24.

327 19 1
                                    

Začátek sezóny 2024

Danielle

Za celou zimní přestávku mezi sezónami jakobych se stala novým člověkem. Začala jsem víc dělat pro sebe. Jednou Charlieho napadlo abych šla s ním cvičit a tak nějak mě to chytlo a začala jsem s ním chodit ze začátku mi pomáhal i Andrea se cviky ale pak jsem si začala platit vlastní trenérku a nějak se to začalo na mě ukazovat.
„Tak ten tvůj zadek " mumlal jednou večer Charles, válel se v posteli a já tam chodila jen ve spodním prádle a hledala něco na sebe. Jen jsem se na něj otočila a založila si ruce na bocích. Ano zrušili jsme smlouvu, vyrazili na opravdové rande a už měsíc tvoříme opravdový pár.

V divadle jsem přešla na poloviční úvazek. A jsem pilně připravená na cestování za velkými cenami formule 1.

Jediný co mi jde silně proti kůži je Charlesovo stream po večerech. Jednou bylo asi půl jedné. Už sice nevysílal ale jezdil s dalšími jezdci dál. Opřela jsem se o zeď a čekala. Myslím že mu to řekli ostatní protože se s cuknutím otočil. Tak jasný stála jsem tam ospalá, rozcuchaná v bílé košilce těsně po zadek.
Jak se otočil strhl si sluchátka. Ani jsem nic nemusela říct a on si vzal opět sluchátka a rozloučil se a vše vypl a odešel se mnou spát.

Ale teď už stojím v boxech Ferrari, před prvním tréninkem dnešní sezóny. Všechny testy už jsou za námi a nabušená sezóna před námi. Pěkně jsem se učila a už vím kdo všechno tu je a kdo je pro Charlese nejdůležitější.
Nikdy by mě nenapadlo že s těmi mechaniky bude taková sranda.
První trénink dojel osmý. Ale nikdo hlavu nevěsíme je to teprve poprvé co všechny vozy vyjeli takhle veřejně...
V druhém tréninku se posunul dozadu na devátou příčku.

Večer jsme si dali odpočinek na pokoji.
Dali jsme si horkou sprchu. A teď se Charles válí rozpláclý po posteli a čumí do stropu, mezitím co já si mažu krém na obličej.
„Jak se cítíš?" Snažím se vzmáčknout na malý kousek postele, kde se nenachází jakákoliv jeho končetina.
„Nevím mám v sobě smíšené pocity" konečně svůj pohled ze stropu přetočí na mě. Položím si hlavu na jeho holou hruď. Ani se nenaděju a ležím pod ním přičemž on mi leží na bedrech a objímá mě. Prsty mu zaplétám do vlasů.
„Jsem rád že tě mám "
„Ja taky" usměju se a dám mu pusinku do vlasů.
„Miluju tě " vypadne ze mě úplně vidím jak strnul a otočil se na mě.
„Miluju tě" řekne a přitiskne své rty na mé. Bože jak já byla pitomá! Kdybych se hned nezalekla užívala bych si takhle už před několika měsíci ale já husa to musela jako vždy pokazit.

Přes hranice {Ch.L}Kde žijí příběhy. Začni objevovat