Baki hanma sahip değilim
Kokujin no tenkousei sahip değil ( tanrıya şükür , yoksa bir çok insanı yazarı dövdüğü kişi ben olurdum .)
Not : cinsel içerik içermektedir. +15 yaş üstü için geçerlidir. ( Sonra uyarı vermedi diğe Wattpad mesaj almak istemiyorum . )
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ogre doğuşu
Bu hikayede Hiroki gelişip büyüyecek ve kahrolası siyah adam (kokujin) ve onun "ailesi" hak ettikleri karmayı alacak
Öyleyse başlayalım
-Merhaba-: normal konuşma
Merhaba: düşünce
Merhaba: geçmişe dönüş
Merhaba: geçmişe dönüş içindeki düşünce
______________________________________# Tam olorak 23 yıl önce:
Hiroki Mori, 14 yaşında, yaşına göre biraz kısa ama iyi eğitimli, kaslı, biraz judo ve kyokushinkai karate konusunda bilgili bir çocuk, hayatı mutluydu, sevgi dolu bir annesi, kız kardeşi ve delicesine sevdiği bir kız arkadaşı vardı. ve iyi bir arkadaş.
Ama değişim öğrencisi Kokujin geldiğinde, o piç kız arkadaşı Nao'nun kıçına dokunduğunda ve onu savunmak istediğinde her şey değişti ama aşağılandı, ardından Nao'yu tuhaf fark etti ama buna önem vermedi, sonra annesi ve kız kardeşi de.
Bir gün arkadaşı Ayumu'yu ziyaret etmek için dojoya gitti, burada Kokujin ile tanıştı ve Ayumu'ya zorbalık yaptığını öğrendi.
Onu savunmaya çalıştı, eğitim almıştı ama Kokujin onu vahşice dövdü, kan aldı, bazı kemiklerini kırdı ve gözünün altında bir yara açtı, sonra bağlayıp ağzını tıkadı ve onu tahta bir rafa (ya da buna ne denirse ona) . En yakın arkadaşının onunla nasıl seks yaptığını gördü ve onu inciten şey, onun ona nasıl hakaret ettiği, ona zayıf, işe yaramaz ve pek çok incitici sözler söylemesiydi, en kötüsü ertesi gün onun için endişelenmesiydi, çok ikiyüzlü.
Kendisinin ve onun sadece arkadaş olduklarını ve kiminle yatacağını ona söyleyenin kendisi olmadığını biliyordu ama bu sözlerin onu incittiğini söylemesi, onu savunduğu tüm zamanların bir hiç olmasına neden oluyordu.
Ancak bir gün hayatını değiştirecek bir şey gördü.
Tuhaf Nao'yu ziyaret ettikten sonra Ayumu'nun evine gittiğini ve tuhaf bir şey gördüğünü gördü, ardından Nao'nun evinde bir şeyler duydu, pencereyi görmek için yukarı çıktı ve gördükleri onu perişan etti, Ayumu ve Nao'nun Kokujin'le seks yapıyorum ve hakaretleri, aşağılamaları ve diğer her şeyi duyuyorum.
Nao: Evet canım! Bana daha fazlasını ver, bana üstünlüğünü göster! "dedi Nao, Kokujin'le kızgın bir orospu gibi seks yaparken
Ayumu: Tanrım Senpai! Dayanıklılığın inanılmaz "sadece Ayumu'nun mazoşisti diyebilirim
Hiroki: (Hayır, hayır, bu mümkün olamaz, bu olamaz!) " Önünde ne olduğunu gören Hiroki, dehşete düşmüş bir şekilde düşündü.
Hiroki koştu ve ağlayarak evine doğru koştu ama Kokujin, "seans"ından sonra Hiroki'yi küçük düşürmek isteyerek ona annesi ve kız kardeşi Kaede ve Kanako'nun videolarını gönderdi ve ona nasıl hakaret ettiklerini, ona nasıl zayıf ve zayıf dediklerini duydu. aşağılıktı ve onu gerçekten sinirlendiren şey annesinin merhum babasına saygı göstermemesiydi, bu hakaretler ve aşağılamalar ve Hiroki'nin bir açıklaması vardı, sesler, siyah albümün videosu gibiydi, o kadınlar Nao'ydu, annesi ve kız kardeşi, ardından Hiroki bir ara sokağa koştu ve orada çöp kutularına sert bir şekilde çarptı, elleri kanayarak yoluna çıkan her şeyi yok etti.
YOU ARE READING
Anti-ntr: Ogre birth - one shot
Cerita PendekEng: Basically, Yujiro Hanma, or simply Ogre, who plays the main villain role in the Baki Hanma series, Kokujin no Tenkousei (note: I'm already saying NTR, I HATE this kind of thing, why would anyone like this kind of thing!!??!?!) is a story in whi...