Charles
„Co myslíš?" Otočím se na Lorenza. Jsme spolu ve zlatnictví ve Francii.
„Já ti nevím " zamumlal Enzo ale nadále koukal na prstýnky ve vedlejší vitríně.
„Brácha máš mi tu pomoct " zamumlám.
„Hej nejsi jediný kdo se chce ženit" otočí se na mě s úsměvem.
„Hej ty opičáku to byl můj první nápad."
„No jo já jí chci požádat později na vaší svatbě. Pokud ti ovšem ta tvoje řekne ano" něco bych po něm hodil.........
Abú Dhabi poslední závod letošního sezóny. A taky i moje šance.
Sice jsme s Ell spolu jen chvíli ale když to srdce cítí vím že je to správné. Teď doufat že to tak cítí i ona.
Sice je více plachá než předtím, obzvláště poté co ten divný kluk, který byl jejím přítelem, byl u nás v bytě.
Chci aby oficiálně patřila ke mně a nic by nám to nemohl nikdo překazit. Jak moc majetnicky a egoisticky to znělo?......
„Nevím co si mám vzít na sebe " stěžuje si Danielle. Stojí před svým kufrem a zírá do něj už 15 minut jen ve spodním prádle. Sedím na kraji postele už oblečený a sleduju jí jak se hrabe v tuně hadrů.
„Lásko natáhni si něco na sebe a pojď už" zasměju se. Otočí se na mě.
„A přestaň kroutit zadkem nebo tě stáhnu sem k sobě"
„A na to by si čas měl?" Zasmála se ale to už jsem vstal. Chytl jí za ruku a přitáhl si jí blíž k sobě.
„Neprovokuj mě" zašeptám. Políbím jí na rtym rukou sjedu po jejím boku až k zadečku. Silně jsem ho stiskl. Vydechla mi do úst využil jsem toho a mezi zuby stiskl její spodní ret. Odtáhl jsem se a sklonil se k jejímu kufru. Vytáhnu z něj volné černé kalhoty a červené tílko.
„Nevím kdo dneska bude ve formuli jezdit s plnými koulemi..." Zasměje se a odejde se obléct do koupelny. Provokatérka.
Šel jsem k zrcadlu a upravil si vlasy. Pípnul jí mobil vedle mě na komodě. Ne že bych jí lezl do soukromý ale očko mi ujelo.Neznámé číslo:užij si výlet, doufám že o příštím víkendu splníš to co jsi slíbila:33
Snažil jsem se zůstat chladný. Navíc už vyšla Danielle z koupelny rychle jsem odskočil od toho místa.
„Vypadáš krásně " usměju se, úsměv mi oplatí a natáhne se ke mně aby mě mohla políbit.
Vylezeme z pokoje a mužem se vydat na okruh.
Celý trénink jsem nad tím přemýšlel. Chtěl bych si s ní o tom všem promluvit. Ale zase ve mně mluví ta další stránka že kdyby mi věřila a potřebovala by pomoct tak by přišla. Teď tedy nevím jak na tom ten náš vztah byl a je a bude.Po dnešních trénincích jsme se na hotelu spíš jen poflakovali.
„Dann?" Zvedla ke mně hlavu
„Děje se něco?" Zeptal jsem se.
„Ne já jsem v pohodě " usmála se.
„A ten co se ukázal tehdy před tím bytem?" Zeptal jsem se už spíš na přímo.
„Už se neukázal " řekla.
Jak mi dokáže takhle lhát?Vstala a chtěla jít do koupelny. Ležel jsem přes dvě křesílka. A sledoval jí. Vypadala klidně. Ale já klidný nejsem. A taky to už v sobě neudržel.
„Viděl jsem jednu zprávu" zastavila se v pohybu a začala se klepat. Vstal jsem a šel za ní.
„Proč si mi nic neřekla spolu by jsme to vyřešili " rozplakala se. Objal jsem jí. Cítil jsem jak mi tričko máčí její slzy.
Když se mi jí povedlo trošku uklidnit sedli jsme si na postel.
„Já nechtěla jen jsem nevěděla co dělat, chtěla jsem ochránit tebe " začala
„Zlato vem to od začátku"
„Před tím než přímo přišel do bytu tak mi psal. Nereagovala jsem a blokovala ty čísla... Pak přišel a pak začal psát že má různé moj fotky o kterých ani nevím že je někdy fotil a že by je vypustili do světa aby nás potopil a ty mě pak opustil "
„Teď o víkendu jsme se měli sejít, měla jsem z účtu vybrat 150 tisíc." Začala na novo brečet...
„Všechno z minulosti se mi začalo vracet a já se strašně bála. A bála jsem se ti to říct že by jsi mě odkopnul " přitáhl jsem si jí blíž k sobě.
„Miluju tě a jen tak se tě nevzdám"
„Ale co teď budeme dělat s ním " podívá se na mě s těma svýma krásnýma očima sice uslzenýma ale krásnýma.
„To vyřešíme můj známý dělá u policie v Nice... Klidně ti sjednám i osobní ochranku najdeme nejlepšího právníka aby šel sedět " začnu vymýšlet páté přes deváté.
„Ale spolu to zvládneme" zastrčím jí pramínek vlasů za ucho. Konečně se usmála. Zbytek večera mi ukázala všechny zprávy. A já už kontaktoval svého kamaráda aby jsme to co nejdříve vyřešili.
ČTEŠ
Přes hranice {Ch.L}
RandomDívka která si jde za svým snem. Je spokojená se svým dosavadním životem ale co když se stane něco co nečekala a do jejího života vstoupí láska?