Kus

7 0 0
                                    

"Inaya?! Waarom slaap je nog je moest al lang op school zijn!" Schreeuwde mijn moeder toen ze zag dat ik nog lag te slapen in mijn bed. Ja en zo werd ik wakker op vrijdag ochtend de dag van Noah zijn feestje. En o nee de taak van biologie! Ik rende zo snel als ik kon naar school en dan direct naar het biologie lokaal. Ik brengde samen met Asher snel de taak naar mvr. Christianen in de hoop ze niet boos was. "Inaya waarom ben je zo laat op school?"-Ja ik heb me overslapen deze ochtend."Maakt niet uit goed dat je er nu bent, maar je hebt me wel alleen achter gelaten tijdens Frans dat was echt pure hell". -"Sorry echt! Hoe kan ik het goed maken?" "Mijn huiswerk van Frans maken😌"-"Ugh oke goed voor deze keer dan". Asher heeft mijn hart dus natuurlijk zou ik het voor hem doen. De dag was best snel om en ik moest me thuis opmaken voor Noah zijn feestje. Aïsha is na school mee naar huis gegaan,zodat we ons samen konden opmaken. En we als eerste bij Noah thuis konden aankomen. Ik had een strak rood kort kleedje aan had m'n haar gekruld en had best veel make-up aan. We kwamen aan bij Noah en naar mijn verbazing was Asher er ook al,met Lizzy?!
"Inaya en Aïsha,fijn dat jullie er zijn!" Aïsha rende zo snel als ze kon naar Noah en gaf hem een extra lange kus. Het eerste wat in mijn hoofd opkwam was Asher,iets in mij wou dat ook kunnen doen met Asher. Meer en meer mensen begonnen bij het feest toe te komen en het werd redelijk druk. Er speelde slow-dance muziek en ik stond bijna als enigste met niemand te dansen. Asher zat naast me om me gezelschap te houden,en het was best gezellig. "Wil je wat drinken?" Vroeg Asher aan me. "Ja prima,voor mij een" en voor ik mijn zin überhaupt kon afmaken was Asher me al voor. "Ice thea?" -"ja inderdaad,hoe wist je dat?" "Ik wist het gewoon,haha". Het was al een tijdje verder en ik vond dat het ondertussen al best lang duurde voor twee drankjes te halen. Ik wandelde naar de bar om uiteindelijk iets te zien dat ik echt niet wou,Lizzy en Asher dat volop in gesprek waren. Dit was nou echt het laatste wat ik wou zien vanavond. Ik besloot om weg te gaan en ik denk dat Asher me net had gezien want hij achtervolgde me. Ik zat buiten het kasteel in de bloementuin met mijn airpods in,ik hoorde opeens een stem achter me zeggen. "Sorry dat ik zo lang weg bleef,dat was niet de bedoeling". "Geeft niet Asher,ik vondt het zoizo al wat te druk daarbinnen". Asher kwam naast me op het bankje zitten en het was stil. En zo bleef het ook. Totdat ik besloot iets te zeggen." Vindt je haar leuk?" "Wat?" Antwoorde Asher. "Ja Lizzy ,vindt je haar leuk?". "Nee tuurlijk niet! Ze is een mooie meid maar ik heb geen oogje op haar". "En jij? Voel jij iets voor Dexter?" Dexter was de jongen die me uiteindelijk toch nog ten dans mee heeft gevraagd ik praat al een tijdje met hem maar ik voel natuurlijk niks. Asher was degene waarvan ik droomde. "Nee ik voel echt helemaal niks voor Dexter hij is gewoon een kennis van me". En toen had ik eindelijk de woorden gezegd,waarvan ik had gedacht dat ik het nooit ging durven. "Ik heb eigenlijk al iemand anders op het oog". "Ja ik eigenlijk ook". Ja dat was het laatste antwoord dat ik zag aankomen. "Is ze mooi?" "Ja ze is echt beeldschoon ik denk wel het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien". Ik en Asher zaten nog even op het bankje en ik besloot om terug recht te staan en naar binnen te gaan. "Wacht!" Zei asher terwijl hij mijn hand vast nam. We keken elkaar diep in de ogen,het leek wel alsof hij in mijn ziel staarde. Asher zijn gezicht kwam dichter bij dat van mij en voor ik het wist drukte hij zijn lippen tegen de mijne. Het voelde alsof ik aan het dromen was. Is dit echt? Is dit nu gewoon echt aan het gebeuren?! We trokken beide even weg en keken naar elkaar,ik wist niet wat ik moest doen en rende weg. Domme keuze! Waarom deed ik dat? Waarom rende ik gewoon weg?! Ik kwam thuis aan, ik plofte op mijn bed en barste in tranen uit. Ik heb de hele avond niets anders gedaan. Alleen maar huilen,huilen,huilen en nog meer huilen. Zou ik naar Asher sturen? Of is dat gewoon raar. Misschien moet ik het gewoon laten bij wat het is.*ding dong* dat was de bel van de deur. "Inaya er staat een jongen voor de deur die je graag zou willen spreken". Roepte mam van beneden."laat hem maar naar boven komen!" De deur klink ging open en twee keer raden wie er stond. Asher. Mijn make-up was uitgelopen en m'n ogen zagen rood van het huilen en toch kwam hij mijn kamer binnen en gaf me een lange knuffel." Sorry dat ik weg liep". "Nee,sorry dat ik je niet ben achtergekomen". Het voelde zo raar dat hij het wist en dat hij ook hetzelfde voelde." Inaya het maakt me niet uit of je me leuk vindt of niet maar ik jou in ieder geval wel al sinds de eerste schooldag keek ik naar je op een manier zoals ik naar niemand anders keek,je was alles waar ik van droomde en ik was ook doodsbang om je kwijt te raken nadat ik je kuste op het feest. Ik begrijp het als je niks met me wil of zelfs niet bevriend wil zijn dat begrijp ik echt voledig". Dit was de moment dat ik het ging zeggen eindelijk was het er. "Nee Asher net het omgekeerde je bent letterlijk alles waar ik de laatste tijd aan kan denken en we moeten dingen echt uit zoeken voor ons,maar het komt zeker wel goed!" Ik en asher gaven elkaar nog één lange knuffel en hij gaf me een kus op men voorhoofd na dat ging hij terug naar huis. Nog altijd kan ik niet geloven dat dit is gebeurd. Alles wat ik wou,alles waar ik van droomde is gewoon gebeurdt.

"Zoveel vlinders om me heen
Waar gaan ze toch naar toe
Ik ben teminste niet alleen
Ze vliegen in mijn buik maar hoe

Ze vliegen er alleen in als jij er bent
Dat ben ik ondertussen al wel gewent
Ik vraag me af hoe het nog niet duidelijk is
Ik weet dat ik me bij deze niet heb vergist

Ik heb dit nog nooit gevoeld
Ik weet wat mijn hart bedoeld
Ik hou zoveel van jou
Je bent de eerste die ik zo graag wou"

The words I could't sayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu