Yeni karakterlerimizle tanışıcaz bu bölümde umarım beğenirsiniz biraz daha aksiyona kim hayır der ben demem iyi okumalarrr vote verirmisiniz bu aradaaaa
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"Lan ağzını topla hem bir kere karı değil kadın istediğim şey de örgüte katılmak bana nasıl katılabileceğimi söylersen sizi serbest bırakırım." dememle birlikte kahkaha atmaya başlamıştı. Lan neden bunu söylediğim herkes gülüyordu bir ciddiye alın beni. Tam konuşacağı sırada daha fazla gülmeye devam ederek hiçbir şey söyleyemedi. "Eh yeter." diyip bugün karnına attığım kaçıncı tekme olduğunu hiç bilmeden karnına bir tekme daha attım. O acıyla inleyip yere kan kusarken sabırsızca kıpırdandım. Sonunda kusmayı bıraktığında ise yine sırıtarak bana bakıyordu.
Sonunda konuşmaya başladı "Sen ne sanıyorsun bacım gidip ben örgüte katılmak istiyorum dediğin zaman seni direk POLİS OLMANA RAĞMEN örgüte mi alacaklar ve örgütte sadece erkekler var Saygın Örgütünden bahsediyoruz seni gerçekten alırlar mı sanıyorsun sen." diyip küçümseyici bakışlar atmaya başlamıştı. Sinirlenmeye başlamıştım o yüzden sinirle ayağımı yere vurarak "BENİ ÖRGÜTÜN TÜRKİYEDEKİ YÖNETİCİSİNE GÖTÜR BENİ CEMAL SAYGINA GÖ-" sözümü bitiremeden kapanan bilincim ve yabancı kollar tarafından sarılan bedenimle birlikte sinirime yenik düşüp dikkatsiz kaldığım için sövüyordum. Ama ensemde öyle bir sızı var dı ki anlatamam içimden "Bunu da atlatırsın sen Nilda neleri atlattın daha önce" dedikten sonra bilincim tamamen kapanmıştı.
YAZARDAN...
Arkadan uyanan 3 kişi Fıratın onlara kazandırdığı zamanla farklı bi beze tekrar eter dökmüşlerdi yine de göt korkusundan hem eter kullanıp hemde ensesine odunla vurmuşlardı çok şerefli oldukları için kadınlara el kaldırmazlardı ama bu kadın canavar gibi çıkınca güzel bir dayak yemişlerdi e haliyle de şimdi yemiyordu. Kadının bilincinin kapandığından emin olduktan sonra birisi kucağında götürmüştü adam içinden "Kuş gibi hafif karı o kadar adamı nasıl dövdü lan" diye geçirmeden edemedi HA BU ARADA AHMETCİM KARI DEĞİL KADIN:)
Kızı bir arabaya bindirdikten sonra aralarında bir sohbet başladı
"Olm aslında güzel kız lan" - "Cemal abiye mi götürücez?" - "Lan bu kadın çok hafif nasıl dövdü sizi" - "Sende dayak yedin lan sus kızı incelemekten yüzümüze bakmıyorsun zaten puşt" - "Cemal abiye götürelim bakalım o ne diyecek" - "Bu karıdan dayak yediğimizi söylemeyelim abi yoksa Cemal abi bizi bi daha döver" - "Haklısın koçum, Cemal abi sorarsa çatışmada oldu hepsi" hepsinin kafalarını sallamalarıyla birlikte zaten örgütün diğer sığınağına gelmişlerdi bile onlar kızı götürüp bi yandan da içeri girerken Kuzey SAYGIN la karşılaşmışlardı.
Kuzey burnundan soluyarak "TESİSE KADIN MI GETİRDİNİZ ADİ PEZEVENKLER NE YAPTINIZ DA BAYGIN "diye bağırmıştı. Korumaların çoğu kuzeyin kadınlara karşı hassas olduğunu biliyorlardı bu yüzden olayları olduğu gibi anlattılar ve "Abi bokunu yiyelim anlatma Cemal abiye " dediler. kuzey de "Tamam lan sus bi "dedi. Kuzeyin şimdi ilgisini çekmeye başlamıştı bu kadın ama daha sonra ilgilenicekti.
Kuzey "Babamın depoya götürün ama arka taraftakine" dediğinde korumalar şaşkın bakmışlardı çünkü arka taraftaki depo işkence odasından farksızdı ve bu bir kadındı. Korumaların duraksaksadığını gören Kuzey bağırarak "DEDİĞİMİ YAPIN LANN" dedi. Korumalar hızla kadını alıp giderken tam depoya girdiklerinde kadın kıpırdanmaya başladı.
"Abi hemen kelepçeleyelim şunu ya uyanacak manyak" dedikten sonra hemen kelepçe takıp bağladılar ve 2 tanesi Cemal abi ye haber vermeye gitti. Tabii telefonunu ve cüzdanını kaldırmayı unutmamışlardı.
NİLDADAN...
Uyandığımda elim bi sandalyeye ters kelepçeliydi bedenimi ise ağır bi halatla bağlamışlardı ama bunların beni durduramıyacağını anlayamicak kadar salaklardı. ensemdeki hafif ağrıya rağmen boynumu biraz çevirmeyi denedim çok acısa da döndürebilmiştim acısını belli etmeden 'ki pek zor olmamıştı çünkü hayat bana acımı belli etmemem gerektiğini çoktan öğretmişti. Etrafı incelerken kenardaki işkence aletlerini gördüm hepsini tanıyordum adlarınıda biliyordum çünkü sadece okuyarak değil yaşayarak da eğitim almıştım. Yine de sinirim bozulmuştu çünkü benim amacım onlara zarar vermek değil de örgüte katılmaktı Cemal SAYGIN ı ikna edebileceğimi düşünüyordum çünkü psikolojiylr ilgili eğitimlerde almıştım ve manipülasyon teknikleri biliyordum.
"Neredeyim lan ben?" dediğimde kimsenin cevap vermeyişine göz devirerek öylece oturmaya devam ettim çünkü tahmin ederseniz yapabilecek başka bişeyim yoktu üstümdekileri açmak benim için bebek oyuncağıydı ama bu kadar adamı bu boyun ağrısıyla dövebileceğimi sanmıyordum çünkü başımı dik tutamıyordum neredeyse. Neyseki bir kaç dakika sonra deponun kapısı aralandı Cemal Saygın buradaydı ama nedendir bilmem bana şaşkınlıkla bakıyordu.
Korumalara sırayla soru sormaya başladı.
"1 neden benim işkence depomda bi KADIN var, 2 neden bir kadını bu kadar çok bağladınız,3 adın ve soy adın ne?" diyerek son sorusunu bana yöneltti. İlk ben cevapladım "Nilda...Nilda KORKMAZ" dedim. Bi anda yüzü değişti ama belli etmemeye çalıştı belli ki beni bi yerden tanıyordu. Korumalardan birisi olayları anlattı tabii ki mal olduğu için dayak yediklerini de anlattı diğer korumalar konuşan korumaya öldürücü bakışlar atarken diğer koruma konuşmaya devam etti. "Kuzey bey arka depoya götürün dedi ve yaptıklarından çok becerikli olduğu belli kaçmaya çalışmasını istemed-" dicekken lafa atlayıp "Kaçmicaktım amacım sizinle bi kahve içmekti böyle saçma durmak değil." dediğimde Cemal Saygının bakışları küçümseyerek bakıyordu.
"Çözün şunu." dedi ama ben ayağı kalkıp "Gerek yok beyler yorulmayın." dedim herkes şaşkınlıkla bana bakarken ben Cemal beyin karşısında dim dik duruyorudum. Küçümseyici ifadesi yok olup yerine memnun bi ifade gelmişti. "Şimdi belki bir bardak kahve içersiniz benimle." dedim göz kırparak . "Buyrun hanımlar önden." derken ki surat ifadesi bi oyuna başladığımızın kanıtıydı.
Ama onun bilmediği bir şey vardı,ben oyun oynamayı çok severdim ve eğer oynarsam
kazanırdım.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Normalde bölüm bayramdan sonraya gelicekti ama beklemeyin dedim ve bende neler olcağını merak ediyorum ama bi sonraki bölüm bayramdan sonrayaaa <3
YOU ARE READING
İPTİLA
ActionAilesiyle sınanan aşkı bilmeyen ve sadece intikam için yaşayan güçlü bir kadının bir gün yenilebileceğine hatta devrilebileceğine inanır mıydınız? Ben inanmazdım. "Ben kendi iptilalarıma yenik düştüm anne ben size yenik düştüm" ...