"Burası temiz."
Sarışın kadın maskesinin altından kulaklığına dokunarak konuştuğunda elindeki silahını tutmaya devam ederken askerin sesi kulaklıkta duyulmuştu.
"Olduğun yere geliyorum, hareket etme."
Kadın onu dinlemeden karanlık sokakta ilerlemeye devam ettiğinde duyduğu konuşma sesleriyle elindeki tabancayı beline yerleştirip işini daha sessiz halledebilmek için bıçağını eline alıp ilerlemeye devam etti. Koridorun sonundakiler halktan insanlarda olsada onları ortadan kaldırmalıydı ortada şahit kalmamalıydı, bazı insanlar yanlış zamanda yanlış yerde olurdu.
Odessa'da ki insanların hatasıda yanlış zamanda yanlış yerde olmalarıydı, sessiz adımlarıyla kadının geldiğini sıradan bir insan anlayamazdı ki iki adamda anlayamamıştı. Kadın kolaylıkla saniyeler içerisinde iki adamıda sessizce yere indirirken karşı sokaktaki depoyu gördüğünde eli kulaklığa doğru giderken birisi omzundan tutup binanın duvarına yaslamıştı. Kafasını kaldırıp baktığında kış askeri olduğunu görmüştü, sadece ağızlarını kapatan maske gözlerini açıkta bırakmıştı ve göz teması kurdular.
"Bekle demiştim."
"İçeriyi kontrol ettin mi?"Kadın konuyu değiştirdiğinde asker yavaşça kafasını sallamakla yetinmişti.
"Orada mı?"
"Görevimiz onu öldürmek değil, diski almak."Kadın bakışlarını depodan çekip askere doğru çevirdiğinde alayla güldü.
"Görevin ne olduğunu biliyorum."
Asker ceplerini son kez kontrol ederken konuşmaya başladı.
"İçeride Black Widow, kızı ve Tony Stark'ın kızı var."
Kadın elindeki bıçağını kemerine yerleştirdikten sonra kafasını salladı.
"Sorun olacaklarını sanmıyorum."
"Beni takip et, çatıdan gireceğiz."Sokağın karşısına geçtiklerinde hızlı adımlarla deponun arkasına dolandılar ve yanındaki binanın yangın merdivenine tırmanmaya başladılar. Çatıya çıktıklarında asker karşı çatıya doğru baktıktan sonra kadına doğru dönüp konuşmaya başladı.
"Önce ben atlayacağım, seni tutarım."
Sarışın kadın kafasını salladığında asker çokta uzak olmayan deponun çatısına atladığında kadında derin nefes alıp karşıya atladığında yerde yuvarlanıp ayağa kalktığında askerin ellerini kollarında hissetmişti. Burun buruna geldiklerinde ikiside nefeslerini düzene sokarken kadın bakışlarını deponun çatısına doğru çevirdiğinde camdan kaplama olduğunu gördü.
"Camları kırarak gireceğiz, düştüğümüz hem partinin ortası hemde diskin tutulduğu kapsülün yanı olacak."
"Sessizce girme planına ne oldu?"
"İçerideki intikamcılardan sonra olay her şekilde büyüyecek."Kadın gülerek askere doğru döndüğünde zaten kendisine baktığını görünce derin nefes aldı.
"Eğlenceli olacağa benziyor."
Asker onu izlemeye devam ederken kadın sırtındaki büyük silahı alınca o da silahını eline aldı, camdan çatıyı parçalamadan önce asker konuştu.
"Dikkatli ol ve yanımdan ayrılma."
"Yanından ayrılırsam beni korumayacak mısın?"Asker maskenin altından güldü.
YOU ARE READING
Daugther of Rogers
Fiksi IlmiahSandalyelere karşılıklı olarak bağlanmış iki asker dikkatle birbirlerine bakarlarken içeriye intikamcıların üç üyesi girmişti Tony, Steve ve Natasha. "Bağlı olduğunuz cihaz her yalanınızı ortaya çıkaracak." Tony'nin cümlesi üzerine iki asker birbi...