We zijn nu al een maand verder en ik en Asher zijn eigenlijk best goede vrienden. Ja die zogenaamde "date" is er nooit gekomen wel is hij naar mijn thuis gekomen om video games te spelen. We zijn vrij close maar er is natuurlijk één ding dat ik van hem geheim hou.. de waarheid. Dat ik eigenlijk vanaf 1 september al smoorverliefd op hem ben,maar dat kan ik hem toch niet vertellen!? Vooral niet omdat ik nu 100% zeker weet dat Lizzy gevoelens heeft voor Asher. Asher zelf weet het ook al en zegt dat hij Lizzy wel een mooie meid vindt maar haar niet goed genoeg kent om iets te beginnen met haar. Dat wel goed uitkomt in mijn geval. Het is weer maandag eerste lesuur dus dat betekent Frans van mnr. De Smet. "Goedemorgen Inaya,zou ik jou nog even kunnen spreken voor dat ik start met mijn les"- Tuurlijk meneer! O nee een gesprek met een leerkracht op maandag ochtend MET een koffieadem, ik weet niet of ik dat aankan. "Inaya ik wou jou vragen hoe het de laatste tijd met Asher en zijn frans gaat ,het ziet er me vrij goed uit maar geeft hij moeilijkheden bij jou aan?" -Ja hij zegt soms wel eens dat hij het moeilijk heeft met onregelmatige werkwoorden maar ik help hem daar al bij. "Dat is goed nieuws dat je hem helpt Inaya, goed dat jullie het kunnen vinden met elkaar!" Ja dat vind ik ook, ik kan gewoon een heel schooljaar lang naast de persoon zitten waar ik smoorverliefd op ben,dat is toch alles wat je wil! Ik ga snel zitten voor dat mnr. De Smet start met zijn uitleg. "Hey Inaya,kom jij deze vrijdag ook naar dat feestje van Noah?"-O ja Aïsha had me meegevraagt maar hoe kom jij aan je uitnodiging? "Lizzy heeft me eigenlijk gevraagd maar feestje is feestje toch". -ja daar heb je wel gelijk in.
Ugh tuurlijk heeft hij die uitnodiging van Lizzy van wie anders ik mag maar hopen dat Lizzy niks vanplan is. Het is Noah zijn 17de verjaardag en ze hebben een groot kasteel afgehuurd waar een feestzaal van wordt gemaakt, het wordt echt iets graaf. Maar ik blijf met Lizzy en Asher in
Mijn hoofd zitten wat nu als Lizzy hem gaat proberen kussen of nog erger Asher krijgt ook gevoelens voor haar! Nee, ik mag er echt niet aan denken ik zou echt door de grond zakken moest dat gebeuren. Lunch-pauze was er al snel en ik,Asher,Aïsha en Noah zitten altijd aan hetzelfde tafeltje te eten. We komen binnen en twee keer raden wie aan onze tafel zit.. LIZZY! "Oo kijk eens wie we hier hebbe Inaya onze loner"- Laat me gewoon met rust Lizzy ,je weet best dat dit de tafel is waar wij altijd zitten. "Ja tuurlijk weet ik dat en er is toevallig ook nog plaats voor 1 persoon". Ik wist gewoon die ze bedoelde,Asher natuurlijk. Ik mag hopen dat ze het niet zegt. " Asher als je wilt kan je nog bij ons komen zitten?" "Wel nee bedankt Lizzy ik zoek wij zoeken wel een andere tafel om aan te zitten,toch bedankt". Dit is de start van Lizzy haar plan ik voel het. Ze zal er alles aan doen om mij en Asher uit elkaar te halen zodat zij hem voor haar alleen heeft. " Inaya ben je oke?" - Ja hoor Asher,ike ben oke ik wordt gewoon nog al boos van Lizzy. "Ja kan ik begrijpen maar maak je geen zorgen komt wel goed, wil je misschien een ijsje gaan eten na school?" -Tuurlijk waarom niet.
Het was 15:30 en school was uit, ik en Asher gingen naar sneeuwpopjes ijssalon op daar een ijsje te gaan eten en bij praten. We hebben uiteindelijk een heel gezellige avond gehad en Asher brengt me nog even naar huis met zijn vespa. "En onthoud laat Lizzy niet door je komen hé, ze is maar een meid dat aandacht te kort heeft". -Bedankt voor de peptalk Asher! "Geen probleem je kan altijd op me rekenen!" En toen gebeurde het voor de eerste keer. Hij gaf mee een knuffel. Een warme,lange zachte knuffel. Ik heb eeuwig gewacht op dit moment en eindelijk was het daar dan. Ik mag veel geluk hebben met Asher in mijn leven maar toch denk ik nog altijd dat ik nooit de waarheid tegen hem ga durven zeggen. Hoe ik me voel. En ik blijf maar gewoon in mijn hoofd zitten met Lizzy en Asher. Allengeluk heb ik mijn gedichten en poëzie war ik m'n gevoel kan inzetten. Vandaar dit gedicht."Nooit genoeg voor iemand zijn
Telkens diezelfde pijn
Er is altijd iemand mooier of beter
Iets maakt haar altijd completerMooier,beter of completer als mij
Dat meisje past er altijd beter bij
Iets dat dat meisje nooit beter zou kunnen
Is jou hart vol met liefde vullenDe manier waarop ik van je hield
Had niemand ooit vernield
Want iedereen ziet het gewoon in mn ogen
Dat jij alles bent waarvan ik kon dromen."
JE LEEST
The words I could't say
RomanceKen je de uitdrukking "liefde op het eerste gezicht"? Vele mensen geloven daar niet in,maar de personen die het zelf hebben meegemaakt wel. Ik ben een van die personen.Hey ik ben Inaya een Vlaams-Amerikaans meisje dat veels te vaak verliefd wordt. M...