Nehir'in beline kadar gelen uzun, gür kahve saçları, kıvrımlı beli, dolgun pembe dudakları ile güzel bir kızdı ama onun vücudun da en çok beğendiği yer kahve gözleriydi. Belki de bunca yıl ağzı yerine gözü ile konuştuğundandır.
Nehir küçüklüğünde dil eğitimi alması için ailesi tarafından İngiltere'ye götürülmüş bu yüzden Okula bir yıl geç başlamak zorunda kalmıştı. Dil eğitimini tamamladıktan sonra ailesi İngiltere'de kalmasını planlamıştı fakat dedesi sayesinde kendi vatan toprağına gelmişti.
Ailesi ne kadar dış ülkede okumasını istese bile, dedesi milletine,örf ve adetlerine bağlı bir adamdı torunu kendi ülkesinde eğitim görmez ise gözü açık giderdi.
Nehir küçüklüğünden beri katı kurallar ile büyümüş yaptığı her yanlışta akıl alınmayacak şeyler ile cezalandırılmıştı. Bunlar zamanla Nehir'in kendini içe çekmesine sebep olmuştu eğer dedesine ne olduğunu anlatırsa bir daha dedesini görmemek ile tehdit edildiği için susmayı tercih etmişti.
Eğer derslerinde ki başarısında bir düşüklük gözlemlenirse iki hafta boyunca odasına kapatılarak; sadece şu ve çorba ile beslenip ders çalışmalıydı. Bunlar küçük cezaların birkaçıydı.
Ailesi kolejler de ki notları şişirdiklerini bildiği için devlet okuluna göndermeyi tercih etmişlerdi. Ne kadar zengin olsalar bile bazen iki kuruş parasız gibi davranmalıydı , Nehir.
Nehir'in en yakın Arkadaşı Elif Yazar, Nehir ile küçüklükten arkadaştı fâkat o Nehir'in aksine serbest yetiştirilmiş, özgürce hareket edebiliyordu. Elif okulda ki popülerliği, neşesi ve cilvesiyle bilinirdi kendisi flörtöz bir yapıya sahiptir lafını esirgememesi onu dorba bir hale getiriyordu.
Elif'in omzuna kadar gelen siyah saçları, zayıf bedeni, kırmızı ruj sürmekten artık kendi rengi kırmızı olan dudaklarını tamamlayan koyu kahve gözleri ile güp güzel bir kızdı.
Ateş Kurt; neredeyse iki metre olan boyuyla beraber geniş sırtı, damarlı kolları, kara toprak gibi olan koyu kahve gözleri kısa saçları ve yeni kesilmiş sakalları ile çevreye yakışıklı bir adam sunuyordu.
Kendisini milletine,vatanına ,ülkesine adayan teröristlerin korkulu rüyası nam-ı değer ölüm dağlarda ki piçlerin azraili kıdemli üsteğmen Ateş kurt acımasızlığıyla biliniyordu. Yaptığı işkenceler korkulmayacak şekilde değildi Ateş kurt ileride kendisinin durma noktası olan zaafı ile tanışana kadar herkese sertti.Arın Yargı; Ateş'in yakın arkadaşı olan kendisi de Ateş kadar cüssesi ile Ela gözleri ona sert bir hava veriyordu. Attığı dayaklar ile arıza lakabını almıştı fakat bu dayak işi soruşturmalarda çok işe yarıyordu.
10.08.2023
Nehir Argah anlatımıyla;Yine annem ile babamın zoru ile Hakkari'de olan bursluluk sınavına gitmek için valizimi hazırlıyordum.
Sınava girip sonuçlar açıklana kadar Albay olan dayımın yanın da kalıcaktım emri vakileri böyleydi bende uymak zorundaydım.En son pembe olan sweatshirt'tü katlayıp valizime koydum kulaklığımı masamın üstüne koyarak valizimin tutma yerinden tutarak kapının dışarısına çıktım.
Hemen kapımın yanında bulunan iki âdet korumaların biri valizimi almış aşağı indiriyordu. Ben ise arkasından iniyordum bu evde 12 yıldır yaşamama rağmen çoğu kişinin adını bilmiyordum zaten bilmeme gerekte yoktu Mahir efendi sağ olsun hayattımı kendi isteğine göre planlıyordu. Bu arada Mahir efendi babam oluyordu ama kendisi evdede resmiyeti ve disiplini bırakmamızı söyleyip resmiyet ifadeleri ile
birbirimize hitap ediyorduk.Merhaba arkadaşlar tiktoktan geliyorsanız hoşgeldiniz💗🌷
Yazım yanlışlarım yüzünden affınıza sığınırım.
Umarım beğeniyorsunuz oy ve yorum atabilir misiniz rica etsem.
Yorumları okudukça eğleniyorum ve mutlu oluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir asker Meselesi
ChickLitLise son sınıf olan Nehir okulda sessiz ve zeki olmasıyla dikkat çekiyordu kendisi ailesinin yurt dışı merakı yüzünden okula geç başlamış 20 yaşında lise sonu okuyordu kıdemli üsteğmen Ateş Kurt dağlardan dağlara gezip ülkesi için savaşıyordu. Dağla...