Perfect

6 0 0
                                    

Het is vrijdag dus dat betekent.. ITALIË!! Ik pak mijn koffers leg ze in de auto en ga naar school. We moesten vandaag een uur op voorhand op school zijn zodat we voor de avond in Italië zijn. Ik zie Asher aan de schoolpoort staan, hij ziet er alweer zo goed uit eigenlijk zoals altijd. "Klaar voor Italië?" Vroeg hij aan me met een glimlach op zijn gezicht. "Ja tuurlijk ik kan nu een week lang bij jou en al mijn vrienden zijn"." Vooral bij mij ;)". Ik begin te blozen en werd een tomaat. Toen kwamen liv en Dexter aan. Ik geef liv nog even snel een knuffel voor we de bus in gaan. "Beste leerlingen,zoals jullie weten zitten we wel even in de bus en daar horen een paar regels bij". Mvr.Jacobs was volop bezig met har uitleg maar stiekem luisterde er echt niemand. Ik ging direct naast Asher zitten aan de kant van het raam. "Ga jij slapen in de bus?" -"Ja ik denk van wel ik heb deze nacht amper kunne slapen". Het bleef even stil tot dat Asher op een onzekere toon zei:" als je wil mag je op m'n schouder liggen?" Ik zei niks en leggde mijn hoofd op zijn schouder. En wow het voelde echt magisch! Na een rit van bijna 16 uur waren we dan eindelijk in het prachtige Rome aangekomen. "De hotelkamer is echt groter als ik dacht!" Zei Chleo vol enthousiasme. We hadden een eigen badkamer,een kleine koelkast en twee tweepersoonsbedden. Ik was volop mijn spullen aan het uitpakken toen ik opeens geklop op de deur hoorde. Thalia ging kijken wie het was."meiden Dexter Asher en Matheo staan voor onze deur". "Wacht wie had je gezegd?" Vroeg ik best verbaasd. Maar voor dat ik het wist zaten er 3 tienerjongens in onze kamer dat zin hadden om iemand te irriteren.Matheo riep luidkeels door de kamer :"KUSSENGEVECHT!" Toen vlogen alle kussen van onze kamer letterlijk overal naar toe. Het was ondertussen wel al 22u en iedereen ging naar bed. Ik was nog even aan het chatten met Aïsha maar daarna ging ik ook slapen.
De volgende dag gingen we het culturele stuk bezichtigen van Rome in aparte groepen ik zat niet bij Asher maar wel bij Liv dus we hadden tijd om wat bij te praten. "Nu dat ik van jou en Asher weet zijn jullie echt te cute samen". "Dat is echt lief! Ik hoop echt dat het iets wordt tussen jou en Dexter"." Ik ben vanplan om het deze avond tegen hem te zeggen,dus probeee Matheo,Asher en Finn uit de jongenskamer te halen". "Ja tuurlijk zal ik doen!" Ik hoop oprecht dat het gaat lukken tussen haar en Dexter maar ik zie Dexter altijd op een best rare manier naar Finn kijken. Niet hoe dat vrienden naar elkaar kijken... Ik vraag me af waar daar de betekenis van is. Het was de tweede avond in Italië en iedereen besloot om wat te gaan rondhangen bij elkaar in de kamers. Ik was aan het facetimen in de gangen met Aïsha om haar te vertellen over de afgelopen dagen. "Lijkt me leuk daar! Ik wou echt dat ik nu bij jou kon zijn". "Ja ik ook echt er mist gewoon iets hier en ja dat ben jij haha". We hebben daarna nog een uur lang liggen praten,totdat Asher me kwam verstoren. "Hey schoonheid". Zei hij terwijl hij naast me op de grond ging zitten." Waar was je heel de avond,ik heb je niet gezien". "Ik was met Dexter naar de bar gegaan om wat te drinken". "Wacht even,drinken als in alcohol?!" "Als ik eerlijk moet zijn,wel ja".
Ik met een telefoon verslaving en mijn vriendje met en toekomstige alcohol verslaving. Wat een relatie. Ik en Asher besloten nog even bij elkaar te blijven die avond.
DE VOLGENDE OCHTEND
Vandaag is de laatste dag in Rome dus we mogen in kleine groepjes zelf de stad gaan ontdekken. Mijn groepje bestond uit: Dexter,Finn,Asher en Liv. We zijn met zen alle naar een Italiaanse pizzaria gegaan en daarna zijn we gaan shoppen. Het werd al vrij snel donker omdat het winter was maar omdat het onze laatste avond was in Rome werd er een klein feestje georganiseerd. "Lok jij alle jongens uit de kamer?" "Ja doe ik!" Deze avond was de avond dat Liv eindelijk haar gevoelens ging vertellen aan Dexter dus alle jongens moesten uit de kamer gaan.ik en Asher zaten in onze kamer een film te kijken want Thalia en Chleo waren naar het feest gegaan,Matheo en Finn waren ondertussen naar de bar. Ik wenste Liv veel succes en stuurde haar de kamer van Dexter binnen. Ik hoorde ze elkaar eerst gewoon begroeten er gebeurde niets interessants tot dat ik iets hoorde. "Ik moet je eigenlijk iets vertellen waar ik al best lang mee zit". "Vertel maar,ik luister".
"Als ik eerlijk moet zijn voel ik al een tijdje iets voor je en ik wou het je eigenlijk gwn laten weten,sorry als dit onze vriendschap verpest". "Liv sorry dat ik dit moet zeggen maar ik voel niks voor jou, en dit komt echt totaal niet door jou maar er is iets wat ik al best lang geheim hou". Oke het is niet nettjes van me om af te luisteren maar nadat Dexter dit zei wou ik het best graag weten. "Ik val eigenlijk niet op meisjes,ik ben gay en heb eigenlijk een relatie met Finn...." Omg dit meen je niet. Het is eigenlijk zo logisch,de manier hoe Dexter naar Finn kijkt en omgekeerd. Liv stond denk ik best verbaasd want het bleef best stil eerst. "Wow Dexter,dit zag ik niet aankomen. Ik vindt het echt totaal niet erg en ik ben blij dat je het hebt verteld ik support jullie echt maar hoelang is dit al gaande?" "Wel als ik eerlijk moet zijn,al sinds de zomervakantie". WAT al zo lang?! Dit had ik perongeluk wel luidop gezegd. En dat had ik beter niet kunnen doen. Dexter schrok en deed de deur open,hij zag mij geknield op de grond zitten met m'n oor geplakt tegen de deur. "Inaya,wat doe je hier nu weer?" Ik was sprakeloos en ik wist niet wat te zeggen. Dexter vroeg of ik binnen wou komen en ik zei uiteraard ja. We hebben met zen alle een tijdje erover gepraat en zijn op conclusie gekomen dat we het Asher ook gaan vertellen. Asher gaf de beste reactie,nog nooit had ik hem zo "trots" gezien. Ik vindt het best leuk om te zien hoe Asher banden begint te krijgen met de andere jongens. Iedereen besloot uiteindelijk naar het feest te gaan behalve Finn,Dexter,Asher en ik. Finn en Dexter in de jongenskamer en ik en Asher in de meisjeskamer. Het voelde echt fijn met zen twee,knus tegen elkaar liggen het voelde echt als een sprookje. "Inaya" "Ja Asher,is er iets?" Ik hoopte dat hij misschien de woorden ging uitspreken de woorden waarvan ik dan eindelijk ging weten wat hij nu voor me voelde. "Ik hou van je ,meer dan dat ik ook had kunnen denken". Nu kon ik het eindelijk eens terugzeggen ,niet omdat ik het gewoon wou zeggen maar omdat ik het meende. "Ik hou ook van jou,oprecht dat meen ik met heel mijn hart". Asher pakte mn gezicht en kuste me voor een eeuwigheid. En zo bleef het voortgaan. Uiteindelijk ben ik in zijn armen in slaap gevallen en het voelde echt magisch.
We werden wakker met twee boze leerkrachten voor onze neus, niet dat we het erg vonden want wij hadden de tijd van ons leven. In de ochtend zaten we op de bus terug naar België,ik en Asher mochten van de leerkrachten niet meer naast elkaar zitten als straf voor wat we gedaan hadden. Ik ging naast Liv zitten om met haar nog wat te praten over wat er gebeurd was met Dexter. Voor dat we het wisten waren we terug in België en de eerste persoon waar ik zo snel als ik kon naar toe rende was Aïsha. "Ohh wat heb ik je toch gemist meid!" "Daarom ik jou ook!" Het voelde fijn om weer thuis te zijn alles voelde gewoon zo perfect! Ik en Asher hebben uiteindelijk besloten om het toch bekend te maken dat we een stel zijn. We hebben gw een foto op onze insta gezet met als bijschrift "best relationship i could ever wish for❤️".
En dat was ook waar,het is ook de beste relatie waar ik ooit om zou kunnen wensen. Ik ben blij dat ik toch de woorden tegen Asher heb kunnen zeggen waarvan ik dacht dat ik het nooit kon.

The words I could't sayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu