Yavaş yavaş ayaklarını suyun içine geçirdi Seungmin. Suyun ısısından dolayı bedeninde bir titreme dalgası yayılmıştı. Minho ona yardım etmek için öne atılıyordu ama Seungmin reddediyordu.
En sonunda suyun içine girmişti. Bir yere tutunarak ayaklarını hareket ettiriyordu. O esnada Minho bomba gibi havuzun içine atlamış ve kapalı havuzdaki birçok şezlongu ıslatmıştı. Seungmin onun bu çocuksu hareketine kafasını iki yana sallarken suyun altından Seungmin'in yanına ulaşmıştı Minho.
"Havuza neden hep yüzücü kıyafeti ile giriyorsun ki? Şort giy yüz yani."
"Çok düzsün."
"Sen de her şeyi çok düşünüyorsun."
Gülümseyerek arkadaşını belinden tuttu Minho. Bacaklarını tutup beline sardı. Seungmin ona sert bakışlarını atarken oldukça rahattı. "Amacın ne senin?"
Omuzlarını silkti Minho. "Bir amacım yok. Sadece seninle yakın olmak istiyorum."
Seungmin Minho'ya uyumlu bir şekilde kollarını Minho'nun boynuna doladı. "Ne kadar yakın?" Diye mırıldandı.
Minho sırıttı. "Sana inanamıyorum. Ama bunu biliyordum. Sakladığın romantik bir Seungmin vardı." Minho yüzünü Seungmin'inkine yaklaştırınca Seungmin uzaklaştı.
"Minho,"
"Sorun ne?"
Seungmin geri çekildi. "Anlık bir istek bu. Devamı gelmeyecek."
"Ben sana aşık olmak istiyorum, Seungmin.. Biliyorum, çok ani oldu. Bu fikir nereden geldi aklıma inan onu da bilmiyorum.. Ama belki çok iyi bir çift oluruz. Ne kadar uyumlu olduğumuzu zaten biliyorsun."
Seungmin şaşkındı ama bunu yüzüne yansıtmadı. "Bu çok mantıksız geliyor."
"Seungmin sana zaman verdim ve beni kabul ettin. Evleneceğiz ve sen evlendikten sonra arkadaş kalmaya devam mı etmek istiyorsun?"
"Bunu sen de düşünüyordun."
"Ama sonradan çok mantıksız geldi. Bu daha iyi olacaktır ikimiz için. Tabii.. İstemiyorsan-" Minho'nun sözünü kesilmesi Seungmin'in Minho'ya küçük bir öpücük verip geri çekilmesinden kaynaklanmıştı. "Kabul ettin..?" Minho şaşkın bir ifadeyle mırıldandıktan sonra küçüğünü kendine çekip onu öpmeye başladı.
Seungmin Minho'yu ensesinden tutup üst bedenini tamamen Minho'ya yaslamıştı. Sakin olmaya çalışarak Minho'yu öpmeye çalışıyordu.
İkili birbirlerine doyamamış her ayrıldıklarında nefeslenip geri birbirleri ile buluşmuşlardı. Ve bu Seungmin için rüya gibiydi. Her şeyi unutmuştu, yalnızca kendisi ve Minho vardı. Ancak ikisi de uzaktan kendilerini kameraya alan Ryujin'den habersizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
where are you? - minmin
Fanfiction"Sana neredesin demekten bıktım Seungmin. Ben en yakın arkadaşımı göremeyecek miyim?" - devam ediyor - minmin - texting - düzyazı 200224