Ecrin'nin Ağzından;
O gece lara için bitmemişti biliyordum hiç bir şey belli etmiyordu ama hissediyordum huzurlu uyuyan bedenine baktım nefes alış verişi düzenliyor kabus görmüyordu bu iyiydi hemen odada olan makyaj aynasına baktım yüzümde ki morluklar ve kırmızılıklar geçmemişti
Bir kaç gün önce teröristler tarafından boş bir zamanımda saldırıya uğramış kaçırılmıştım
Orda işkenceye uğramiştim
Şuan her yerim ağrıyordu ama karargaha gidecektim evet raporluyum ama o üniformayı giymeden duramam.O üniforma normal bir ünüforma değildir.
...
Yanağımda ki büyük morluğu fondöten ile hafifçe kapattım hala gözüküyordu ama çok belli değildi aynaya baktığımda Laranın uyanmış ve beni izledigini gördüm ona doğru döndüm
"Uyanmışsın"
Kafasını sallamişti hala uykulu olduğu belliydi uykulu olduğu zaman konuşmaz yada az konuşurdu
"Bu gün bir değişiklik yapalım mı? Seni timim ile tanıştırayım?
Kafasını olumlu yönde sallarken."Olur" Demişti
"Hadi hazırlan hayde"
Kafasını salladıktan sonra bir süre baktı 'ne?' Der gibi baktım
"Odadan çıkta giyineyim"
"Sanki hiç çıplak görmedim seni..."
Küfür edeceğim sıra sustum lara küfürü sevmezdi "tövbe tövbe tamam çıkıyorum"
Oturduğum yerden kalkıp odadan çıktım20 dakika geçmişti hâlâ hazırlanıyordu sanki düğüne gidiyoruz amına koyayım.
Kapıyı çalmadan içeri girdim aynanın karşısında dudak nemlendiricisini sürüyordu"Lara hadi." Tebessüm edip yüzüme baktı "Tamam geliyorum"
Motora binmiş kaskımıda takmıştım larada kaskını takip arakama binerek bana sarıldı..
...
Karargaha girip giyinme odasında ünüformamı giyinip kendi odama doğru ilerledim kapıyı açtığımda Larayı bıraktığın yerde buldum camdan dışarı bakıyordu
"Lara gel bizimkiler ile tanış."
Yanıma geldiğinde kapıyı kapatıp bahçeye doğru ilerledik.Nedenini bilmiyordum ama üsteğmen Akay ile yakınlar gibi geliyordu.
Dün Akay üsteğmen ona eskiz defterini vermişti oysaki Akay oralarda dolaşmazdı.Bir şey var bu akayda ama neyse
Gelmiştik çardakta oturuyorlar Akay ayaktaydı bizi gördüğü anda
"Dikkat" dedimişti
Yanlarına geldiğimde "rahat asker rahat"Akay direk laraya bakmıştı
Boğazımı temizledim bütün Tim bana bakmıştı
"Komutanım harekat emri mi geldi?"Demişti damla "Yok teğmenim lara ile tanışmanızı istedim."
Damla ile ben timde kız olarak sadece biz vardık
Damla Tebessüm ederek Laranın yanına gelmiş tokalaşmıştı"Tanıştığıma memnun oldum ben Damla"
Larada Tebessüm etmişti "Bende tanıştığıma memnun oldum adım lara"
Aras konuştu "Tanıştığıma memnun oldum teğmen Aras." Herkes teker teker kendini tanıtıyordu.
"Üst teğmen uğur çelik"el sıkıştıklar gene.
"Kıdemli üst teğmen Kayzer Yavuz."
"Ast teğmen Eren Türkay."
"Üst teğmen Akay Akbulut." Akay elini Lara nın üstünde fazla tuttuğunu fark edince hemen elini çekti ve geri çekildi. Boğazımı temizledim.
"Evet tanıştığımıza göre biraz oturup konuşalım sonra Herkes işinin başına." Herkes onaylar bir ses çıkardı.
Lara çardağa doğru ilerlerken onu durdurup ona 'ne iş' der gibi kafa salladım. Oda 'hiç' dercesine omuz silkti.
"Eee Lara sen ne iş yapıyordun." Damlanın yönelttiği soru ile Lara cevap verdi.
"Hukuk okuyorum ben hala son senem."
"Hakim mi olucaksın?" Bu sefer soru Kayzer den geldi.
"Hayır, savcı olucağım." Anladım der gibi kafa salladı Kayzer.
"Cumhuriyet savcısı Lara." Akayın mırıldanışı ile Lara hemen yükseldi.
"Çok havalı dimi. Cumhuriyet savcısı Lara Akyıldız. Çok heycanlıyım. Biri gelip bana 'kimsiniz?' diye sorsa Cumhuriyet savcısı Lara Akyıldız demek için çok çalışıyorum." Lara nın bu tepkisi ile tim kıkırdamaya başladı. Hepsine tek tek baktığımda gözlerim birinin üstünde durdu.
Akay... Şerifsiz, gıcık, piç... Daha konuşurum ama sinirlerine hakim olmalıydım. Arkadaşıma yan gözle bakıyordu. Mesele bu değil mesele kardeşim gibi gördüğüm birinin ona bakması.
Biraz çektircektim. Eh olsun o kadar.
"Ecrin benim gitmem lazım görüşürüz. Tanıştığıma memnun oldum, görüşürüz." Tam gidicekken durdurdum onu.
"Kim bırakıcak seni?" Sorunla biraz düşündü ardından"taksi ile giderim ben."
"Olmaz öyle şey canım bizimkilerden birisi bıraksın seni." Lara kafa salladı.
"İşlerinden etmiyim onları." Anında Akay lafa atladı.
"Olur mu öyle şey bırakırım ben." Onay istercesine bana baktı bende onay verircesine kafa salladım Akay sevinçle yanımdan geçicekken 'gözüm üstünde, diye fısıldadım. Fısıldayışım tüyleri ürperticek vaziyetteydi.
Onlar Akayın arabasına doğru giderken bende işlerimi halletmek için içeri girdim.
Bölüm bittiii
Şimdiiii bu bölümü ben değil arkadaşım yazdı. Neyse ben timi tanitiyimİntikam timi;
Yüzbaşı Ecrin Sönmez
Kıdemli Üsteğmen kayzer yavuz
Üsteğmen Akay Akbulut
Üsteğmen Uğur Çevik
Teğmen Aras Vural
Teğmen damla Acar
Asteğmen Eren Türkay
Bu kadar dı görüşürzz bayramınız mübarek olsun bayayayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTSUZ SON
RomanceMasum bir kız çocuğuy(d)um ben Lara ismi gibiydi boğucu; İki anlamı vardı Lara isminin biri su perisi iken diğeri kum Şu perisinin suyu kumun kullandığı kum parçaları ile bir denize dönüşür orada kaybolurdu su perisi ona göre. İnsanlar oraya giremez...