Bölüm 2: İntikamın Habercisi

33 0 9
                                    

YAZARDAN...

 Her hafta 5 gün olduğu gibi okuldan tek başına dönen Nilda bu sefer korkuyla yürüyordu çünkü arkasında birinin olduğunu hissedebiliyordu ve adım seslerini duyabiliyordu ama arkasını dönmeye cesaret edemiyordu çünkü nasıl bir manzarayla karşılaşacağını bilmiyordu. Sonunda bütün cesaretini toplayıp arkasına döndüğünde aklını sorgulamıştı. Çünkü arkasında hiç kimse yoktu ama bir nefes sesi duyduğundan emindi. Yine de koşar adım eve gitti ama nasıl bir tepki alacağını  bilmediği için ne annesine ne de babasına bir şey anlatamadı. O da unutmayı seçip önemsemedi. Yemekten sonra odasına geçtiğinde babası gelip içerde otur diyip onu çağırmıştı. Nilda kendini bildi bileli ne annesi ne de babası ona karşı çok ilgili değildi ama Nilda bir şey söylediğinde onu dinlerlerdi  ve fikirlerine saygı duyarlardı tek sorun çoğu konuda fikri sorulmazdı. 

Ki Nilda bu durumu hiç kafasına takmazdı, her zaman onların haklı olduğunu ve meşgul oldukları için onunla pek ilgilenemediklerini düşünüp kendini avuturdu. Taa ki o güne kadar...

NİLDADAN...

Adamı takip ederken yıllar boyu aldığım eğitimin karşılığını vererek ustalığımı konuşturuyordum. Ama ne olursa olsun çok dikkatli olmalıydım. Adam diğer köşeyi döndüğünde bende bir tık arkasından takip etmeye devam ediyordum. sonunda bende köşeyi döndüğümde bi anda çevreme noluyo lan bakışı (bunun nasıl olduğunu bende bilmiyorum DTFYTYIUHY) atmaya başladım çünkü kimse yoktu ve ıssız saçma sapan bi ara sokaktaydım temkinli bir şekilde etrafa bakınıp yürürken arkamda olduğunu anladım.

 Görüş açıma giren eter kokulu bezle birlikte kolunu tutup arkama döndüm kafa attıktan sonra o tam çelme takıcakken zıplayıp ayağını ezdim artık önümde diz çökmüş ve burnundan soluyarak bana bakarken aynı anda da şaşkınlıkla bakan bir ajan görebiliyordum. Tabii ki yine kadın olduğum için küçümsenmiştim buna daha çok sinirlenerek ayağını daha fazla ezdim anında dudaklarından dökülen çığlıkla birlikte ıssız sokak inlerken ben sadece gülümsedim. Adam ise deli görmüş gibi bana bakıp "Ne istiyorsunuz lan benden devlet polisine hiç bir bilgi vermem!" diye bağırdığında yüzümü buruşturarak ona baktım "Olm sen bağırmadan konuşamıyor musun lan" dedim. "Neyse sizin örgüte nasıl erişebileceğimi söyle amacım seni polislere teslim etmek olsa şimdiye kelepçeyi takmıştım 'ki pek zor olmazdı benim asıl amacım zaten örgüte katılmak" tam ağzını açıp konuşacağı sırada.

"Neden böyle bir şey istiyor olmam seni ilgilendirmez beni örgütün yöneticisine götür yoksa seni şuracıkta gebertirim ve emin ol hiç kimsenin umurunda olmaz bu" dedim yapmacık bir gülümsemeyle. O da pis bir şekilde sırıttığında arkama bakıyordu bende anlamaz gözlerle onu izlerken arkama döndüm ve dönmemle birlikte bir öküze çarptım. Arkamdaki adamın hareket ettiğini duyunca arkama bakmadan suratına denk gelen bir tekme savurdum o aptalın bilincinin kapandığını anlamıştım ama bu önümdeki sekiz adamı da dövmem gerektiği gerçeğini değiştirmiyordu. Gözüm korkmadı değil ama daha önce de böyle bir durumla karşılaşmıştım.

Geriye doğru bi adım attığımda gülümseyip kaçmak istediğimi sanmışlardı. Onlarda bana doğru birer adım atmıştı bu bende pis bir sırıtma yaratırken dibimde olan adam konuşmaya başladı "Sanırım ocakta yemeğin var ablacım" diyip kahkaha atmaya başlayınca yanındakilerde gülmeye başladı. Bunun üzerine benim yüzümdeki sırıtma yok olurken artık gerçekten sinirlenmiştim ve oyun oynamak istemiyordum. Geriye doğru havada ters bi takla atarken önümdeki adamın 2 dişinin kırıldığına yemin edebilirdim belki de çenesi kırılmıştı. Diğerleri mal gibi bi bana bi de tekme attığım adama baktıklarında artık ben gülerek izliyordum. Öne doğru bi adım daha attığımda diğer adama bi de yumruk atıp takip ettiğim adamın elindeki bezle bayıltmıştım. Diğerlerine doğru 2 adım atmıştım "Hadi ama çok sıkıcısınız biraz oyun oynayalım" dedim. Aslında sanırım oyun oynamak istiyorum :)

Bana doğru gelen 2 adama gülerek "Teke ​​tek yemiyo sanırım" dedim. Sinirle adımlarını hızlandırdılar, bana doğru gelirken arkamdaki odun parçasını yerden aldım. İlk gelen adamın yüzüne patlamıştı ay çok üzüldüm gerçekten yüzüne vurduğum adam aşağıya düşünce anında arkasındaki adamın karnına geçirdim odunu bu sefer de bi tane soldan geliyordu bi tane sağdan öf çok üşendim ama şimdi göz hakkıdır diyip onlara da giriştim.

Sağdaki adam daha hızlı davranıp gelmişti elimdeki odun çektiğinde ona hiç zorluk çıkarmadım çünkü anında sol elimle yumruğu geçirmiştim sonra adamın boğazını sıkarken havaya zıpladım ve soldan gelen adamın boğazına ayaklarımı sardım artık o da nefes alamıyordu sonra kendimi döndürerek yere attığımda ikisininde kafası yere geldi tam kalkıyodum ki bana doğru küfür ederek gelen birinin ağzına tekme attım "Aaa terbiyesiz hiç yakışıyomu sana böyle istanbul beyefendisi gibi giyinmişsin (takım elbise) bide. Cık cık cık gençlik bitmiş resmen" dedim. Bu arada ne diğerlerinin ne de benim elim armut toplamıyordu tabii ki de...

Sonunda 7 kişinin bilinci kapanmıştı ama bu pislik çok iyi dövüşüyordu. Yüzüme bi yumruk atmaya yeltendiğinde aşağıya eğilip karnına yumruk attım o öksürürken onu ittirdim bu sefer erkekliğine tekme attım acıyla inliyerek yere düştüğünde ayağımla karnına bastırıyordum sonra ayağımı boğazına doğru getirdiğimde çığlık atmıştı. "Ne istiyosun be manyak karı!" dedi.

"Lan ağzını topla hem bi kere karı değil kadın..."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yalnız Nildanın havalar BU ARADA GERÇEKTEN KARI DEĞİL KADIN neyse sakiniz umarım beğenmişsinizdir diğer bölümde bizi daha fazla aksiyonlu sahneler bekliyo beklemede kalınn...





İPTİLAWhere stories live. Discover now