jij wanneer we de kamerindeling krijgen?" Vroeg Asher vol ongeduld aan me. "Ja normaal het eerste lesuur tijdens wiskunde". We wandelde samen met liv naar ons lokaal, Dexter zit in het lokaal naast dat van ons. "Zo beste leerlingen,zoals jullie weten krijgen jullie de kamerindeling van de Italiëreis vandaag"."kamer 1 bestaat uit.." Ik ,Asher en Liv zaten ongeduldig te wachten tot we onze namen hoorde. "Kamer 4: Inaya,Liv,Chleo en Thalia,in de kamer daarnaast kamer 5 zitten :Asher,Dexter,Matheo en Finn" .OMG dit betekende dus dat ik en Asher in kamers naast elkaar slapen! Toen mnr.Van Camp deze woorden uitsprak voelde ik Asher zijn hand grijpen naar de mijne. We keken elkaar vol blijdschap aan,daarna keek ik met een glimlach op m'n gezicht direct naar Liv die aan de andere kant van het lokaal zat.we waren allemaal dolgelukkig!
De pauze begon en Asher gaf me snel nog een knuffel. "Ooh ik ben zo blij dat we in kamers naast elkaar slapen!" "Daarom ik ook echt,deze reis kan
Niet meer beter worden!" Ik rende naar Aïsha toe op het haar te vertellen. Soms vindt ik het best spijtig dat ze een jaar hoger zit als mij,daardoor kunnen we nooit samen op schooluitstappjes. We vertrekken deze vrijdag al op Italiëreis,de reis is vervroegd omdat er anders 2 leerkrachten niet meer mee konden gaan. Ik heb er best veel zin in vooral omdat ik dan een week lang met Asher kan zijn. Alleen staat ons wel één ding in de weg,en dat is dat het een geheim moet blijven. Want wat mensen niet weten kunnen ze niks tegen doen. Ik kom thuis van school om vervolgens samen met Liv op facetime onze koffers in te pakken. "Inaya ik zit eigenlijk al best lang met een bepaalde vraag voor je". "Ja stel maar!"
"Is er iets tussen jou en Asher?" Ik had wel een beetje deze vraag zien aankomen,maar wat moest ik nu antwoorden? "Als ik heel eerlijk moet zijn,ja eigenlijk wel maar je mag het tegen niemand vertellen!" OMG,schattig jullie twee en ja ik hou m'n mond". Ik en Asher zullen niet lang meer de enige twee zijn van ons groepje. Liv is namelijk al een tijdje op Dexter en ze wilt het aan hem vertellen in Italië. Ik hoop echt het allerbeste!

The words I could't sayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu